Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

1x2 weddenschap is 33% kans op winst?

Heel kort gezegd:
Is het in principe niet gewoon verstandiger om elke wedddenschap uit de weg te gaan waarbij je kan wedden op 1x2? Wat er ook gebeurd, de kans dat je wint is 33,3%.
Bij weddenschappen op Basketball, Darts maar ook op voetbal DNB en over/under weddenschappen vergroot je in principe de kans al voor jezelf.
Toch?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagdaavid070
26-12-2012 08:46 in Hulp en advies
25 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Wedden op sportweddenschappen is toch echt anders dan een potje dobbelen. Je kunt je beter verdiepen in de wedstijden opzich dan een wiskundige theorie. Het voorbeeld telstar - Ajax is een goed voorbeeld om te nemen. Deze wedstijd zal in 7/10 gevallen gewonnen worden door Ajax 2/10 gelijk en 1/10 winst voor Telstar. Je heb 77% kans om te winnen als je speelt op Ajax en geen 33% kans.
Het is de kunst om een weddenschap te pakken waarbij naar jou inziens de kans en het rendement het grootst is. Het grootste rendement kan je halen om een aantal dagen voor de wedstijd intezetten op de odd van een favoriet dan ben je er zeker van dat de dag dat deze gespeelt wordt je tov de dan weergegeven odd het grootste is. Dit betekend dat je zeker bent van winst op lange duur. Blijft vraag en aanbod en dit is een manier waarop je het meeste winst maakt.
De dag waarop een favoriet speelt is de odd zo laag geworden dat je een dief bent van je eigen bankroll als je deze dan nog speelt. Vergeet in iedergeval de 33% want dat is echte onzin. Elke uitkomst heeft zijn eigen gewicht en is nooit in balans.
Mijn tip speel voortijdig op favorieten voor een zo grootsmogelijke rendement met zo weinig mogeijk risico. Speel met voorkeur op een favoriet die uit moet spelen en dit een aantal dagen voor de wedstijd aanvangt. Pak 100 wedstijden en plaats 100 single betjes gegarandeerd winst op lange termijn. (blijf af van vage competities en kijk goed naar de competitie sheets, als iemand 2e staat in de competitie wil dit niet zeggen dat deze vere weg favoriet is kijk naar doelpunten voor/tegen, laaste wedstijden, geblesseerde, (welke negers naar de afrika cup gaan) etc.
En niets meer over die 33% op voetbal en 50% op basketbal, die gedachte gang kan echt niet!
Succes
0 Vind ik leuk's
Daavid070 is de kans dat bij basketbal het gelijk wordt 33% wetende dat het ook gelijk kan worden. Volgens jij eerdere vrage/berekeningen zou dit zo zijn aangezien de kan 33%kans op winst 33% op verlies en 33% kans op gelijk is. Deze vraag geeft je het antwoord en dit ligt in het feit dat elke uitkomst een ander gewicht aan zich heeft hangen.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.