Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Moet ik doorgaan of stoppen met wedden?

Forumleden,

De afgelopen dagen ben ik gaan twijfelen over het feit of ik überhaupt moet doorgaan met weddenschappen op voetbal en/of andere sporten. Het inzetten op sport deed ik hoofdzakelijk om het 'kijken' naar voetbal leuker / spannender te maken. Hoofdzakelijk 'livebets' en soms vooraf. Die essentie is nu weg, het is ineens allemaal (te) serieus geworden.

Een korte uitleg van wat er is gebeurd allemaal. In een redelijk korte periode (februari tot eind april) heb ik een behoorlijk bedrag gewonnen met weddenschappen. Ben gestart met 50 euro en heb uiteindelijk 10K laten uitbetalen. Fantastisch natuurlijk, leuk om erbij te hebben. Financieel ben ik hier niet afhankelijk van. Daarvoor had ik 4 jaar niet op voetbalwedstrijden ingezet.

Nu heb ik op mijn account 1.000 euro laten staan en hiermee ben ik verder gaan wedden. Dit is inmiddels nu weer circa 4K. Alleen ik merk dat 'losser' wordt met inzetten en mijn weddenschappen logischerwijs risicovoller worden. Ook het analyseren vooraf wordt minder. Hiermee wil ik zeggen dat ik wil voorkomen dat ik euforisch wordt en het risico te groot.

Mijn vraag aan jullie is, herkennen jullie jezelf hierin en hoe heb je het plezier uiteindelijk weer teruggevonden? Het plezier waar het in essentie om ging.

Alvast bedankt!

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar step2step
Country flagstep2step in 24-05-2016 15:53 Hulp en advies
in 24-05-2016 15:53 Hulp en advies
34 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik zal lekker een tijdje eruit gaan. Je moet het in mijn ogen wel leuk vinden.
Nu heb je toch geen competitie dus zal ik lekker 3.5k eraf halen en miss met 500 nog ek te spelen en dan tot competitie niet meer.

Maar je moet doen wat je zelf wilt!
0 Vind ik leuk's
Weet niet precies hoe je het gedaan hebt om die 10k te maken, via bookmakers of via asians?

Persoonlijk raak ik het plezier ook een beetje kwijt maar probeer dit terug te vinden door alleen de beste bets te filteren en zo een hogere ROI in asians met hogere bedragen te bespelen!
0 Vind ik leuk's
Het gevoel wat jij hebt herken ik wel uit eerdere tijden. De enige manier om het leuk te houden is door met een goed bankroll management te spelen. Gezien de enorme hoeveelheid winst die je in korte tijd behaald hebt ga ik er voor het gemak van uit dat je dat niet gedaan hebt, en je geeft aan dat je dat op dit moment niet doet.

Als je er toch niet afhankelijk van bent (ook zeker nooit worden!) dan zou ik lekker met een gedegen bankroll management gaan en met een lagere bankroll, hoewel dat laatste natuurlijk persoonlijk is.

Bankroll management is key als je ook met plezier wilt blijven kijken, d.w.z. voor het voetbal.
0 Vind ik leuk's
battes:
Het gevoel wat jij hebt herken ik wel uit eerdere tijden. De enige manier om het leuk te houden is door met een goed bankroll management te spelen. Gezien de enorme hoeveelheid winst die je in korte tijd behaald hebt ga ik er voor het gemak van uit dat je dat niet gedaan hebt, en je geeft aan dat je dat op dit moment niet doet.

Als je er toch niet afhankelijk van bent (ook zeker nooit worden!) dan zou ik lekker met een gedegen bankroll management gaan en met een lagere bankroll, hoewel dat laatste natuurlijk persoonlijk is.

Bankroll management is key als je ook met plezier wilt blijven kijken, d.w.z. voor het voetbal.


Allemaal bedankt voor jullie reactie, inhoudelijk wil ik terugkomen op bovenstaande reactie. Het is niet zo dat ik momenteel geen winst maak. Nog steeds maak ik winst, maar merk aan mezelf dat ik gemakzuchtig wordt. Het gaat de laatste tijd zo goed, in mijn ogen moet het dan eens misgaan. Dus inderdaad, bankpoll-management is waarschijnlijk het enige om datgene te overleven. ;)
0 Vind ik leuk's
We beat the bookies!
Vooral winst blijven maken. ;)

Punt is meer dat ik zelf geen plezier heb als het me puur om de winst gaat. De voldoening uit een goed voorbereide bet die helemaal goed is, is vele malen groter.

Als je merkt dat je het plezier kwijt raakt doordat je hoge winsten pakt en daardoor losser wordt en je wilt het plezier terug moet je minder voor het geld gaan spelen.

Als het je om het geld gaat (ook niks mis mee) dan is nu ook het moment om gedisciplineerd te spelen, want hoe meer risico... Ach, je kent het. ;)
0 Vind ik leuk's
Helemaal eens met bovenstaande reacties.
Ik had alleen de bedragen vet gedrukt gemaakt, valt beter op.
0 Vind ik leuk's
tino23:
Helemaal eens met bovenstaande reacties.
Ik had alleen de bedragen vet gedrukt gemaakt, valt beter op.


Het gaat niet om de bedragen. Heb zeer zeker getwijfeld of ik de bedragen moest vermelden. Heb het toch gedaan omdat ik vind dat het bij het verhaal hoort. In het verleden sloot ik mijn weddenschappen niet met 2-, of 300 euro. Tegenwoordig wel. Uiteindelijk heeft dit bij mij een verandering gebracht in het voetbalwedden en dat is juist de essentie van het verhaal. Daarin wou ik graag advies.
0 Vind ik leuk's
We beat the bookies!
Wat iedereen wel wil weten denk ik ,hoe je aan die 10K komt? :)
Wil je dat delen?
We zien je niet veel tippen of vergis ik mij?
2 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Haha, je haalt me de woorden uit mn mond Boempatat. Ben ook wel nieuwsgierig en wil graag de fijne kneepjes leren :)
0 Vind ik leuk's
pff totomaster mits het waar is met die 10k

als je het wat spannender wil maken speel dan halftime/fulltime bv 1/2 (arsenal pakt eerste helft chelsea 2de) datz meestal heel erg risicovol maar zo te zien heb je genoeg geld laat wat staan op je account en speel dan ook nog ek totomaster :o
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.