Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

De verdubbelings strategie proberen

Hello allemaal,


Ik ben reeds een tijdje lid van deze website en wil eens een strategie uitproberen welke op deze site staat uitgelegd. Ik ga de proef op de som nemen en 10 losse weddenschappen na elkaar plaatsen.


Link:

https://www.voetbalwedden.net/kenniscentrum/verdubbelingsstrategie



Ik ga starten met 20 euro en ga per week één weddenschap afsluiten. Mijn eerste weddenschap zal gaan om 1 euro. Moch ik verliezen dan zorg ik dat ik in ieder geval 3 euro kan winnen om de verliezen van beide weddenschappen teniet te laten doen.


Mijn eerste weddenschap: Ierland - Italië 3,35 2,80 2,40 (1 euro op italië)


Wish me luck! Ik zal alles tonen in dit topic en hoop zo meer inzicht te geven in de verdubbelings strategie.


Wat zijn jullie voorspellingen, ga ik verlies of winst maken?

Hebben jullie tips?

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar kwaak
Country flagkwaak in 7-10-2009 18:30 Hulp en advies
in 7-10-2009 18:30 Hulp en advies
138 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Succes kwaak! Ben benieuwd naar je bevindingen. Als de theorie klopt dan zou je over 10 rondes gemiddeld quitte draaien of in ieder geval een minimaal verlies.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ik geef je wel een kans, mits je de goede wedstrijden eruit weet te pikken! :)
Leuk initiatief
0 Vind ik leuk's
Ik vind het maar niks, je strijkt maar weinig op ALS het je al lukt tenminste.
Maar goed, iedere zijn ding en succes ermee.
0 Vind ik leuk's
betting...a way of life !
Hoi Kwaak succes met je strategie training. Waarom is je forum ondertitel eigenlijk Tom tie dom tie dom tie dom tie dom tie dom ? En niet bijv een vermedling van je favoriete strategieen ofzo ? :)
Maar ja iedereen moet ook zelf weten wat er als ondertitel gebruikt wordt.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
@wedden: was het een latertje vannacht?
@loekos: thanx!
@belgianiron: het is meer om te testen. Ik heb het zo nog nooit gespeeld en ben benieuwd wat de resultaten zijn. Ik zie het wel...
0 Vind ik leuk's
Ik speel mijn weddenschappen bij Unibet. Naast voetbal speel ik heel af en toe een tennis bet maar daar heb ik geen verstand van. Dus, dan moet je dat eigenlijk ook niet doen.
[quote]Hoi Kwaak succes met je strategie training. Waarom is je forum ondertitel eigenlijk Tom tie dom tie dom tie dom tie dom tie dom ? En niet bijv een vermedling van je favoriete strategieen ofzo ? :)
Maar ja iedereen moet ook zelf weten wat er als ondertitel gebruikt wordt.
Hahah (b)
0 Vind ik leuk's
Dag Kwaak ja het wordt wel vakaer tot diep in de nacht wakker zijn. Eigenlijk wil ik dat geneens maar gebeurd het gewoon dit komt ook mede doordat ik mijn eigen werktijden kan bepalen.Ik ben ermee bezig om mijn dag en nacht ritme weer normaal te krijgen :)
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Ok, je lijkt dus een erg nachtmens 'wedden'. In de winter is het niet zo erg, dan is het toch erg veel donker, in de zomer is het zonde!

@Kwaak: succes! Ben benieuwd hoe het één en ander gaat en naar je conclusies na de 10 bets.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Door het gelijkspel van Italië sta ik nu op 1 euro verlies. Ik zal voor komende wk-speelronde weer inzetten met nu minimaal de inzet om in totaal 2 euro te winnen. In dat geval sta ik weer quitte.

Estland - België (1 X 2) België ? 1.08 1.85

Totale uitbetaling zal zijn: 2 euro. We zullen zien hoe Belgie zijn tweede wedstrijd onder Dick Advocaat zal gaan.
0 Vind ik leuk's
Ik speel mijn weddenschappen bij Unibet. Naast voetbal speel ik heel af en toe een tennis bet maar daar heb ik geen verstand van. Dus, dan moet je dat eigenlijk ook niet doen.
Zet hem op Kwaak :) Ben benieuwd hoever je zult komen.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.