Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Asian Handicap strategie en het gebruik er van

Zijn er hier mensen die gebruik maken van de asian handicap strategie? Ik las er een artikel over en ik ben van mening dat je hier toch meer winst op kunt halen dan met gewone weddenschappen. En welke site gebruiken jullie voor asian handicap weddenschappen?

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar bassiee
Country flagbassiee in 11-10-2010 14:04 Hulp en advies
in 11-10-2010 14:04 Hulp en advies
27 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Is aangepast in het artikel ;-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ja, gezien ...
En mooie kleurtjes erbij ineens ... (h)
-edit-
Het schemaatje klopt trouwens toch niet helemaal ...
Bij +0.25 krijg je bijvoorbeeld bij een gelijkspel niet de helft van je inzet terug (half lose), maar win je met je de halve inzet (half win). Die 'half win' staat er meerdere malen in als '50% inzet terug'.
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...
maar:
Bij +0.25 krijg je bijvoorbeeld bij een gelijkspel niet de helft van je inzet terug (half lose), maar win je met je de halve inzet (half win). Die 'half win' staat er meerdere malen in als '50% inzet terug'.

Je hebt helemaal gelijk! We gaan het na het weekend (en Koninginnedag aanpassen). Thanx voor je scherpe blik!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
https://www.voetbalwedden.net/artikelen/wedden-met-behulp-van-asian-lines/
Kan iemand mij vertellen welke bookie je hiervoor gebruikt? Ikzelf zit bij SBObet, maar die geven aan welke asian handicaps je kan gebruiken. Die geven niet het complete overzicht. Of mis ik hier iets? 12Bet kwam ik ook niet verder.
0 Vind ik leuk's
@Deneelson Heb je al een account bij Betfair? Bij Betfair hebben ze voor elke wedstrijd een Asian Handicap markt. Hebben ze keuze voor elke line en als er niet één wordt aangeboden kan je er één aanvragen. Sinds een paar weken geldt er ook een lagere comission rate voor Asian Handicap markten (0.5% ipv 5%) dus dat is mooi meegenomen. Aangezien je SBObet gewend bent, moet je wel even opletten als je Inplay Asian Handicap gaat zetten bij Betfair, de lijn verandert niet mee. Bijvoorbeeld het staat 1-0 voor Ajax. Bij Sbobet bieden ze de Asian Handicap zo aan.
Ajax +0 (alsof weer 0-0)
Bij Betfair is Ajax +0 dan niet hetzelfde , de lijn die overeenkomt is dan Ajax -1 AH. Dus je moet als het ware bij Betfair de al gescoorde goals aftrekken van de line.
0 Vind ik leuk's
deneelson:
https://www.voetbalwedden.net/artikelen/wedden-met-behulp-van-asian-lines/
Kan iemand mij vertellen welke bookie je hiervoor gebruikt? Ikzelf zit bij SBObet, maar die geven aan welke asian handicaps je kan gebruiken. Die geven niet het complete overzicht. Of mis ik hier iets? 12Bet kwam ik ook niet verder.

Alleen Bet365 biedt het hele overzicht aan (en Betfair inderdaad, maar wat verder verwijderd van de '2-line' is er meestal geen actieve markt).
De meeste bookies zitten inderdaad alleen rond de 'line' van de 2-odd, dat is ook een beetje het idee achter asian-linewedden.
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...
Thanks, ik ga daar eens kijken (y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.