Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

De verdubbelings strategie proberen

Hello allemaal,

Ik ben reeds een tijdje lid van deze website en wil eens een strategie uitproberen welke op deze site staat uitgelegd. Ik ga de proef op de som nemen en 10 losse weddenschappen na elkaar plaatsen.

Link:

https://www.voetbalwedden.net/kenniscentrum/verdubbelingsstrategie

Ik ga starten met 20 euro en ga per week één weddenschap afsluiten. Mijn eerste weddenschap zal gaan om 1 euro. Moch ik verliezen dan zorg ik dat ik in ieder geval 3 euro kan winnen om de verliezen van beide weddenschappen teniet te laten doen.

Mijn eerste weddenschap: Ierland - Italië 3,35 2,80 2,40 (1 euro op italië)

Wish me luck! Ik zal alles tonen in dit topic en hoop zo meer inzicht te geven in de verdubbelings strategie.

Wat zijn jullie voorspellingen, ga ik verlies of winst maken?

Hebben jullie tips?

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagkwaak
07-10-2009 16:30 in Hulp en advies
138 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Iemand nog tips voor de komende wedstrijden van zaterdag? Ik zit zelf te denken aan Chelsea - Portsmouth : over 3.5 en Didier Drogba to score. Verder is Zaragoza - Villarreal ook een interessante, Zaragoza uitgespeeld, Villarreal moet winnen voor een plek in de Champions League. Ik moet 1.25 winst maken aangezien mijn saldo nu 8.75 is om weer op mijn beginbedrag van 10 euro uit te komen. Te veel risico's wil ik niet nemen, maarja, zonder risico's kom je er ook niet :P eventuele tips hoor ik dus graag.

EDIT: Dit is hem geworden, voor zometeen.

Weddenschap 1: 1.25 verlies
Weddenschap 2: Huddersfield Town - Millwall, over 2.5 goals
Inzet: 1.50 | Quotering: 1.95 | Potentiële winst: 2.93

Huddersfield scoort gemiddeld 2.26 doelpunten per thuiswedstrijd, en krijgt er gemiddeld 0.96 tegen. Millwall scoort uit gemiddeld 1.22 doelpunten per wedstrijd en krijgt er gemiddeld 1.26 tegen per uitwedstrijd. De vorige vier confronteringen eindigden een 1-0, 3-1, 2-1 en 2-1. Ik heb er dus wel redelijk veel vertrouwen in en daarom durf ik deze weddenschap wel aan.
0 Vind ik leuk's
de verdubbelings strategie wil ook zeer goed met roulette denk ik en dan op even en oneven inzetten maar je moet dan wel een lage stake nemen en een hoge bank hebben
0 Vind ik leuk's
Is het geen goed idee om na verloop van tijd (als je met bv. een startinzet van €1 of 2 begonnen bent en wat winst hebt gemaakt) steeds je startinzet te vergroten? Als ik het juist hebt zal je immers slechts steeds ongeveer je startinzet kunnen winnen per bet (tenzij je op wedstrijden als Barça-Eupen gaat inzetten )
:)

Ik dacht deze strategie te beginnen met telkens €5 en na verloop van tijd te verhogen indien er winst werd gemaakt...
0 Vind ik leuk's
Wie niet waagt, blijft maagd!
[quote]Is het geen goed idee om na verloop van tijd (als je met bv. een startinzet van €1 of 2 begonnen bent en wat winst hebt gemaakt) steeds je startinzet te vergroten? Als ik het juist hebt zal je immers slechts steeds ongeveer je startinzet kunnen winnen per bet (tenzij je op wedstrijden als Barça-Eupen gaat inzetten )
:)

Ik dacht deze strategie te beginnen met telkens €5 en na verloop van tijd te verhogen indien er winst werd gemaakt...

Welkom op voetbalwedden Mathues :)
Het is het beste om telkens bets te plaatsen van ongeveer 3 tot 5 % van je totale bankroll. Dus als je bankroll groeit kan je uiteraard ook hoger gaan inzetten. Meer vragen kan je uiteraard in het forum stellen.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Maar, dat is vaag, want tenzij je financiële problemen hebt ofzo, maak je je bankroll toch zo groot als je wil? Ik heb tot nu toe puur op gevoel zonder enige strategie zitten inzetten en ben van €50 op de account naar rond de €100 gegaan, maar heb nu de laatste tijd tegenslag gehad (Real, Bayern, Anderlecht, Inter, ... lieten het helaas allemaal afweten in zeer doenbare matchen).
0 Vind ik leuk's
Wie niet waagt, blijft maagd!
[quote]Maar, dat is vaag, want tenzij je financiële problemen hebt ofzo, maak je je bankroll toch zo groot als je wil? Ik heb tot nu toe puur op gevoel zonder enige strategie zitten inzetten en ben van €50 op de account naar rond de €100 gegaan, maar heb nu de laatste tijd tegenslag gehad (Real, Bayern, Anderlecht, Inter, ... lieten het helaas allemaal afweten in zeer doenbare matchen).

Je bankroll moet zeker bestaan uit geld dat je kan missen. Als iemand financiële problemen heeft dan kan diegene het beste niet gaan wedden maar wachten totdat de financiële problemen over zijn om zo weer te kunnen wedden. Ongeveer 5% van alle wedders is winstgevend dus die kunnen hun bankroll inderdaad zo groot maken als ze willen. In ieder geval mooi dat je al van 50 naar 100 euro bent gegaan. Ik wens je zeker veel succes met het vervolg :)
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
als je zeker weet dat je gaat winnen kan je toch gewoon 10-20 euro inleggen, met een quote van 1,4 is dat wel lekker (20x1,4=28 euro...
0 Vind ik leuk's
Mijn race van 10 cent naar 10 euro: 10 cent!!!!
Waar ik het meeste winst mee heb gemaakt is 2 wedstrijden pakken van beide quote van 2.00.
Combi dus 4 meestal met inzet van €25,- waardoor ik €100 winst heb.
Dan doe ik het zelfde alleen in 4 verschillende dus 4x €25.
Hiervan heb je ze nooit allemaal goed maar meestal kloppen 2 bets dan waardoor je weer winst heb.
Zo ben ik keer doorgegaan tot de €1000,- en toen ben ik gestopt want vond het risico te groot worden
0 Vind ik leuk's
Mijn facebook pagina: https://www.facebook.com/voetbalbets

Hier een artikel goed artikel over de verdubbeling strategie geschreven door JeroenUnibet : https://www.voetbalwedden.net/kenniscentrum/verdubbelingsstrategie

Bericht gewijzigd door wedden op ma 2 aug. 2021, 11:26
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Wat is de reden dat je deze wedstrijd in elk topic post als ik vragen mag
itsme:
21:00 Maritimo - Braga 2 2.10
(y)
0 Vind ik leuk's
Lage odds zijn net als mooie vrouwen, daardoor moet je je niet laten verleiden.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.