Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Hulp gevraagd: ik verlies alleen maar met wedden

beste forumleden,
ik gok nu ongeveer een maandje en het gaat niet zo goed! (n)
ik win bijna nooit, heb altijd verkeerde combo's of voorspellingen.
ik heb in totaal 60,- ingezet en maar 10,- gewonnen... 50,- verlies dus.
ik wou even vragen of jullie wat tips hebben over een tactiek of zo, die meestal wel werkt.
alvast bedankt,
groetjes.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar tariqq013
Country flagtariqq013 in 10-11-2013 00:15 Hulp en advies
in 10-11-2013 00:15 Hulp en advies
43 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Tips genoeg! Heb je de artikelen al doorgelezen?
https://www.voetbalwedden.net/artikelen/
Lage odds en combo's zou ik trouwens links laten liggen. Bij lage odds win je natuurlijk wel vaak, wat een lekker gevoel geeft, maar ik durf wel te stellen dat daar op het algemeen weinig value op zit en jedus op de lange termijn de bookie in de kaart speelt. Maar goed, ieder zijn ding! ;)
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
imillione:
1. Speel een tijdje op singles in plaats van combi´s, of speel met systemen. Doe dit tot je weer een aardige bankroll hebt, zodat je het risico van een combi kunt opvangen.
2. Probeer eens livebets mee te pakken, bijvoorbeeld op goals. Hoewel deze odds vaak 1.10-1.20 hebben, is de kans vrij groot dat ze goed zijn. Pak je hier 2-3 van in een combi, heb je per keer 1.4-1.5x je inzet!
--
Wellicht denken anderen hier anders over, maar deze twee helpen mij sterk in een zwakke periode. (y)
imillione:
1. Speel een tijdje op singles in plaats van combi´s, of speel met systemen. Doe dit tot je weer een aardige bankroll hebt, zodat je het risico van een combi kunt opvangen.
2. Probeer eens livebets mee te pakken, bijvoorbeeld op goals. Hoewel deze odds vaak 1.10-1.20 hebben, is de kans vrij groot dat ze goed zijn. Pak je hier 2-3 van in een combi, heb je per keer 1.4-1.5x je inzet!
--
Wellicht denken anderen hier anders over, maar deze twee helpen mij sterk in een zwakke periode. (y)
imillione:
1. Speel een tijdje op singles in plaats van combi´s, of speel met systemen. Doe dit tot je weer een aardige bankroll hebt, zodat je het risico van een combi kunt opvangen.
2. Probeer eens livebets mee te pakken, bijvoorbeeld op goals. Hoewel deze odds vaak 1.10-1.20 hebben, is de kans vrij groot dat ze goed zijn. Pak je hier 2-3 van in een combi, heb je per keer 1.4-1.5x je inzet!
--
Wellicht denken anderen hier anders over, maar deze twee helpen mij sterk in een zwakke periode. (y)

hey imillione, dankjewel voor je reachtie!
ik zal eens alleen single's gaan spelen en dan een paar euro per keer, wat bedoel je precies met 'met systemen spelen' ??
groetjes.
0 Vind ik leuk's
jeroenunibet81:
Tips genoeg! Heb je de artikelen al doorgelezen?
https://www.voetbalwedden.net/artikelen/
Lage odds en combo's zou ik trouwens links laten liggen. Bij lage odds win je natuurlijk wel vaak, wat een lekker gevoel geeft, maar ik durf wel te stellen dat daar op het algemeen weinig value op zit en jedus op de lange termijn de bookie in de kaart speelt. Maar goed, ieder zijn ding! ;)

hey jeroenunibet81, thanks voor je reactie!
welke tactiek speel jij vaak / raad je aan ?
groetjes
0 Vind ik leuk's
Ik houd me aan het taartsysteem, in combinatie met een degelijke research (althans, dat probeer ik! :p ).
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
jeroenunibet81:
Ik houd me aan het taartsysteem, in combinatie met een degelijke research (althans, dat probeer ik! :p ).

oke dit is een goede manier lijkt me, hoeveel zet je in per wedstrijd/combi gemiddeld?
0 Vind ik leuk's
dat ligt aan je taart. in de ene taart zit 100 euro en in bij de andere zit er 1000 euro in. daar zet je dan iedere keer een gedeelte van in.
0 Vind ik leuk's
jacobvoetbal:
dat ligt aan je taart. in de ene taart zit 100 euro en in bij de andere zit er 1000 euro in. daar zet je dan iedere keer een gedeelte van in.

hoi, oh ja ik snap het.. bedankt voor je reactie.
0 Vind ik leuk's
odds van 1.10 en 1.20 spelen... lol
je bookie is vast blij met jou als klant imillione
0 Vind ik leuk's
tariqq013:
beste forumleden,
ik gok nu ongeveer een maandje en het gaat niet zo goed! (n)
ik win bijna nooit, heb altijd verkeerde combo's of voorspellingen.
ik heb in totaal 60,- ingezet en maar 10,- gewonnen... 50,- verlies dus.
ik wou even vragen of jullie wat tips hebben over een tactiek of zo, die meestal wel werkt.
alvast bedankt,
groetjes.

Even een vraag beantwoorden met een vraag:
Hoe wed jij?
Daarmee bedoel ik: watvoor combi's doe jij zoal (als je voorbeelden hebt, graag :) ), waar let jij op bij het kiezen van bets, hoe is je bankroll management etc. etc.
0 Vind ik leuk's
Het duurt enige tijd voordat je echt gaat winnnen, alle begin is moeilijk. Ik zelf vond pas na een jaar spelen tactieken waar bij ik meer ging winnen en ik denk dat ik niet de enige ben. Tot die tijd kun je het beste met lage inzetten spelen, het voelt misschien wat lullig als je gigantische bedragen in de chat voorbij hoort komen, maar het is de beste manier. Lees ondertussen artikelen over wedden, bestudeer de competities en teams en probeer die kennis in de praktijk te brengen. Het is wel goed om te blijven spelen, dan leer je sneller dan wanneer je alleen over de theorie leest.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.