Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Hulp gevraagd: ik verlies alleen maar met wedden

beste forumleden,
ik gok nu ongeveer een maandje en het gaat niet zo goed! (n)
ik win bijna nooit, heb altijd verkeerde combo's of voorspellingen.
ik heb in totaal 60,- ingezet en maar 10,- gewonnen... 50,- verlies dus.
ik wou even vragen of jullie wat tips hebben over een tactiek of zo, die meestal wel werkt.
alvast bedankt,
groetjes.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar tariqq013
Country flagtariqq013 in 10-11-2013 00:15 Hulp en advies
in 10-11-2013 00:15 Hulp en advies
43 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
+goede research doen
+geen combi's spelen. ( één rode kaart of een onterechte penalty kan je bet al verpesten) het is riskant.
0 Vind ik leuk's
sport is iets heel moois thierryz1.blogabet.com
tariqq013:
mojos:
tariqq013:
snku:
tariqq013:
beste forumleden,
ik gok nu ongeveer een maandje en het gaat niet zo goed! (n)
ik win bijna nooit, heb altijd verkeerde combo's of voorspellingen.
ik heb in totaal 60,- ingezet en maar 10,- gewonnen... 50,- verlies dus.
ik wou even vragen of jullie wat tips hebben over een tactiek of zo, die meestal wel werkt.
alvast bedankt,
groetjes.

Even een vraag beantwoorden met een vraag:
Hoe wed jij?
Daarmee bedoel ik: watvoor combi's doe jij zoal (als je voorbeelden hebt, graag :) ), waar let jij op bij het kiezen van bets, hoe is je bankroll management etc. etc.

hey,
ik doe meestal een combi van + 3/4 euro.
en single doe ik verschillend, ligt aan het bedrag.
zet dan 1/2 euro in per bet.

hier heb je een voorbeeld:
SC Heerenveen - RKC Waalwijk Under 2,39 Under/Over Over 1,40
FC Den Bosch - Helmond Sport Under 2,30 Under/Over Over 1,43
AS Monaco - Evian TG FC 1 1,22 Fulltime X 5,00
ik kijk meestal als ik bet ga doen, hoe de teams de laatste wedstrijden presteren. daarna wat de resultaten onderling waren in het verleden.
en ik kijk wie ik denk dat zou winnen.
ik heb een paar tientjes op mijn account en zet 1/10 of 2/10 in per bet.
ik weet niet of je er iets aan hebt, maar ik wou vanavond deze bet doen:
Jong Ajax - De Graafschap 2
Jong Psv - MVV 1
alvast bedankt voor je reactie,
groetjes

Dus je zet meer geld in op combi's dan op singles? Ik zou het omgekeerde doen en sowieso kun je beter combo's eigenlijk niet spelen, want het is algemeen bekend dat je daar op lange termijn alleen maar geld zal verliezen.

hey, thanks voor je tip!
ja ik doe dit, omdat ik dan een hoger bedrag kan winnen. maar ik ga nu alleen singles doen voor 1/2 euro. en misschien later weer combo's.
want met die combo's verlies ik idd alleen maar..
groetjes

