Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

De verdubbelings strategie proberen

Hello allemaal,

Ik ben reeds een tijdje lid van deze website en wil eens een strategie uitproberen welke op deze site staat uitgelegd. Ik ga de proef op de som nemen en 10 losse weddenschappen na elkaar plaatsen.

Link:

https://www.voetbalwedden.net/kenniscentrum/verdubbelingsstrategie

Ik ga starten met 20 euro en ga per week één weddenschap afsluiten. Mijn eerste weddenschap zal gaan om 1 euro. Moch ik verliezen dan zorg ik dat ik in ieder geval 3 euro kan winnen om de verliezen van beide weddenschappen teniet te laten doen.

Mijn eerste weddenschap: Ierland - Italië 3,35 2,80 2,40 (1 euro op italië)

Wish me luck! Ik zal alles tonen in dit topic en hoop zo meer inzicht te geven in de verdubbelings strategie.

Wat zijn jullie voorspellingen, ga ik verlies of winst maken?

Hebben jullie tips?

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagkwaak
07-10-2009 16:30 in Hulp en advies
138 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik ga er vanuit dat Belgie wel weet te winnen. Ze hebben de 'flow' te pakken met Advocaatje leef je nog i-a-d-e-a.
0 Vind ik leuk's
Ik speel mijn weddenschappen bij Unibet. Naast voetbal speel ik heel af en toe een tennis bet maar daar heb ik geen verstand van. Dus, dan moet je dat eigenlijk ook niet doen.
Ok, tweede weddenschap ook verloren, jammer.

Totaal ingezet: 1 + 1,08 = 2,08.

Ik moet met mijn nieuwe inzet dus in ieder geval mijn verlies + de inleg voor de nieuwe weddenschap terug verdienen.

Ik ga voor mijn nieuwe weddenschap voor:
RKC 2.60 X 3.25 Heracles Almelo 2.45

Inzet: 1.64, totale uitbetaling: 4.01. Ik zou een winst maken van 1,93 (4,01 - 1,08 - 1).

Ik ben benieuwd!! Duimen jullie met me mee?
0 Vind ik leuk's
Ik speel mijn weddenschappen bij Unibet. Naast voetbal speel ik heel af en toe een tennis bet maar daar heb ik geen verstand van. Dus, dan moet je dat eigenlijk ook niet doen.
Ik geef je op zich nog best een grote kans dat het lukt RKC staat namelijk laatste en Heracles Alemelo is de laatste tijd goed op dreef voor Everton is een gevaarlijke speler. Als RKC net zo belabberd speelt als bijna alle wedstrijden dan geef ik Heracles een grote kans op winst.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Heracles wint bij RKC en hierdoor heb ik in totaal 4,02 uitbetaald gekregen.

Ik sta nu op een totale winst van 1,93 en zit nu met een probleem waar ik een antwoord op hoop te krijgen.

1. Moet ik die 1,93 als 'vrij inzetbaar bedrag zien' wat ik mag besteden aan nieuwe weddenschappen?
2. Moet ik die 1,93 winst als 'leuk' zien en gewoon weer doen alsof ik ga starten. Dus ik start gewoon weer met één euro. Verlies ik dan moet ik 2 euro kunnen winnen etc etc.?

Wat zouden jullie doen?
0 Vind ik leuk's
2.
Anders kan je moeilijk winst maken lijk me...
0 Vind ik leuk's
Loekos bedankt! Zo had ik er nog niet over negedacht. Ik ga weer starten met één euro (zie weddenschap hieronder). Wanneer ik deze verlies zet ik weer zo in zodat ik uiteindelijk weer 2 euro win.

Ik kom hier straks op terug!
0 Vind ik leuk's
CSKA Moskou - Manchester United (1 X 2) Manchester United
Inzet: 1.00
Quote: 2.05
0 Vind ik leuk's
Waar heb je deze weddenschap afgesloten want de quote voor Manchester ligt bij Unibet op 2,30. Dat scheelt even 25 cent en is meer dan 12%. Dat lijkt me toch zeker wel de moeite!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
[quote]CSKA Moskou - Manchester United (1 X 2) Manchester United Inzet: 1.00 Quote: 2.05

Die was weer goed. Ik sta nu op een winst van 2,93

Mijn nieuwe weddenschap:
Wedstrijd: AZ - Ajax
Inzet: 1 euro
Quote: 2,30

Wish me luck!
0 Vind ik leuk's
Heb je op Ajax ingezet? Dan heb je nu een winst van 4,23!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.