Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Asian Handicap strategie en het gebruik er van

Zijn er hier mensen die gebruik maken van de asian handicap strategie? Ik las er een artikel over en ik ben van mening dat je hier toch meer winst op kunt halen dan met gewone weddenschappen. En welke site gebruiken jullie voor asian handicap weddenschappen?

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar bassiee
Country flagbassiee in 11-10-2010 14:04 Hulp en advies
in 11-10-2010 14:04 Hulp en advies
27 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Nav dit artikel: https://www.voetbalwedden.net/artikelen/hoe-werken-aziatische-handicaps/
Wat betekend op betfair: 0 + 0,5 ?? 0 is DNB, maar wat betekent 0,5? Helft terug bij verlies van Milan?
Wat als Arsenal wint met 0-1, dan is de bet alsnog fout??
0 Vind ik leuk's
Zelf gebruik ik altijd 12Bet, SBObet en Dafabet. Betfair staat qua Asian handicaps meestal niet zo hoog. Bet365 accepteert volgens mij geen Nederlandse klanten.
Bij een -0.25 verlies je de helft van je inzet bij een gelijkspel. Bij een +0.25 zou je de helft winnen. Zoals je wellicht staat een +0 AH gelijk aan een DNB, en is een -0.5 AH hetzelfde als een 'gewone' bet. Als je bijvoorbeeld AC Milan -0.50 AH speelt win je je pick als de 'Rossoneri' wint. De +0.25 of -0.25 zit daar dus precies tussenin!
Check bij twijfel even de website die VW-Crew ook al noemde: http://en.wikipedia.org/wiki/Asian_handicap
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
jeroenunibet81:
Zelf gebruik ik altijd 12Bet, SBObet en Dafabet. Betfair staat qua Asian handicaps meestal niet zo hoog. Bet365 accepteert volgens mij geen Nederlandse klanten.
Bij een -0.25 verlies je de helft van je inzet bij een gelijkspel. Bij een +0.25 zou je de helft winnen. Zoals je wellicht staat een +0 AH gelijk aan een DNB, en is een -0.5 AH hetzelfde als een 'gewone' bet. Als je bijvoorbeeld AC Milan -0.50 AH speelt win je je pick als de 'Rossoneri' wint. De +0.25 of -0.25 zit daar dus precies tussenin!
Check bij twijfel even de website die VW-Crew ook al noemde: http://en.wikipedia.org/wiki/Asian_handicap

ja ik snap daarom ook niet wat ze precies met een 0 + 0,5 bedoelen.
Hoorde net ook al van een maat van me dat Bet365 geen Nederlanders accepteert. Die SBOBET accepteert die wel Nederlanders? Net een beetje erop zitten kijken en zag daar wel Asian handicaps. Helaas geen welkomstbonus kunnen vinden van SBOBET :-(
0 Vind ik leuk's
Wat snap je niet, Michael?
Neem bijvoorbeeld de wedstrijd Trabzonspor - PSV. De odd voor PSV -0.25 staat bij 12Bet en Dafabet op dit moment op 2.33; stel dat je daar 10 euro op ingezet hebt. Als PSV wint krijg je natuurlijk 23.30 euro uitgekeerd. Als de wedstrijd eindigt in een gelijkspel krijg je de helft van je inzet terug, 5 euro dus. Als de Turken winnen ben je je gehele inzet kwijt.
De drie bookies die ik noemde (12Bet, Dafabet en SBObet) accepteren allemaal Nederlanders. Dafabet bood tot voor kort een free bet aan, maar die hebben ze nu blijkbaar helaas weer afgeschaft. Toch is een Asian in mijn ogen een must: ze hebben vaak heel aantrekkelijke odds! :)
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
jeroenunibet81:
Wat snap je niet, Michael?
Neem bijvoorbeeld de wedstrijd Trabzonspor - PSV. De odd voor PSV -0.25 staat bij 12Bet en Dafabet op dit moment op 2.33; stel dat je daar 10 euro op ingezet hebt. Als PSV wint krijg je natuurlijk 23.30 euro uitgekeerd. Als de wedstrijd eindigt in een gelijkspel krijg je de helft van je inzet terug, 5 euro dus. Als de Turken winnen ben je je gehele inzet kwijt.
De drie bookies die ik noemde (12Bet, Dafabet en SBObet) accepteren allemaal Nederlanders. Dafabet bood tot voor kort een free bet aan, maar die hebben ze nu blijkbaar helaas weer afgeschaft. Toch is een Asian in mijn ogen een must: ze hebben vaak heel aantrekkelijke odds! :)

Bedankt voor je toelichting Jeroen.
-0,25 snap ik dat je daar de helft terug krijgt, maar bij Betfair bieden ze weddenschappen aan met "0 + 0,5". Een beetje raar of moet ik dit zien als "0,25"??
Heb je misschien nog een vriendenbonus voor SBObet of andere bookies in de aanbieding? Dan zal ik me daar mee aanmelden voor je ;)
0 Vind ik leuk's
Kun je Asian handicaps trouwens ook in combi spelen of alleen single?
Alleen single lijkt me aan he ? :p
0 Vind ik leuk's
Die '0 + 0,5' staat inderdaad gelijk aan +0.25. Beetje krom inderdaad. Maar Betfair is qua Asian handicaps meestal niet zo gunstig. 12Bet en Dafabet zitten bijna altijd net iets hoger.
Ik denk ook dat je met Asians alleen maar singles kunt spelen. Geen van deze bookies biedt een (vrienden-)bonus aan voor Nederlanders. Maar toch bedankt dat je er aan gedacht hebt! ;-)
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
jeroenunibet81:
Die '0 + 0,5' staat inderdaad gelijk aan +0.25. Beetje krom inderdaad.
Juist niet krom. Een kwart goal virtuele voorsprong of achterstand slaat nergens op, en je speelt bij een +0.25 eigenlijk gewoon de helft van je inzet op +0 en de andere helft op +0.5.
Zie hier ( https://www.voetbalwedden.net/topic/blind-asian-line-betten-op-quotes-testcase-serie-a-738/ ) het bericht van '17 September 2011 om 12:04' voor een, mag ik wel zeggen, uitstekende uitleg :p
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...
En er is een artikel met een overzicht van mogelijkheden en wanneer je wat precies wint:
- https://www.voetbalwedden.net/artikelen/asian-handicaps-wanneer-win-je-en-wanneer-verlies-je/
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
En er is een artikel met een overzicht van mogelijkheden en wanneer je wat precies wint:
- https://www.voetbalwedden.net/artikelen/asian-handicaps-wanneer-win-je-en-wanneer-verlies-je/
Het voorbeeld klopt niet:
[quote]Voorbeeld:
We nemen als voorbeeld de wedstrijd Ajax - Feyenoord. Wij gaan voor de weddenschap Ajax wint -1.5. We kijken nu wat we gewonnen hebben voor verschillende uitslagen.
Ajax wint met 3-0: Ajax wint met '2 of meer goals verschil'. Weddenschap = gewonnen.
Ajax wint met 2-0: Ajax wint met '2 of meer goals verschil'. Weddenschap = gewonnen.
Ajax wint met 2-1: Ajax wint met 1 doelpunt verschil. We ontvangen 50% van de inzet terug
Ajax speelt gelijk met 2-2: Bij een gelijkspel verliezen we de weddenschap.In het schemaatje staat het verder wel gewoon goed.
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.