De verdubbelings strategie proberen
Hello allemaal,
Ik ben reeds een tijdje lid van deze website en wil eens een strategie uitproberen welke op deze site staat uitgelegd. Ik ga de proef op de som nemen en 10 losse weddenschappen na elkaar plaatsen.
Link:
https://www.voetbalwedden.net/kenniscentrum/verdubbelingsstrategie
Ik ga starten met 20 euro en ga per week één weddenschap afsluiten. Mijn eerste weddenschap zal gaan om 1 euro. Moch ik verliezen dan zorg ik dat ik in ieder geval 3 euro kan winnen om de verliezen van beide weddenschappen teniet te laten doen.
Mijn eerste weddenschap: Ierland - Italië 3,35 2,80 2,40 (1 euro op italië)
Wish me luck! Ik zal alles tonen in dit topic en hoop zo meer inzicht te geven in de verdubbelings strategie.
Wat zijn jullie voorspellingen, ga ik verlies of winst maken?
Hebben jullie tips?
Totaal ingezet: 1 + 1,08 = 2,08.
Ik moet met mijn nieuwe inzet dus in ieder geval mijn verlies + de inleg voor de nieuwe weddenschap terug verdienen.
Ik ga voor mijn nieuwe weddenschap voor:
RKC 2.60 X 3.25 Heracles Almelo 2.45
Inzet: 1.64, totale uitbetaling: 4.01. Ik zou een winst maken van 1,93 (4,01 - 1,08 - 1).
Ik ben benieuwd!! Duimen jullie met me mee?
Ik sta nu op een totale winst van 1,93 en zit nu met een probleem waar ik een antwoord op hoop te krijgen.
1. Moet ik die 1,93 als 'vrij inzetbaar bedrag zien' wat ik mag besteden aan nieuwe weddenschappen?
2. Moet ik die 1,93 winst als 'leuk' zien en gewoon weer doen alsof ik ga starten. Dus ik start gewoon weer met één euro. Verlies ik dan moet ik 2 euro kunnen winnen etc etc.?
Wat zouden jullie doen?
Anders kan je moeilijk winst maken lijk me...
Ik kom hier straks op terug!
Inzet: 1.00
Quote: 2.05
Die was weer goed. Ik sta nu op een winst van 2,93
Mijn nieuwe weddenschap:
Wedstrijd: AZ - Ajax
Inzet: 1 euro
Quote: 2,30
Wish me luck!