Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

De verdubbelings strategie proberen

Hello allemaal,


Ik ben reeds een tijdje lid van deze website en wil eens een strategie uitproberen welke op deze site staat uitgelegd. Ik ga de proef op de som nemen en 10 losse weddenschappen na elkaar plaatsen.


Link:

https://www.voetbalwedden.net/kenniscentrum/verdubbelingsstrategie



Ik ga starten met 20 euro en ga per week één weddenschap afsluiten. Mijn eerste weddenschap zal gaan om 1 euro. Moch ik verliezen dan zorg ik dat ik in ieder geval 3 euro kan winnen om de verliezen van beide weddenschappen teniet te laten doen.


Mijn eerste weddenschap: Ierland - Italië 3,35 2,80 2,40 (1 euro op italië)


Wish me luck! Ik zal alles tonen in dit topic en hoop zo meer inzicht te geven in de verdubbelings strategie.


Wat zijn jullie voorspellingen, ga ik verlies of winst maken?

Hebben jullie tips?

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar kwaak
Country flagkwaak in 7-10-2009 18:30 Hulp en advies
in 7-10-2009 18:30 Hulp en advies
138 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
toch maar opgehouden?

laatste paar keer ging niet zo lekker :p
0 Vind ik leuk's
Hee dustinoo!

Ja, ik ben er even tijdelijk mee opgehouden aangezien ik privé wat weinig tijd had om hier verder te gaan met de verdubbelings strategie. Ik denk dat de mindere tijden prima weer gecompenseerd gaan worden. Ik hou je op de hoogte zodat je mee kan lezen hoe het me allemaal vergaat. ik verwacht binnenkort weer terug te zijn ok?
0 Vind ik leuk's
Ik speel mijn weddenschappen bij Unibet. Naast voetbal speel ik heel af en toe een tennis bet maar daar heb ik geen verstand van. Dus, dan moet je dat eigenlijk ook niet doen.
Heb ook tijdje verdubbelingsstrategie geprobeerd maar was niet echt een succes. Ik doe nu meestal weer gewoon 2 of 3 wedstrijden in combi, waar een eindqoute van ongeveer 3 op uitkomt. Daar 10 euro ofzo op inzetten.
0 Vind ik leuk's
[quote]Heb ook tijdje verdubbelingsstrategie geprobeerd maar was niet echt een succes. Ik doe nu meestal weer gewoon 2 of 3 wedstrijden in combi, waar een eindqoute van ongeveer 3 op uitkomt. Daar 10 euro ofzo op inzetten.

En dat gaat goed? Wat zijn je resultaten en hoe bepaal je de combi?
0 Vind ik leuk's
Ik speel mijn weddenschappen bij Unibet. Naast voetbal speel ik heel af en toe een tennis bet maar daar heb ik geen verstand van. Dus, dan moet je dat eigenlijk ook niet doen.
[quote]Hee dustinoo!

Ja, ik ben er even tijdelijk mee opgehouden aangezien ik privé wat weinig tijd had om hier verder te gaan met de verdubbelings strategie. Ik denk dat de mindere tijden prima weer gecompenseerd gaan worden. Ik hou je op de hoogte zodat je mee kan lezen hoe het me allemaal vergaat. ik verwacht binnenkort weer terug te zijn ok?

Met het komende Wk2010 weer verder met de verdubbeling strategie ? In ieder geval erg leuk dat je je resultaten hier post op dit forum :) Ben benieuwd zodra je er weer mee begint.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Wanneer pak je het weer op kwaak? Ik mis je een beetje. Zit het je wat tegen of weinig tijd?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Weddenschap 25 werd verloren - 1 euro
Weddenschap 26 werd verloren - 1,71 euro
Weddenschap 27 werd verloren - 2.40 euro
Weddenschap 28 werd verloren - 5,80 euro
Weddenschap 29 werd verloren - 4,00 euro
Totale winst: 0,30
0 Vind ik leuk's
Ik speel mijn weddenschappen bij Unibet. Naast voetbal speel ik heel af en toe een tennis bet maar daar heb ik geen verstand van. Dus, dan moet je dat eigenlijk ook niet doen.
Goh ik zie dit topic nu pas maar ik vind het een erg leuk topic. Heb zelf nog een weddenschapje lopen van 5 euro op Atletico (m'n laatste centjes :() als ik die win heb ik weer een tientje in m'n bankroll en dan ga ik deze tactiek toepassen tijdens het WK, lijkt me leuk!

Hoop dat je nog een keer terugkomt ;)
0 Vind ik leuk's
Ja, ik ben er weer. Ik heb besloten om de verdubbelings strategie even opzij te zetten en mij te richten op een andere strategie. Ik ben er alleen nog niet uit welke.

Op het WK durf ik niet in te zetten aangezien er altijd zoveel verschillende verrassende uitslagen zijn. Ik weet ook niet genoeg van alle ploegen om goed in te schatten wie van wie kan gaan winnen. Natuurlijk heb je altijd de toppers als Spanje, Brazilië en Argentinië maar ook Duitsland en zelfs Nederland zijn als vanouds weer de outsiders.
0 Vind ik leuk's
Ik speel mijn weddenschappen bij Unibet. Naast voetbal speel ik heel af en toe een tennis bet maar daar heb ik geen verstand van. Dus, dan moet je dat eigenlijk ook niet doen.
Jammer. Maar op het WK heb je ook wel zekerheidjes, ploegen als Honduras en Noord-Korea zullen geen hoge ogen gaan gooien denk ik, maar het blijven inderdaad wel risico's, daar heb je gelijk in.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.