Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

De verdubbelings strategie proberen

Hello allemaal,


Ik ben reeds een tijdje lid van deze website en wil eens een strategie uitproberen welke op deze site staat uitgelegd. Ik ga de proef op de som nemen en 10 losse weddenschappen na elkaar plaatsen.


Link:

https://www.voetbalwedden.net/kenniscentrum/verdubbelingsstrategie



Ik ga starten met 20 euro en ga per week één weddenschap afsluiten. Mijn eerste weddenschap zal gaan om 1 euro. Moch ik verliezen dan zorg ik dat ik in ieder geval 3 euro kan winnen om de verliezen van beide weddenschappen teniet te laten doen.


Mijn eerste weddenschap: Ierland - Italië 3,35 2,80 2,40 (1 euro op italië)


Wish me luck! Ik zal alles tonen in dit topic en hoop zo meer inzicht te geven in de verdubbelings strategie.


Wat zijn jullie voorspellingen, ga ik verlies of winst maken?

Hebben jullie tips?

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar kwaak
Country flagkwaak in 7-10-2009 18:30 Hulp en advies
in 7-10-2009 18:30 Hulp en advies
138 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Wellicht is het een leuk idee als je je startbedrag hebt verdubbeld tot 40 euro om dan ook hoger in te zetten. Of wacht je hier nog mee totdat je bankroll meer toereikend is ?
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
[quote]Wellicht is het een leuk idee als je je startbedrag hebt verdubbeld tot 40 euro om dan ook hoger in te zetten. Of wacht je hier nog mee totdat je bankroll meer toereikend is ?

Ik zou puur gaan voor een percentage van je totale bankroll. Denk er aan dat wanneer je (bijvoorbeeld) 4 keer weddenschappen fout hebt dat het bedrag wat je dan in moet zetten ook keer 2 gaat.

Voorbeeld:
Bij 1 euro inzet: 1 + 2 + 4 + 8 --> 15 euro
Bij 2 euro inzet: 2 + 4 + 8 + 16 --> 30 euro
Bij 3 euro inzet: 3 + 6 + 12 + 24 --> 45 euro
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Weddenschap 20 werd gewonnen + 2,60
Weddenschap 21 werd verloren -1
Weddenschap 22 werd gewonnen + 1,80
Weddenschap 23 werd gewonnen + 0,45
Weddenschap 24 werd verloren - 1 euro
Totaal winst: 15,25

Nieuwe weddenschap @ Unibet
Heracles Almelo - Go Ahead Eagles 1 (1,45)
Inzet: 2,07
Uitbetaling: 3 euro
0 Vind ik leuk's
Ik speel mijn weddenschappen bij Unibet. Naast voetbal speel ik heel af en toe een tennis bet maar daar heb ik geen verstand van. Dus, dan moet je dat eigenlijk ook niet doen.
helaas kwaak (n)
0 Vind ik leuk's
Hoe gaat het kwaak, al een tijdje niets meer van je vernomen met de verdubbelings strategie. Ben je er mee gestopt in 2010?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Een leuke tip om te verdubbelen is FC Groningen-SC Heerenveen 2,10 voor FC Groningen.
Ik zie FC Groningen wel winnen thuis in de Euroborg van SC Heerenveen. Daarbij komt ook nog dat FC Groningen in de oefenwedstrijden van afgelopen tijd erg goed gepresteerd heeft.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Kwaak?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Het blijft natuurlijk wel een beetje onzeker of FC Groningen gaat winnen vandaar een quotering van 2,20. Maar ben er toch echt van overtuigd dat FC Groningen gaat winnen op de een of andere manier. En om te verdubbelen lijkt dit mij dus een ideale wedstrijd.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Ik ben weer terug. Ben er even tussenuit geweest na een vervelende situatie in de familie. Ik had het even nodig om de zon op te zoeken en even tot mezelf te komen.

vanaf morgen ga ik weer verder met de verdubbelings strategie. Ik wil eigenlijk totaal 50 weddenschappen gaan en dan de stand opmaken wat het resultaat is.

Hou me dus in de gaten ;-)
0 Vind ik leuk's
Ik speel mijn weddenschappen bij Unibet. Naast voetbal speel ik heel af en toe een tennis bet maar daar heb ik geen verstand van. Dus, dan moet je dat eigenlijk ook niet doen.
Ik ben benieuwd kwaak.
Ik zal je volgen
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.