Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

De verdubbelings strategie proberen

Hello allemaal,


Ik ben reeds een tijdje lid van deze website en wil eens een strategie uitproberen welke op deze site staat uitgelegd. Ik ga de proef op de som nemen en 10 losse weddenschappen na elkaar plaatsen.


Link:

https://www.voetbalwedden.net/kenniscentrum/verdubbelingsstrategie



Ik ga starten met 20 euro en ga per week één weddenschap afsluiten. Mijn eerste weddenschap zal gaan om 1 euro. Moch ik verliezen dan zorg ik dat ik in ieder geval 3 euro kan winnen om de verliezen van beide weddenschappen teniet te laten doen.


Mijn eerste weddenschap: Ierland - Italië 3,35 2,80 2,40 (1 euro op italië)


Wish me luck! Ik zal alles tonen in dit topic en hoop zo meer inzicht te geven in de verdubbelings strategie.


Wat zijn jullie voorspellingen, ga ik verlies of winst maken?

Hebben jullie tips?

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar kwaak
Country flagkwaak in 7-10-2009 18:30 Hulp en advies
in 7-10-2009 18:30 Hulp en advies
138 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ok, ik pak de draad weer op. Hier was ik gebleven:

Weddenschap 22 werd gewonnen + 1,80
Weddenschap 23 werd gewonnen + 0,45
Weddenschap 24 werd verloren - 1 euro
Weddenschap 25 werd verloren - 1 euro
Totaal winst: 14,25

Nieuwe weddenschap @ Unibet
Telstar - MVV Maastricht 2
Inzet: 1,71
Totale notering: 2,35
Potentiële uitbetaling: 4,01
0 Vind ik leuk's
Ik speel mijn weddenschappen bij Unibet. Naast voetbal speel ik heel af en toe een tennis bet maar daar heb ik geen verstand van. Dus, dan moet je dat eigenlijk ook niet doen.
Veel succes kwaak, maar ik ben de combiman ;)
0 Vind ik leuk's
Haha...misschien leuk om er een apart topic van te maken waarbij je bijhoudt hoeveel je hebt ingezet, uitgegeven en hoeveel winst/verlies je na bijvoorbeeld 50 combi's hebt gemaakt.

Ik ben wel benieuwd namelijk!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Helaas wist MVV niet te winnen van Telstar. Het is niet anders. Voor morgen heb ik Feyenoord als winnaar staan. Honda is weg bij VVV en Feyenoord is een stuk stabieler dan eerdere jaren. Ik zie een overwinning voor Feyenoord.

Weddenschap 22 werd gewonnen + 1,80
Weddenschap 23 werd gewonnen + 0,45
Weddenschap 24 werd verloren - 1 euro
Weddenschap 25 werd verloren - 1 euro
Weddenschap 26 werd verloren - 1,71 euro
Totaal winst: 12.54

Nieuwe weddenschap @ Unibet
VVV - Feyenoord [2]
Inzet: 2.40
Totale notering: 2.20
Potentiële uitbetaling: 5.28
0 Vind ik leuk's
Ik speel mijn weddenschappen bij Unibet. Naast voetbal speel ik heel af en toe een tennis bet maar daar heb ik geen verstand van. Dus, dan moet je dat eigenlijk ook niet doen.
Intressant,
Die qoute voor Feyenoord staat me wel aan (y)
0 Vind ik leuk's
Intressant,
Die qoute voor Feyenoord staat me wel aan (y)
0 Vind ik leuk's
En Kwaak hoe staat het momenteel met de verdubbelings strategie ? Ik ga zelf ook nog even een topic aanmaken. Ik ga dan alle tips van soccervista met 1 euro per weddenschap inzetten. Ik ben van plan om zo'n 250 tips van 1 euro van soccervista te volgen en het resultaat hou ik dan bij.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Hee ik heb dit draadje doorgelezen en ben zelf ook bezig met de verdubbelingsstrategie. Ik kijk puur naar wat de noteringen zijn en verder niet, maar weet nog niet of het echt succesvol is want zit nu al op 8 euro want had de eerste 3 fout.
0 Vind ik leuk's
[quote]Hee ik heb dit draadje doorgelezen en ben zelf ook bezig met de verdubbelingsstrategie. Ik kijk puur naar wat de noteringen zijn en verder niet, maar weet nog niet of het echt succesvol is want zit nu al op 8 euro want had de eerste 3 fout.

Ja, dat is erg vervelend wanneer je gelijk de eerste 3 weddenschappen fout hebt. Om op korte termijn al je verlies terug te winnen moet je je inzet blijven verdubbelen. Wanneer het teveel word zou je alles ook opnieuw kunnen proberen, helemaal vanaf het begin.

Dan hou je de schade eventueel beperkt.

Succes!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
het was niet me eerste keer dat ik het deed ;-), ik heb nu 1x t/m de 4 moeten gaan voor ik het goed had, 1x tm 2 en 2x in 1x en nu zit ik op 8... maar schade beperkt houden is moeilijk want als ik hierna opnieuw begin moet ik meteen 8 weddenschappen goed hebben dus je verdient er niet echt snel mee en het moet ook maar net goed gaan... ik kan max tm 64 euro gaan dus nog 3 kansen hierna...

maar jullie doen weddenschappen van teams waar je verstand van heb?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.