Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Risicoloos een bankroll opbouwen voor beginners

Hoe kan je zonder enig risico je eigen bankroll verhogen middels de aanmeldings bonussen van bookmakers. Om deze strategie te kunnen spelen moet je een account hebben bij Betfair én bij een willekeurige andere bookie.


Het volledige artikel kan je vinden via onderstaande link:

- https://www.voetbalwedden.net/kenniscentrum/bankroll


Edit Vw-crew: artikel verwijderd + link geplaatst.

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vivoex
Country flagvivoex in 17-11-2010 16:07 Hulp en advies
in 17-11-2010 16:07 Hulp en advies
54 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
sint:
knight876:

Idd sure betten met bookies onderling is ook wel te doen, met name als je IW ernaast hebt.

Wat bedoel je hiermee? Dat jij deze methode (backen bij bookie en layen op Betfair tegen lagere odd) wel goed te doen vindt, of dat jij juist Betfair helemaal niet gebruikt maar gewoon 2 'traditionele' bookies?
En wat is 'IW'?

Mocht ik een bepaalde bonus vrij moeten spelen dan doe ik dat gewoon via de reguliere bookies, ik lay niet bij BF omdat ik daar niet genoeg bekend mee ben.
Eigenlijk doe ik alleen aan sure betten als ik een bonus moet vrij spelen, verder niet.
Met IW bedoel ik Interwetten, gewoon als afkorting.
IW laat vaak hogere odds wat langer staan en kun je dus goed drops spelen bij Interwetten.
Ik weet niet of je er bekend mee bent, maar drops worden gecreëerd door de markt, als een bookie dan een hogere odd langer vasthoud is het value om die odd te nemen, zoals gezegd IW past vaak te laat aan en op die manier kun je daar leuke winsten pakken. Dat is de reden dat surebetten bij IW ook vrij makkelijk gaat.
0 Vind ik leuk's
bbb-unit:
Je kan ook een weekje rebelbetting nemen.

BBB: heel erg bedankt voor deze tip! Werkt inderdaad perfect, bonus vrijspelen is zo een fluitje van een cent. Zal er ook aan liggen dat het zoals Knight zegt bij Interwetten zowieso wel makkelijk gaat, maar dankzij dit programma hoef je er helemaal nauwelijks meer moeite voor te doen.
Wel 1 ding wat ik me afvraag: bookmakers zitten natuurlijk niet te wachten op surebetters, en zullen je account sluiten of toch minstens zware limieten opleggen wanneer ze je hiervan verdenken. Kunnen ze je zo niet heel makkelijk als surebetter identificeren? Want zij kunnen natuurlijk ook gewoon makkelijk dat programmatje volgen, en is het toch makkelijk hun klanten er uit te pikken die enkel de daar gegeven tips spelen?
Iemand daar ooit in de praktijk ervaring mee gehad, dat ze problemen kregen met een bookie vanwege surebetten?
0 Vind ik leuk's
Makker, staakt uw wild geraas!
Nogmaals bedankt voor de tip over Rebel Betting BBB-unit! Was hiermee echt een eitje om binnen no time de interwetten-bonus vrij te spelen.
Of ik er bij andere bookies ook nog veel aan ga hebben weet ik nog niet. Heb het programma eens ingesteld op een aantal andere bookies waar ik nog een bonusje zou kunnen vrijspelen, maar daar vindt ie helaas maar bar weinig 'arbs'... Voor bet365 vindt ie nog wel wat (niet zoveel als bij IW), maar helaas accepteren die blijkbaar geen Nederlanders...
Iemand toevallig nog een tip welke bookies, net als Interwetten, odds hebben die goed geschikt zijn voor surebetting?
0 Vind ik leuk's
Makker, staakt uw wild geraas!
Hoe werkt dat programma precies? Ik ga mij ook aanmelden bij interwetten en met het programma spelen, maar heb geen idee hoe dit precies werkt.
0 Vind ik leuk's
Ik heb het BBB programma gedownload, hoeveel moet ik storten bij een bookie? En hoeveel bookies gebruik jij?
0 Vind ik leuk's
Het artikel vind ik heel interessant en ik wil het ook proberen via comeon met de bonus van 300 euro zodat je dus 300 euro winst kan maken met deze methode. Echter heb ik een vraag, zit je niet bijna altijd met het probleem dat je eigenlijk nooit een hogere back odd hebt dan een lay odd? Want dit is wel een vereiste, dat de odd op de bookmaker hoger ligt dan die bij betfair. Is het echter niet veel te lastig om je bonus rond te spelen aangezien dat dus bijna niet voorkomt? Ook nog met die commissies enzovoort.
0 Vind ik leuk's

lk ben vandaag begonnen met het opbouwen van een bankrol. Alleen ben ik bang dat ik een fout gemaakt heb.

Ik heb op unibet gebruikt gemaakt van de 50 euro bonus. Dus ik heb 100 euro ingezet op een odd van 3.0 op chelsea.

Nu heb ik op betfair chelsea voor 100 euro gelayed. Als alles goed gaat staat er dat ik 148 euro op betfair krijg. Op unibet zou ik bij winst van chelsea 300 krijgen.


Ik heb nog de mogelijkheid om mijn bet op betfair terug te draaien. Dus ik zou het fijn vinden als iemand mij advies kan geven.

0 Vind ik leuk's

Ik ben zelf niet zo van backen en layen, maar vraag me wel af waarom je op deze manier een bankroll wil opbouwen. In mijn optiek kun je met een goede welkomstbonus ook zeker een prima bankroll opbouwen. Aangezien je een bankroll veelal voor de lange termijn gebruikt, is het rondspelen van de bonus niet zo'n groot probleem. Ik was dus gewoon met de Unibet welkomstbonus begonnen en zo met kleinere stakes verder gaan bouwen.


1 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!


Als je het zo wilt spelen moet je nog 100 zetten op Betfair, dan heb je 290 als Chelsea niet wint,

En 300 als Chelsea wel wint.

Dit is al bijna een surebet.

0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

De reden dat ik dit gedaan hebt is puur om zekerheid te hebben dat ik straks met een mooi bedrag kan beginnen als ik verschillende bonussen heb vrijgespeeld. Ik heb nu gezien waar de fout zat. Ik had op betfair 100 euro te weinig ingezet. Volgens de berekening die ik nu gemaakt heb kom ik als de bet via betfair goed gaat op +48 euro.


0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.