Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

William Hill sluit spelers uit

De laatste week wordt het topic van ''Dasje wedtips'' gekaapt door een WH discussie. Bij diverse spelers van het forum heeft WH maatregelen genomen. Ze kunnen geen sportbetting meer doen.


Het is onduidelijk of dit nu komt door wetgeving, vanwege het feit dat we Nederlanders zijn, of door de manier van storten. Ook schrijft WH soms dat dit een tijdelijke maatregel is en dat er na een periode van monitoring misschien weer andere regels zullen gelden.


Dit is de link naar het topic

https://www.voetbalwedden.net/forum/leden-topics-107/wedtips-van-dasjem-5316


Het lijkt anders dan het limiteren van spelers die consistent winstgevend zijn.

4 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar caantjes
Country flagcaantjes in 17-01-2021 08:03 Bookmakers
in 17-01-2021 08:03 Bookmakers
45 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Kun jij wel gewoon 'normaal' uitbetalen @dionysiou of moet je ook de chat in op dat moment?

0 Vind ik leuk's

Nou officieel bericht KSA , uitkomst beslissing welke bookies wel of niet verplaats van 1maart naar 1 april dus mhaw

0 Vind ik leuk's

Yep. Zojuist zonder problemen bank transfer gedaan.

0 Vind ik leuk's
''Dont be afraid to fail. Anything I've ever attempted, I was always willing to fail.'' - Arnold Schwarzenegger

Nog geen nieuws?

0 Vind ik leuk's

@Support ? Komt er denken jullie een antwoord van WH?

0 Vind ik leuk's

Ik ben ook heel benieuwd naar de terugkoppeling inderdaad. Inmiddels zijn we een week verder.

0 Vind ik leuk's

Ik kan ook gewoon uitbetalen naar mijn neteller. ik moet wel de chat in om te vragen of ze neteller op mijn uitbetaal pagina kunnen zetten want daar zie ik alleen bank staan en dan passen ze het netjes aan en stort ik geld terug

0 Vind ik leuk's

Ze zijn er intern mee bezig en hebben navraag gedaan bij de sportsbetting department. We verwachten eigenlijk deze week wel wat feedback. We houden jullie op de hoogte.

2 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

We hebben eindelijk feedback gekregen van William Hill. Ze hebben laten weten dat ze bepaalde spelers hebben geblokkeerd/gelimiteerd in verband met arbitrage betting. Dit wordt niet toegestaan bij William Hill.


Wij kunnen helaas niets doen aan deze beperkingen voor deze groep, maar als er nog vragen zijn of als er iets is wat wij nog wel voor de geblokkeerde/gelimiteerde spelers kunnen doen, dan horen we het graag!


Groeten Support

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

En dat houdt in? Ik speel alleen goal both halves dus weet niet wat daar mis aan is..

Klinklare onzin van WH

2 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.