Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Moet ik doorgaan of stoppen met wedden?

Forumleden,

De afgelopen dagen ben ik gaan twijfelen over het feit of ik überhaupt moet doorgaan met weddenschappen op voetbal en/of andere sporten. Het inzetten op sport deed ik hoofdzakelijk om het 'kijken' naar voetbal leuker / spannender te maken. Hoofdzakelijk 'livebets' en soms vooraf. Die essentie is nu weg, het is ineens allemaal (te) serieus geworden.

Een korte uitleg van wat er is gebeurd allemaal. In een redelijk korte periode (februari tot eind april) heb ik een behoorlijk bedrag gewonnen met weddenschappen. Ben gestart met 50 euro en heb uiteindelijk 10K laten uitbetalen. Fantastisch natuurlijk, leuk om erbij te hebben. Financieel ben ik hier niet afhankelijk van. Daarvoor had ik 4 jaar niet op voetbalwedstrijden ingezet.

Nu heb ik op mijn account 1.000 euro laten staan en hiermee ben ik verder gaan wedden. Dit is inmiddels nu weer circa 4K. Alleen ik merk dat 'losser' wordt met inzetten en mijn weddenschappen logischerwijs risicovoller worden. Ook het analyseren vooraf wordt minder. Hiermee wil ik zeggen dat ik wil voorkomen dat ik euforisch wordt en het risico te groot.

Mijn vraag aan jullie is, herkennen jullie jezelf hierin en hoe heb je het plezier uiteindelijk weer teruggevonden? Het plezier waar het in essentie om ging.

Alvast bedankt!

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar step2step
Country flagstep2step in 24-05-2016 15:53 Hulp en advies
in 24-05-2016 15:53 Hulp en advies
34 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Dit is zeker een fraai rijtje, alleen zijn we ook benieuwd naar de bijbehorende odds. Als deze erg laag liggen, is de waarschijnlijkheid groter. Welke bookmaker speel je deze competitie?

0 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!
Op vr. apr.. 2020, 09:09 schreef richard123:

Dit is zeker een fraai rijtje, alleen zijn we ook benieuwd naar de bijbehorende odds. Als deze erg laag liggen, is de waarschijnlijkheid groter. Welke bookmaker speel je deze competitie?

Tipico maar volgens mij zijn er meerdere bookmakers die deze competitie aanbieden. Odds liggen rond de 1,80. Zie hier: https://prnt.sc/s52upo

0 Vind ik leuk's
We beat the bookies!

Als het nieuwe seizoen begint, zou je dan wat wedstrijden hier vooraf willen plaatsen waar je op wed? Om te kijken hoe succesvol je daar in bent.

0 Vind ik leuk's

Plaats eens wat wedstrijden svp.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.