Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Samen staan we sterk...

Het idee:

4 leden van voetbalwedden.net gaan een gezamelijke Bwin account openen en met deze gezamelijke account voetbal weddenschappen afleggen. De leden die meedoen zijn: loekos (1), vlaflip (2), wedden (3) en vw-crew (4). De eerste 40 euro zal door Bwin éénmalig worden gesponsord.


De regels:

Een weddenschap mag voor maximaal 2% van de totale bankroll ingezet worden (bij 50 euro dus maximaal 100 cent per weddenschap en bij 10.000 euro maximaal 100 euro) - Er mogen maximaal 5 weddenschappen per weekend (dus niet door de week) worden ingezet - Er zal per weekend worden bekeken of je winst of verlies hebt gemaakt - Indien je winst hebt gemaakt mag je het volgende weekend weer inzetten, maak je verlies dan verlies je je beurt en mag de volgende speler gaan inzetten.


Het wachtwoord voor de account zal per pm worden verstuurd en zal iedere maand door de eigenaar van de account worden gewijzigd om eventuele fraude tegen te gaan. - De speler die aan de beurt is bepaald zelf (of eventueel in overleg) op welke wedstrijden hij/zij wil gaan inzetten. De afgesloten weddenschappen zullen in dit forum topic worden geplaatst (evenals de resultaten)


Instappen of uitstappen?

Wanneer je wilt stoppen of niet meer mee wilt doen krijg je het percentage (bij 4 personen dus 25%) van de totale bankroll. Wanneer er nieuwe mensen mee willen doen zullen deze zich voor een percentage moeten inkomen, uiteraard na goedkeuring van de reeds deelnemende spelers.


Voorbeeld instappen:

Totale bankroll: 400 euro Deelnemers: 4 Inkopen voor: 100 euro (400/4 = 100) Voorbeeld uitstappen: Totale bankroll: 600 euro Deelnemers: 4 Je ontvangt: 150 euro (600/4 = 150)


Vragen?

Stel ze gerust in het forum of stuur mij een privébericht.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vw-crew
Country flagvw-crew in 2-09-2009 14:48 Hulp en advies
in 2-09-2009 14:48 Hulp en advies
379 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Mooi zo Karlsruher heeft gewonnen van Frankfurt en daarmee heb ik mijn eerste goede weddenschap binnen de samen staan we sterk community actie. :)

Score: 1:0 - M. Langkamp (52.)
2:0 - Iashvili (75.)

Karlsruher SC:
Miller - Staffeldt, S. Langkamp, M. Langkamp, Schäfer - Aduobe (88. Drpic), Stindl, Engelhardt (82. Blum) - Timm, Tarvajärvi (72. Fink), Iashvili
Trainer: Markus Schupp
Bank: Nicht, Demirtas, Schröder, Dulleck

FSV Frankfurt:
Klandt - Hickl, Gledson, Husterer, Kujabi - Mehic (65. Gjasula), Voigt, Mokhtari, Diakité - Cenci (82. da Silva), Ross Santillana (72. Taylor)
Trainer: Thomas Oral
Bank: Alvarez, Ledesma Rodriguez, Pintol, Bouhaddouz
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Ok dan 4 van de 5 wedstrijden hadik goed.

Arsenal - Wigan Athletic (1 X 2) Arsenal ? 0.80 1.25 4-0

Bayern München - 1. FC Nürnberg (1 X 2) Bayern München ? 0.80 1.20 2-1

Karlsruher SC - FSV Frankfurt (1 X 2) Karlsruher SC ? 0.80 1.45 2-0

Burnley - Sunderland (1 X 2) Sunderland ? 0.80 2.40 3-1

Vitesse - RKC (1 X 2) Vitesse ? 0.80 1.45 3-1

Alleen Burnley-Sunderland had ik fout.

Totaal ingezet 4 euro. 5x0.80
Totaal uitbetaald 4.28

Is 28 cent winst en mag ik dus nog een ronde. Ik zal straks met wat nieuwe voetbalwedsrijden gaan komen.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Topper! That's the spirit! Keep up the good work!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ik heb mijn eerste wedstrijd voor de volgende ronde alweer gevonden uit de Jupiler Pro league:

Westerlo 3.70 X 3.30 Club Brugge 1.90

Op aanraden van Mouthingo die veel voetbal uit Belgie volgt. https://www.voetbalwedden.net/forum-view-topic/191/
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Heb die weddenschap ook afgelegd na deze tip. Quote: 1,95 bij unibet. :)
0 Vind ik leuk's
Mooi Westerlo-Club Brugge is 1-2 geworden dus heb ik er weer 1 goed. Straks nog Anderlecht-AA Gent.
De drie andere weddenschappen zullen binnen paar dagen afgesloten zijn.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Oke wedden (y)
0 Vind ik leuk's
[quote]Mooi Westerlo-Club Brugge is 1-2 geworden dus heb ik er weer 1 goed. Straks nog Anderlecht-AA Gent. De drie andere weddenschappen zullen binnen paar dagen afgesloten zijn.

Het is niet de bedoeling dat je de 5 weddenschappen over een periode gaat verspreiden (in dit geval 2 in het weekend en 3 door de week). We willen juist de vaart erin houden zodat het eventuele doorwisselen snel verloopt. De twee weddenschappen die nu open staan zou ik als 'basis' nemen. Mocht je daarover winst behalen dan ga je 5 weddenschappen door de week plaatsen. Mocht je dit weekend (dus de 2 wedstrijden) verlies hebben dan zal IK deze de komende week plaatsen.

Iedereen mee akkoord?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Het gaat mij erom dat ik selectief de wedstrijden eruit pik om zo meer winst te maken. Met zo'n kleine bankroll is dat echt noodzakelijk. Als ik zomaar op Jan en alleman wedstrijden in ga zetten bij Bwin gaat dit ten koste van de bankroll.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Maar goed om de vaart erin te houden zal ik nog snel even drie voetbalwedstrijden uitkiezen. Het weekend is immers nog niet voorbij :)
Ik heb nog even bij de Online Betting Guide gekeken naar tips en ik kon 2 weddenschappen afsluiten tegen dezelfde quote.
Deze wedstrijden zullen morgen gespeeld worden en ik zal er snel nog even 1 bijplaatsen.

Lokomotiv Plovdiv - Lokomotiv Mezdra (1 X 2) Lokomotiv Plovdiv 0.80 1.55
Aarhus GF - FC Midtjylland (1 X 2) Aarhus GF 0.80 2.05

En nog zelf een gekozen uit de Primera Division Argentinie
Boca Juniors - Godoy Cruz (1 X 2) Boca Juniors ? 0.80 1.45
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.