Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

1x2 weddenschap is 33% kans op winst?

Heel kort gezegd:
Is het in principe niet gewoon verstandiger om elke wedddenschap uit de weg te gaan waarbij je kan wedden op 1x2? Wat er ook gebeurd, de kans dat je wint is 33,3%.
Bij weddenschappen op Basketball, Darts maar ook op voetbal DNB en over/under weddenschappen vergroot je in principe de kans al voor jezelf.
Toch?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar daavid070
Country flagdaavid070 in 26-12-2012 09:46 Hulp en advies
in 26-12-2012 09:46 Hulp en advies
25 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Wedden op sportweddenschappen is toch echt anders dan een potje dobbelen. Je kunt je beter verdiepen in de wedstijden opzich dan een wiskundige theorie. Het voorbeeld telstar - ajax is een goed voorbeeld om te nemen. Deze wedstijd zal in 7/10 gevallen gewonnen worden door Ajax 2/10 gelijk en 1/10 winst voor Telstar. Je heb 77% kans om te winnen als je speelt op Ajax en geen 33% kans.
Het is de kunst om een weddenschap te pakken waarbij naar jou inziens de kans en het rendement het grootst is. Het grootste rendement kan je halen om een aantal dagen voor de wedstijd intezetten op de odd van een favoriet dan ben je er zeker van dat de dag dat deze gespeelt wordt je tov de dan weergegeven odd het grootste is. Dit betekend dat je zeker bent van winst op lange duur. Blijft vraag en aanbod en dit is een manier waarop je het meeste winst maakt.
De dag waarop een favoriet speelt is de odd zo laag geworden dat je een dief bent van je eigen bankroll als je deze dan nog speelt. Vergeet in iedergeval de 33% want dat is echte onzin. Elke uitkomst heeft zijn eigen gewicht en is nooit in balans.
Mijn tip speel voortijdig op favorieten voor een zo grootsmogelijke rendement met zo weinig mogeijk risico. Speel met voorkeur op een favoriet die uit moet spelen en dit een aantal dagen voor de wedstijd aanvangt. Pak 100 wedstijden en plaats 100 single betjes gegarandeerd winst op lange termijn. (blijf af van vage competities en kijk goed naar de competitie sheets, als iemand 2e staat in de competitie wil dit niet zeggen dat deze vere weg favoriet is kijk naar doelpunten voor/tegen, laaste wedstijden, geblesseerde, (welke negers naar de afrika cup gaan) etc.
En niets meer over die 33% op voetbal en 50% op basketbal, die gedachte gang kan echt niet!
Succes
0 Vind ik leuk's
Daavid070 is de kans dat bij basketbal het gelijk wordt 33% wetende dat het ook gelijk kan worden. Volgens jij eerdere vrage/berekeningen zou dit zo zijn aangezien de kan 33%kans op winst 33% op verlies en 33% kans op gelijk is. Deze vraag geeft je het antwoord en dit ligt in het feit dat elke uitkomst een ander gewicht aan zich heeft hangen.
0 Vind ik leuk's
Dankje Anton, voor je reactie! Hier heb ik wat aan :)
daavid070:

Als je echt zo serieus bent, reageer dan eens op de serieuze rekenvoorbeelden die zijn gegeven door Livio1, Terran of mijzelf en die allemaal aantonen dat je compleet uit je nek lult? Wat klopt daar niet aan?

Ik ga er verder ook niet meer op in. Dit soort trieste reacties van forum-hooligans heb ik niks aan. Heb dit topic niet gemaakt om elkaar uit te schelden, het was een gedachtegang die ik had. Blijkbaar zijn de mensen hier, uitzonderingen daargelaten, nog niet volwassen genoeg om een reactie te geven zonder elkaar proberen zwart te maken.
Moderators, wat mij betreft: ZLOTYYYYYYYYY
0 Vind ik leuk's
When I get sad, I stop being sad, and get awesome instead.
antonbernard:

Mijn tip speel voortijdig op favorieten voor een zo grootsmogelijke rendement met zo weinig mogeijk risico. Speel met voorkeur op een favoriet die uit moet spelen en dit een aantal dagen voor de wedstijd aanvangt. Pak 100 wedstijden en plaats 100 single betjes gegarandeerd winst op lange termijn. (blijf af van vage competities en kijk goed naar de competitie sheets, als iemand 2e staat in de competitie wil dit niet zeggen dat deze vere weg favoriet is kijk naar doelpunten voor/tegen, laaste wedstijden, geblesseerde, (welke negers naar de afrika cup gaan) etc.
En niets meer over die 33% op voetbal en 50% op basketbal, die gedachte gang kan echt niet!
Succes

Dit is ook wat ik probeer hoor, haha. Alleen, zoals bij velen, heb ik nog niet de discipline om van allerlei andere betjes af te blijven en combi's te gaan maken. Ach, komt wel met de tijd.
0 Vind ik leuk's
When I get sad, I stop being sad, and get awesome instead.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik dit een mooie discussie vind. Het draait hier niet om wie gelijk of ongelijk heeft
Theoretische
Ja, gezien de drie mogelijke uitkomsten is de kans altijd 33,33% dat je wed op de goede uitkomst.
Praktische
In de praktijk blijkt het immers wel anders. Serieuze wedders pluizen dan ook vele factoren uit. Thuis of uit, blessures, opstellingen, rust periodes, etc.. Deze factoren zijn allemaal van groot belang voor de serieuze wedder of bookmaker. En deze factoren zullen mede bepalend zijn hoe groot de winst kans van een team is en hoe hoog de quote zal zijn op de drie verschillende uitkomsten.
Met andere woorden. De kans dat je de goede weddenschap hebt aangeklikt zal altijd 33,33% procent zijn. De factoren waar teams mee te maken hebben maken het dat ene team een 70% winstkans heeft, de ander 20% en gelijk b.v. 10%.
Andere sporten
Hiermee denk ik wel dat je meer uit sporten kan halen waar je een alleen maar winnaars of verliezers hebt. De theoretische kans dat je de goede bet hebt aangeklikt is hiermee opeens 50%. In de praktijk zullen ook hier weer bepaalde factoren meespelen waarbij het ene team een 80% winstkans heeft en de andere 20%.
Hiermee komen we op het punt waar ik zelf wel mee te maken heb gehad en waar het hier een beetje om draait. Ik heb meerdere malen meegemaakt dat ik inzet op een team en deze gelijk speelt tegen alle verwachtingen in. Had ik gewed op een sport met twee mogelijk uitkomsten dan was ik in dit geval gewoon winnaar of verliezer geweest. Een minder spelende favoriet in het tennis, in het darten etc... geeft mij nog altijd de kans op winst aangezien er maar twee uitkomsten zijn.
Door mijn beperkte kennis van voetbal en andere sporten beperk ik mij dan ook tot het uitspelen van bonussen. Dit mede omdat ik er een beetje vanuit ga dat een bookmaker de quote op een twee mogelijkheden weddenschap ook wel dusdanig zal berekenen dat je meer zou moeten inzetten om tot dezelfde winst te kunnen komen in het voetbal bij een drie mogelijkheden weddenschap.
Gr. Laurens
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.