Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Asian Handicap strategie en het gebruik er van

Zijn er hier mensen die gebruik maken van de asian handicap strategie? Ik las er een artikel over en ik ben van mening dat je hier toch meer winst op kunt halen dan met gewone weddenschappen. En welke site gebruiken jullie voor asian handicap weddenschappen?

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar bassiee
Country flagbassiee in 11-10-2010 14:04 Hulp en advies
in 11-10-2010 14:04 Hulp en advies
27 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Ik had net een stuk gelezen in het kenniscentrum over asian handicaps Daar staat ook een duidelijke beredenering bij. Is dit eigenlijk hetzelfde als een 3-Way handicap ? Toevallig speel ik dat morgen bij Faroer - N-Ierland. Quote voor N-ierland is 2,00 bij een 1-0 achterstand.


12-okt-2010 1 X 2

Voetbal > Euro 2012 > Qualification

17:00 Faröer Eilanden - Noord Ierland (1-0) 3,15 3,60 2,00

Is het bij Asian Handicap de bedoeling dat je op de ploeg gokt die voorstaat? :)

Bericht gewijzigd door forummod op zo 3 mrt. 2019, 21:48
0 Vind ik leuk's

Ik doe soms wel hadicap wedstrijden.. Als ik zeker weet dat er wel wordt gewonnen met minimaal 1,2 doelpunten verschil.. Bij Chelsea en arsenal bijvoorbeeld

Bericht gewijzigd door forummod op zo 3 mrt. 2019, 21:49
0 Vind ik leuk's
Maare Asian handicap is hetzelfde als 3-Way handicap ??
0 Vind ik leuk's

Maare Asian handicap is hetzelfde als 3-Way handicap??


Asian handicap: http://en.wikipedia.org/wiki/Asian_handicap


De 3-Way handicap bij Unibet is kort gezegd een virtuele stand waarmee de wedstrijd start. Handicap 0-1 staat voor een 0-1 voorsprong die de uitploeg krijgt bij het begin van de wedstrijd. Bij een Asian Handicap word meestal het gelijke spel uitgesloten en krijg je je inzet terug bij een gelijkspel. Er is dus wel degelijk een verschil, echter gebruiken verschillende bookmakers verschillende termen voor dezelfde soort weddenschappen.

Bericht gewijzigd door forummod op zo 3 mrt. 2019, 21:50
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Precies. Er zit een groot verschil tussen de 3-Way handicap weddenschap en de Asian handicap weddenschap. Kort gezegd: Bij de Asian Handicap wordt het gelijkspel uitgesloten.
Bijvoorbeeld: Nederland - Zweden 1 AH (-1). Dit betekend dat als Nederland met 1-0 wint dat je je inzet terugkrijgt. En bij een 3 way handicap weddenschap ben je dan je inzet kwijt.

Op sites zoals bwin en unibet kun je geen asian handicap weddenschappen afsluiten, daarom was ik beniewd of er mensen zijn die op sites spelen waar je die weddenschappen wel kunt afsluiten.
0 Vind ik leuk's
Ok thanx voor de uitleg. Speel helaas op Bwin en Unibet dus doe hier niet aan mee :)

Heb toevaliig voor vandaag Faraoer - N-Ierland (1-0) ingezet op een 2 voor 2,16 dus hoop hier wat mee te winnen :)
0 Vind ik leuk's
Is zeker een aanrader om op meerdere bookies te spelen. Meer keuze uit weddenschappen en de beste quotes krijg je dan voorgeschoteld. Lekker gisteren he van het Nederlandselftal ze hebben Zweden lekker weggevaagd en die dachten hier zelfs te gaan winnen.
0 Vind ik leuk's
Unibet
Nu zag ik bij Unibet ook een asian handicap staan:

chelsea- wolverhamton
line: 2,5
thuis 2,10
uit 1,68

Dus als chelsea meer dan 3 doelpunten wint dan heb je gewonnen ? :)
0 Vind ik leuk's
Ik speel bijna altijd met handicaps, je return on investment is er gewoon weel hoger mee.
0 Vind ik leuk's
Handicap barcelona zet ik altijd; altijd prijs bijna :)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.