Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Samen staan we sterk...

Het idee:

4 leden van voetbalwedden.net gaan een gezamelijke Bwin account openen en met deze gezamelijke account voetbal weddenschappen afleggen. De leden die meedoen zijn: loekos (1), vlaflip (2), wedden (3) en vw-crew (4). De eerste 40 euro zal door Bwin éénmalig worden gesponsord.


De regels:

Een weddenschap mag voor maximaal 2% van de totale bankroll ingezet worden (bij 50 euro dus maximaal 100 cent per weddenschap en bij 10.000 euro maximaal 100 euro) - Er mogen maximaal 5 weddenschappen per weekend (dus niet door de week) worden ingezet - Er zal per weekend worden bekeken of je winst of verlies hebt gemaakt - Indien je winst hebt gemaakt mag je het volgende weekend weer inzetten, maak je verlies dan verlies je je beurt en mag de volgende speler gaan inzetten.


Het wachtwoord voor de account zal per pm worden verstuurd en zal iedere maand door de eigenaar van de account worden gewijzigd om eventuele fraude tegen te gaan. - De speler die aan de beurt is bepaald zelf (of eventueel in overleg) op welke wedstrijden hij/zij wil gaan inzetten. De afgesloten weddenschappen zullen in dit forum topic worden geplaatst (evenals de resultaten)


Instappen of uitstappen?

Wanneer je wilt stoppen of niet meer mee wilt doen krijg je het percentage (bij 4 personen dus 25%) van de totale bankroll. Wanneer er nieuwe mensen mee willen doen zullen deze zich voor een percentage moeten inkomen, uiteraard na goedkeuring van de reeds deelnemende spelers.


Voorbeeld instappen:

Totale bankroll: 400 euro Deelnemers: 4 Inkopen voor: 100 euro (400/4 = 100) Voorbeeld uitstappen: Totale bankroll: 600 euro Deelnemers: 4 Je ontvangt: 150 euro (600/4 = 150)


Vragen?

Stel ze gerust in het forum of stuur mij een privébericht.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vw-crew
Country flagvw-crew in 2-09-2009 14:48 Hulp en advies
in 2-09-2009 14:48 Hulp en advies
379 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Gewonnen:
Groningen - Vitesse (1 X 2) Groningen Groningen 0.75 1.95 1.46
Sparta Rotterdam - SC Heerenveen (1 X 2) SC Heerenveen 0.75 2.60 1.95
FC Utrecht - AZ (Dubbele kans) FC Utrecht of X, 0.50 1.60 0.80

Verloren:
Hamburger SV - Bayern München (1 X 2) Bayern München Hamburg 0.75 2.25 -
RKC - Roda JC (1 X 2) Roda JC RKC 0.75 2.30 -

Totaal ingezet: 0,75 + 0,75 + 0,50 + 0,75 + 0,75 = 4 euro
Totaal uitbetaald gekregen: 1,46 + 1,95 + 0,80 = 4,21
Winst: 0,21 euro
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Gefeliciteerd! (y)
0 Vind ik leuk's
Thanx! Hebben jullie nog tips voor de Champions League / europa league?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
JA, ergens vandaan geplukt

AZ - Standard Luik
Standard Luik @ €4.80

Niet te hoge stakes voor mij, deze wedstrijd kan echt elke kant op. Standard hoeft niet perse, Olympiakos is ook te pakken, zeker omdat AZ hier eigenlijk uit had moeten winnen. AZ zal hier gewoon niet willen verliezen voor eigen publiek, dan ben je eigenlijk al meteen uitgeschakeld. Verwacht een terughoudend AZ die al counterend probeert te scoren. Alleen Defour out voor Standard, voor de rest een redelijk team wat kwalitatief niet onderdoet voor AZ. Odds hadden imo dichter bij evens moeten staan en de odds voor de under staan ook veel te hoog. Verwacht een saaie 0-0 of 0-1.

Deze voor vanavond:
Combi:
AIK TB. Djurgårdens IF
Manchester City TB. West Ham United @ 2.10

Heb ze imo ook enkel gepakt...
0 Vind ik leuk's
Ik denk niet dat Az wint maar goed. Stuttgart is misschien wel een leuke. Unirea Urziceni - VfB Stuttgart 2,00 quote bij unibet was het.
0 Vind ik leuk's
[quote]Ik denk niet dat Az wint maar goed. Stuttgart is misschien wel een leuke. Unirea Urziceni - VfB Stuttgart 2,00 quote bij unibet was het.
dat denk ik ook niet...daarom:

AZ - Standard Luik
Standard Luik @ €4.80
0 Vind ik leuk's
[quote]Ik denk niet dat Az wint maar goed. Stuttgart is misschien wel een leuke. Unirea Urziceni - VfB Stuttgart 2,00 quote bij unibet was het.

jammer dat we de account bij Bwin hebben. Hij staat daar namelijk op 1,80 en niet op 2,00.

Voor deze week heb ik onderstaande weddenschappen afgesloten. Totale inleg: 4 euro.
Fiorentina - Liverpool (1 X 2) Liverpool ? 0.80 1.75
Rubin Kazan - Inter Milaan (1 X 2) Inter Milaan ? 0.80 1.58
Unirea Urziceni - VfB Stuttgart (1 X 2) VfB Stuttgart ? 0.80 1.80
Bayern München - Juventus (1 X 2) Bayern München ? 0.80 2.05
Manchester United - VfL Wolfsburg (1 X 2) Manchester United ? 0.80 1.30

We shall see!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Leuke wedden schappen + mooie quotering!
Wanneer worden ze gespeeld? (f)
0 Vind ik leuk's
Rubin Kazan - Inter Milaan (1 X 2) Inter Milaan ? 0.80 1.58 Deze wedstrijd had ik zelf bij Canbet voor 1.76 ook een heel groot verschil :) Soms heeft Bwin wel hele voordelige quotes maar vaak ook niet.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
3 van de 5 zijn vanavond al gespeeld loekos, en erg goed ging het niet! Alle drie verloren! Maak je dus maar klaar want ik ben mijn beurt iig kwijt.

Het komende weekend is voor jou!

Fiorentina - Liverpool: fout!
Rubin Kazan - Inter Milaan: fout!
Unirea Urziceni - VfB Stuttgart: fout!

Hopen dat we morgen nog iets van de inleg weten terug te verdienen anders is het wel een hele zure ronde!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.