Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedstrategie: Binnen 4 stappen naar 20.000

Hallo allemaal,

Ik zal mij even snel voorstellen, mijn naam is Dennis, 21 jaar oud en kijk en speel al een tijdje mee.

Nu wil ik is even gaan experimenteren met odds van rond de 4. De bedoeling is om in 4 stappen 20.000 te winnen. Ik weet het, het klinkt veel maar ik wil gaan proberen om door middel van goede picks te kiezen redelijk haalbare combo's te gaan spelen.

De afgelopen periode heb ik met een paar funcombo's (odds vanaf 10+) een leuk bedrag van z'n 5000 euro bij elkaar gespeeld. Ik ben nu van plan om 1000 euro te reserveren voor dit experiment.

Even een korte demonstratie:

Stake 100 @ 4 = 400
Stake 400 @ 4 = 1600 - 100 Verzekering
Stake 1500 @ 4 = 6000 - 1000 Verzekering
Stake 5000 @ 4 = 20.000 (Als ik op dit moment kom kan ik nog eens proberen om op een Odd van 2, 3 of 4 10.000 euro te gaan staken maar dit weet ik nog niet.) Het doel is om nu gewoon zo snel mogelijk bij de 20.000 euro te komen met het kiezen van goede Picks.

Ik kies voorlopig alleen Tennis Picks mij lijkt dit zeker haalbaar aangezien Wimbledon voor de deur staat. Misschien dat ik onverwachts toch nog voor een paar voetbalwedstrijden kies als er echt value in de odd zit.

We gaan het zien, Lukt het dan is het geweldig, Lukt het niet dan is het jammer maar dan heb ik in ieder geval toch weer iets geleerd. Vanaf morgen zal ik hier mijn combo Picks gaan plaatsen.

Ik speel bij Betfair aangezien ik hier gebruik kan maken van een Cash-out functie. Dus mocht mijn combo onverwachts toch ergens fout gaan, dan is er altijd nog de mogelijkheid om een deel van het ingezette bedrag of zelfs met winst uit te cashen.

Ik hoor wel wat jullie er van vinden en hoop dat we samen iets moois kunnen gaan neer zetten.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar aquadesh
Country flagaquadesh in 21-06-2015 19:29 Hulp en advies
in 21-06-2015 19:29 Hulp en advies
144 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
aquadesh:


Stake 100 @ 4 = 400
Stake 400 @ 4 = 1600 - 100 Verzekering
Stake 1500 @ 4 = 6000 - 1000 Verzekering
Stake 5000 @ 4 = 20.000

...

Ik speel bij Betfair aangezien ik hier gebruik kan maken van een Cash-out functie. Dus mocht mijn combo onverwachts toch ergens fout gaan, dan is er altijd nog de mogelijkheid om een deel van het ingezette bedrag of zelfs met winst uit te cashen.



Heb je wel rekening gehouden met het feit dat Betfair, as far as i know, (haast?) geen cash outs op combo's aanbied?
0 Vind ik leuk's
snku:
aquadesh:


Stake 100 @ 4 = 400
Stake 400 @ 4 = 1600 - 100 Verzekering
Stake 1500 @ 4 = 6000 - 1000 Verzekering
Stake 5000 @ 4 = 20.000

...

Ik speel bij Betfair aangezien ik hier gebruik kan maken van een Cash-out functie. Dus mocht mijn combo onverwachts toch ergens fout gaan, dan is er altijd nog de mogelijkheid om een deel van het ingezette bedrag of zelfs met winst uit te cashen.



Heb je wel rekening gehouden met het feit dat Betfair, as far as i know, (haast?) geen cash outs op combo's aanbied?



Zoals je misschien al in mijn vorige reacties gelezen hebt, vertel ik dat ik al vaker geld heb gewonnen op het uitcashen van combo's bij betfair. Dit is dus zeker mogelijk en ik raad je aan om even een kijkje te nemen bij betfair.
0 Vind ik leuk's
Sorry, mijn fout. Ik las alleen hoe je van plan was dit systeem uit te voeren in je reacties.
0 Vind ik leuk's
Wanneer ga je beginnen?
0 Vind ik leuk's
michaelr10:
Wanneer ga je beginnen?


Ik hoop laat in de middag vandaag of vanavond als er nog goeie picks beschikbaar zijn.
Ben op dit moment niet thuis en weet niet of ik nog voor de avond thuis ben.

Als er geen goeie picks voor vandaag meer beschikbaar zijn zal ik alvast mijn bets voor morgen plaatsen;)
0 Vind ik leuk's
Leuk idee, ga het ook eens proberen maar dan met 10
0 Vind ik leuk's
Vandaag gaat het me niet meer lukken om nog een mooie combi te maken.
Morgen om 12 uur ga ik de eerste bet voor €100 plaatsen

Misschien begin ik wel met een odd van 5 als ik echt mooie picks met voldoende value kan vinden.
Zodat ik meteen een 100 euro verzekering heb na de eerste bet.
0 Vind ik leuk's
Zou mooi zijn. Maar quote 4 is best hoog, dus flinke kans dat je regelmatig al bij de eerste de mist ingaat.

Ik zou het overigens niet kunnen, 1500 of zelfs 5000 op een quote van 4. Ben benieuwd of je het tegen de tijd dat je op 5000 zit nog aandurft. Zou niet slecht zijn om hem dan af te kappen :)

Anyway, succes ;)
0 Vind ik leuk's
03060:
Zou mooi zijn. Maar quote 4 is best hoog, dus flinke kans dat je regelmatig al bij de eerste de mist ingaat.

Ik zou het overigens niet kunnen, 1500 of zelfs 5000 op een quote van 4. Ben benieuwd of je het tegen de tijd dat je op 5000 zit nog aandurft. Zou niet slecht zijn om hem dan af te kappen :)

Anyway, succes ;)


Het is een experiment dus als ik op een stake van 5000 kom ga ik niet afhaken.
0 Vind ik leuk's
aquadesh:
03060:
Zou mooi zijn. Maar quote 4 is best hoog, dus flinke kans dat je regelmatig al bij de eerste de mist ingaat.

Ik zou het overigens niet kunnen, 1500 of zelfs 5000 op een quote van 4. Ben benieuwd of je het tegen de tijd dat je op 5000 zit nog aandurft. Zou niet slecht zijn om hem dan af te kappen :)

Anyway, succes ;)


Het is een experiment dus als ik op een stake van 5000 kom ga ik niet afhaken.


Beetje riskant om te "experimenteren" met 5000 euro vind ik.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.