Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Risicoloos een bankroll opbouwen voor beginners

Hoe kan je zonder enig risico je eigen bankroll verhogen middels de aanmeldings bonussen van bookmakers. Om deze strategie te kunnen spelen moet je een account hebben bij Betfair én bij een willekeurige andere bookie.


Het volledige artikel kan je vinden via onderstaande link:

- https://www.voetbalwedden.net/kenniscentrum/bankroll


Edit Vw-crew: artikel verwijderd + link geplaatst.

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vivoex
Country flagvivoex in 17-11-2010 16:07 Hulp en advies
in 17-11-2010 16:07 Hulp en advies
54 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
ik ga dit ook doen nu
dus als ik nu bv de bonus van tonybet wil gaan doen
Southampton - Everton
Everton winnen bij tonybet = 2.05€ >> 200€
Everton Layen op betfair = 2.06 >> 200€
= dus kassa?
0 Vind ik leuk's
Twitter: @kampers1986

Belgen die dit gedaan hebben en bij welke bookies? want er zijn er bijna geen waar je terecht kunt. en als je er terecht kunt krijg je geen bonussen omdat je belg bent?

Bericht gewijzigd door wedden op do 21 dec. 2017, 22:02
0 Vind ik leuk's
Twitter: @kampers1986
kampers:
ik ga dit ook doen nu
dus als ik nu bv de bonus van tonybet wil gaan doen
Southampton - Everton
Everton winnen bij tonybet = 2.05€ >> 200€
Everton Layen op betfair = 2.06 >> 200€
= dus kassa?

Layen odd moet altijd lager zijn dan je back odd.
Bij jouw voorbeeld maak je verlies omdat je lay odd 2,06 is (dit betaal je) en je back odd is 2,05 (dit ontvang je).
Probeer altijd wel rekening te houden met de 5% commissie die betfair berekend, dus liever een lay van 2,00 te pakken en een back van 2,10 :)
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
kampers:
ik ga dit ook doen nu
dus als ik nu bv de bonus van tonybet wil gaan doen
Southampton - Everton
Everton winnen bij tonybet = 2.05€ >> 200€
Everton Layen op betfair = 2.06 >> 200€
= dus kassa?

Layen odd moet altijd lager zijn dan je back odd.
Bij jouw voorbeeld maak je verlies omdat je lay odd 2,06 is (dit betaal je) en je back odd is 2,05 (dit ontvang je).
Probeer altijd wel rekening te houden met de 5% commissie die betfair berekend, dus liever een lay van 2,00 te pakken en een back van 2,10 :)

ja "verlies" ik krijg 100€ als ik daar 2€ van verlies heb ik nog 98€ winst e met die depost bonus
0 Vind ik leuk's
Twitter: @kampers1986
Ik heb deze methode geprobeerd om de MyBet-bonus vrij te spelen, maar in mijn ervaring is dat toch haast niet te doen hoor. De odds op Betfair liggen altijd een stuk hoger dan bij de bookies. Het lukt mij slechts bij hoge uitzondering en na heeeeeeel veel zoekwerk om af en toe een bet te vinden waar de lay-odd op betfair lager ligt dan 'back'-odd bij de bookie.
Ben ik de enige die hier zo'n problemen mee heeft of gaat het anderen makkelijker af? Kijk ik naar de verkeerde soort bets ofzo?
Bij mij kwam het er uiteindelijk op neer dat ik ging livebetten. Bijv bij een wedstrijd waarbij de underdog in de 60ste minuut voor staat met 0-1, zet ik in op die underdog tegen odd van 2.00 op MyBet. Dan is het 5 tot 10 minuten wachten en hopen dat in de tussentijd de tegenpartij niet scoort, dan is vervolgens de odd op Betfair voldoende gedaald dat ik hem daar kan layen onder de 2.00. Maar zo loop je wel degelijk risico natuurlijk, 1 verkeerde goal in die 5-10 minuten dat je moet wachten en je bent genaaid. Dat is me ook meerdere keren overkomen, maar gelukkig heb ik ook meerdere keren geluk gehad: scoorde in de tussentijd juist de underdog nog een keertje en kon ik dus goed cashen. Zo is het uiteindelijk toch goed gekomen en gelukt de bonus vrij te spelen, maar op de lange termijn is dit denk ik toch een te risicivolle strategie.
Ik ga nu waarschijnlijk proberen de bonus bij Interwetten vrij te spelen. Zou dat graag doen met de hier beschreven tactiek van Vivoex, maar als het daar net zo moeizaam gaat om de juiste odds te vinden is dat eigenlijk nauwelijks de moeite. Iemand tips / praktijkervaring met deze methode?
0 Vind ik leuk's
Makker, staakt uw wild geraas!
Je kan ook een weekje rebelbetting nemen. Rebbelbetting is een programma dat voor jou surebets zoekt. Je kan aanvinken welke bookmakers die als zoekcriteria gebruikt en zo surebets vinden. De gratis versie biedt surebets tot 0.5% aan zo uit mijn hoofd, de betaalde versie laat ook de >5%-bets zien. Ik heb hiermee afgelopen week weer wat geld mee verdiend door snel die bonussen vrij te spelen. Kijk eens op de site zou ik zeggen.
0 Vind ik leuk's
Die link werkt niet.
Idd sure betten met bookies onderling is ook wel te doen, met name als je IW ernaast hebt.
0 Vind ik leuk's
@BBB-Unit: bedankt voor de tip! Heb het programma gedownload (met 1 b minder werkt de link prima ;-) ). Aan de bets die er op dit moment worden getoond heb ik nog niet veel, want ze kijken naar de back-odd op Betfair en niet naar de lay. Maar goed, het is een maandagavond dus er is zowieso maar weinig. Ik ga het komend weekend eens testen met de Interwetten bonus.
knight876:

Idd sure betten met bookies onderling is ook wel te doen, met name als je IW ernaast hebt.

Wat bedoel je hiermee? Dat jij deze methode (backen bij bookie en layen op Betfair tegen lagere odd) wel goed te doen vindt, of dat jij juist Betfair helemaal niet gebruikt maar gewoon 2 'traditionele' bookies?
En wat is 'IW'?
0 Vind ik leuk's
Makker, staakt uw wild geraas!
eigenlijk maakt het geen reet uit welke bookie of betfair je gebruikt sure bet is altijd winst. ofwel bij de bookie waar je uw bonus wilt vrij spelen of wel bij de bookie of betfair waar je uw geld wilt hebben.. en met rebelbetting is dit zeer makkelijk te doen ook een tip check www.betbrain.nl
0 Vind ik leuk's
Twitter: @kampers1986
Nee natuurlijk is een surebet een surebet, maakt niks uit welke combinatie van bookies/betfair je daarvoor gebruikt. Maar de vraag is dus hoe makkelijk het is die surebets te vinden, want dat viel mij tot nu toe behoorlijk tegen. Het lijkt mij in theorie door de goede odds op Betfair logisch dat het makkelijker is voor bookie/betfair dan voor bookie/bookie.
Maar met het programma van BBB-Unit en ook deze site van jou heb ik nu wat meer mogelijkheden. Eens kijken hoe het nu gaat. :)
0 Vind ik leuk's
Makker, staakt uw wild geraas!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.