Ik speel afwisselend combi's en singles.
Als je het een beetje uitzoekt dan kan een combi zeker, denk ik.
Ik heb zelf deze 2 combi's gespeeld dit week-end:met uitleg waarom ik dit speel ,en als je een beetje onderzoek doet kun je zo'n combi's vinden.
Charleroi-AA Gent onder 3.5 @1.36 (AAGent scoort moeilijk dit jaar ,ze hebben na het verlies van Mboyo(naar Genk,is op het ogenblik wel gekwetst)niet echt een goalgetter in hun rangen,en Gent speelt altijd wel vanuit een goed georganiseerd blok)
Vitesse -Utrecht 1X@1.06 (Vitesse was hier duidelijk de grote fav.)
Hoogstraten -Dessel hcp 0-2@1.2 (op blogabet zag ik dit een paar keer passeren en Dessel won zelfs met 1-3!)
Moeskroen-RWDM RWDM onder 1.5@1.11 (Moeskroen krijgt dit seizoen héél weinig tegen doelpntn en RWDM had deze week zelfs niet getraind vernam ik . Bizarre uitslag wel 0-1!?)
Antwerp-White Star Brussel over 0.5@1.05 Antwerp heeft een fanatieke aanhang en behaalde bij hun vorige wedstrijden maar 1op 9en dit voor een titelkandidaat met ambities.
samen odd van 2.05unibet
Zulte Waregem -Waasland Beveren hcp 0-3@1.24 Zulte speelde 5wedstrijden op 15 dagen(wo EL op Maribor -Slovenie - deze week) en Waasland Beveren heeft juist een nieuwe trainer(Bob Peeters)
Betis-Barca over 1.5@1.12 Barca is normaal garantie voor doelpunten en samen met Betis dubbel zoveel over 2.5 als onder 8/4
Brondby-Aarhus 1X @1.23 Heb ik gezien bij een blogger met uitleg
Volendam-VVV over 1.5@1.14 deze heb ik gewoon genomen omdat in de jupiler league wel meer over 1.5 zijn dan onder en omdat het de enigste wedstrijd was op zondag van de JL ;-)
samen odd van 2.34unibet
Zo kun je ,denk ik ,met een beetje info , er wel een combi uithalen.
SCCS
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Als je geen geld wilt verliezen kan je ook nog maar heel weinig spelen. Ik zie vaak mensen op alles wat los en vast zit inzetten, dit is natuulijk geen wedden meer dan maar gewoon gokken (kan je beter rouletten en inzetten op rood/zwart). Het is beter om een paar goede picks te spelen dan veel middelmatige picks.
Ook kan je in het begin het beste bij verschillende bookies aanmelden en dan een bonus meepakken (goed letten op de voorwaarden) en deze surebetten met betfair of een asian bookmaker (SBObet vind ik het beste). Hierdoor kan je een mooie startersroll opbouwen en kan je "gratis geld" pakken.
Als niks werkt kan je ook altijd nog stoppen of met hele lage inzetten spelen (vraag maar aan riquerdo) :p
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
De enige strategiën die werken, zijn inzetten op de juiste uitslag en surebetten. Omdat jij waarschijnlijk ook niet vooraf al weet wat de uitslagen gaan worden, zou je surebetten kunnen proberen, in combinatie met balancebetten met bonussen. Ik behaal er 5 tot 25% rendement mee en heb in een jaar tijd mijn kapitaaltje vertienvoudigd. Als je wil kan ik wel eens wat surebets met je delen. Welke bookmakers gebruik je?
0 Vind ik leuk's
rovi6766:
De enige strategiën die werken, zijn inzetten op de juiste uitslag en surebetten. Omdat jij waarschijnlijk ook niet vooraf al weet wat de uitslagen gaan worden, zou je surebetten kunnen proberen, in combinatie met balancebetten met bonussen. Ik behaal er 5 tot 25% rendement mee en heb in een jaar tijd mijn kapitaaltje vertienvoudigd. Als je wil kan ik wel eens wat surebets met je delen. Welke bookmakers gebruik je?

Als je veel kapitaal hebt en echt veel verstand er van hebt dan kun je gaan surebetten. Maar een beginner, en ik denk dat de topicstarter dat is, heeft daat niet veel aan.
Om een wedcarriere winstgevend te maken zijn 3 dingen nodig: Discipline, verstandig bankrollmanagement en kennis van voetbal.
Speel met het taartsysteem zoals dat ook hier op deze is uitgelegd en als je met bijvoorbeeld 200 euro begint zet je minimaal 1 euro en maximaal 10 euro in bijvoorbeeld. Als het goed is speel je gemiddeld 5/10, zodat je gemiddeld 1% van je bankroll inzet en maximaal 2%.
Met zo'n bankrollmanagement ga je vervolgens singles spelen. De kunst daarbij is dan te weten wat value is. Heel veel mensen zien een lage odd van een grote club en denken dat is 'een zekerheidje' of 'gratis geld'. Maar op de lange termijn maak je daar geen winst op. Ook grote clubs winnen vaak niet en als ze wel winnen verdien je weinig aan je weddenschap. Maar zie je bijvoorbeeld Barcelona thuis tegen FC Debiel voor een odd van 1.70 dan zou je als het goed is moeten denken: "Hee, die odd had ik veel lager verwacht, daar zit heel veel value". Dit is natuurlijk heel simpel uitgelegd, maar zoek maar eens op deze site en op internet wat value precies inhoudt, daar ga je heel veel aan hebben. Google sowieso maar eens op wat wed-termen en je komt heel veel leuke en vooral nuttige artikelen tegen.
Hier heb ik er alvast een aantal voor je, zeker die over bankrollmanagement is erg nuttig: http://www.wunderdog.com/pound.html
0 Vind ik leuk's
willempie6:
(...)
Hier heb ik er alvast een aantal voor je, zeker die over bankrollmanagement is erg nuttig: http://www.wunderdog.com/pound.html

