De verdubbelings strategie proberen
Hello allemaal,
Ik ben reeds een tijdje lid van deze website en wil eens een strategie uitproberen welke op deze site staat uitgelegd. Ik ga de proef op de som nemen en 10 losse weddenschappen na elkaar plaatsen.
Link:
https://www.voetbalwedden.net/kenniscentrum/verdubbelingsstrategie
Ik ga starten met 20 euro en ga per week één weddenschap afsluiten. Mijn eerste weddenschap zal gaan om 1 euro. Moch ik verliezen dan zorg ik dat ik in ieder geval 3 euro kan winnen om de verliezen van beide weddenschappen teniet te laten doen.
Mijn eerste weddenschap: Ierland - Italië 3,35 2,80 2,40 (1 euro op italië)
Wish me luck! Ik zal alles tonen in dit topic en hoop zo meer inzicht te geven in de verdubbelings strategie.
Wat zijn jullie voorspellingen, ga ik verlies of winst maken?
Hebben jullie tips?
EDIT: Dit is hem geworden, voor zometeen.
Weddenschap 1: 1.25 verlies
Weddenschap 2: Huddersfield Town - Millwall, over 2.5 goals
Inzet: 1.50 | Quotering: 1.95 | Potentiële winst: 2.93
Huddersfield scoort gemiddeld 2.26 doelpunten per thuiswedstrijd, en krijgt er gemiddeld 0.96 tegen. Millwall scoort uit gemiddeld 1.22 doelpunten per wedstrijd en krijgt er gemiddeld 1.26 tegen per uitwedstrijd. De vorige vier confronteringen eindigden een 1-0, 3-1, 2-1 en 2-1. Ik heb er dus wel redelijk veel vertrouwen in en daarom durf ik deze weddenschap wel aan.
:)
Ik dacht deze strategie te beginnen met telkens €5 en na verloop van tijd te verhogen indien er winst werd gemaakt...
:)
Ik dacht deze strategie te beginnen met telkens €5 en na verloop van tijd te verhogen indien er winst werd gemaakt...
Welkom op voetbalwedden Mathues :)
Het is het beste om telkens bets te plaatsen van ongeveer 3 tot 5 % van je totale bankroll. Dus als je bankroll groeit kan je uiteraard ook hoger gaan inzetten. Meer vragen kan je uiteraard in het forum stellen.
Je bankroll moet zeker bestaan uit geld dat je kan missen. Als iemand financiële problemen heeft dan kan diegene het beste niet gaan wedden maar wachten totdat de financiële problemen over zijn om zo weer te kunnen wedden. Ongeveer 5% van alle wedders is winstgevend dus die kunnen hun bankroll inderdaad zo groot maken als ze willen. In ieder geval mooi dat je al van 50 naar 100 euro bent gegaan. Ik wens je zeker veel succes met het vervolg :)
Combi dus 4 meestal met inzet van €25,- waardoor ik €100 winst heb.
Dan doe ik het zelfde alleen in 4 verschillende dus 4x €25.
Hiervan heb je ze nooit allemaal goed maar meestal kloppen 2 bets dan waardoor je weer winst heb.
Zo ben ik keer doorgegaan tot de €1000,- en toen ben ik gestopt want vond het risico te groot worden
Hier een artikel goed artikel over de verdubbeling strategie geschreven door JeroenUnibet : https://www.voetbalwedden.net/kenniscentrum/verdubbelingsstrategie
21:00 Maritimo - Braga 2 2.10