Prima site! Een must-read voor iedereen die serieus met wedden op sport bezig wil zijn.
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Als reactie op willempie6:
Om te surebetten heb je helemaal geen verstand nodig. Zeker geen verstand van voetbal... als ik bij tennis inzet :-) . Wat ik nodig heb is een surebet en een goed rekenprogramma. En dat maakt surebetten juist zeer geschikt voor de beginnende wedder. En dat alles zonder enig risico, zolang je natuurlijk nauwgezet te werk gaat en geen fouten maakt. Dat is misschien de discipline die je bedoelt.
Het enige dat mis is aan surebetten is dat het niet spannend is. Je hebt nooit de kick van zal ik winnen of zal ik verliezen. Dat je wint staat van tevoren vast en hoeveel je wint waarschijnlijk ook. De vraag is alleen, bij welke bookmaker gaat mijn geld landen en heb ik bij alle bookmakers voldoende om verder te kunnen inzetten?
Ik zou de beginnende speler geen taarten aanbieden. Of hij moet hogere Wiskunde in zijn packet hebben zitten. Misschien is juist de strategie surebetten en winsten opdelen in taartpunten. Op zich ook wel aardig. Risicoloos en misschien wel zeer winstgevend.
Roland
0 Vind ik leuk's
jeroenunibet81:
willempie6:
(...)
Hier heb ik er alvast een aantal voor je, zeker die over bankrollmanagement is erg nuttig: http://www.wunderdog.com/pound.html

Prima site! Een must-read voor iedereen die serieus met wedden op sport bezig wil zijn.

zeker een prima site net ff gelezen dat je het beste max. 1 a 2 % van je bankroll moet inzetten om op langetermijn winst te maken. (y)
0 Vind ik leuk's
rovi6766:
Als reactie op willempie6:
Om te surebetten heb je helemaal geen verstand nodig. Zeker geen verstand van voetbal... als ik bij tennis inzet :-) . Wat ik nodig heb is een surebet en een goed rekenprogramma. En dat maakt surebetten juist zeer geschikt voor de beginnende wedder. En dat alles zonder enig risico, zolang je natuurlijk nauwgezet te werk gaat en geen fouten maakt. Dat is misschien de discipline die je bedoelt.
Het enige dat mis is aan surebetten is dat het niet spannend is. Je hebt nooit de kick van zal ik winnen of zal ik verliezen. Dat je wint staat van tevoren vast en hoeveel je wint waarschijnlijk ook. De vraag is alleen, bij welke bookmaker gaat mijn geld landen en heb ik bij alle bookmakers voldoende om verder te kunnen inzetten?
Ik zou de beginnende speler geen taarten aanbieden. Of hij moet hogere Wiskunde in zijn packet hebben zitten. Misschien is juist de strategie surebetten en winsten opdelen in taartpunten. Op zich ook wel aardig. Risicoloos en misschien wel zeer winstgevend.
Roland

Mmm hier ben ik het niet helemaal mee eens, surebetten moet je gewoon weten hoe het werkt, geen hogere wiskunde het gaat er alleen om dat je goed oplet waar je wat in zet en wat de regels zijn van de betreffende bookies.
Tennis is daarin juist een slechte keuze, want elke bookie hanteert andere regels bij opgave of staken van een wedstrijd, dat maakt het wel wat riskant. Ik doe alleen maar aan surebetten als ik een bonus rond moet spelen, je moet idd flink kapitaal hebben.
Voorbeeld waar het bij mij een keer fout ging, had een surebet gemaakt bij o.a. Interwetten, alleen wat bleek, zij hadden de wedstrijd verkeerd om gezet, ik speelde op de under, maar de bet werd gevoid omdat het opgegeven thuisteam eigenlijk uit speelde.
Het werd een wedstrijd met slechts 2 doelpunten, dus die was won geweest, helaas dus void en de andere surebet lost.
Goed wedden is idd een kwestie van discipline, ga niet tilten is daar meer de tip en hou je vast aan een systeem, bijv. speel bijv. altijd met een vast bedrag op een wedstrijd of juist volgens het taart systeem. Tippers gebruiken dit ook en geeft de indicatie in hoeveel value de bet is.
Is heel eenvoudig en heeft niets met wiskunde te maken.
Is je bankroll 100 euro dan zet je bijv. max 10 euro per bet in, dat is 10/10, 1/10 is 1 euro 2/10 is 2 euro and so on, niets moeilijks aan.
Lekker maken met surebetten is leuk, maar je moet wel hele dikke surebets spelen, succes met zoeken trouwens ;-)
limieten zijn vervelend en ze zijn weg voordat je het weet
(h)
0 Vind ik leuk's
Het is niet helemaal waar knight dat je hoge surebets alleen moet spelen je kan aan de andere kant ook lagere surebets spelen, maar een grote sample draaien. Ik zie gasten 300.000 per maand inzetten met een minste surebet van 1,5 procent. Die verdienen gewoon 45k per maand
0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.