Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Starten met wedden: wat te doen?

Hallo! Ik ben aardig nieuw in het wedden op wat dan ook :-) Voor mij is het dus vooral een leerschool: ik lees er vaak over, zoek interessante artikels op en probeer hier en daar wat uit met kleine bedragen.


Zijn er zaken waarop je moet letten? Zijn bijvoorbeeld hoekschoppen of goals wedden 'winstgevender' dan bijvoorbeeld wedden op een winnaar in een wedstrijd?


Bedankt om jullie ervaring te delen :-)


Bewerkt voor forummod: opmaak openingspost aangepast.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Andrieske
Country flag Andrieske in 13-03-2019 13:38 Hulp en advies
in 13-03-2019 13:38 Hulp en advies
11 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Het is niet het type weddenschap dat bepaalt of hij winstgevend is. De odd van een weddenschap bepaalt of een weddenschap zinnig is om af te sluiten. Uiteraard zijn er altijd mensen die bepaalde weddenschappen graag spelen, of juist niet. Zo zet men doorgaans liever in op 'over' weddenschappen ipv 'under'.


Ik zou vooral goed kijken welke informatie over de wedstrijd in kwestie te verkrijgen is (blessures, opstellingen etc). Hou de inzetten vooral eerst laag en kijk wat voor jou leuk is om op te wedden. Mijn belangrijkste tip: zet alleen geld in wat je kan missen. Good luck!

1 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!

Ik heb veel gehad aan het kenniscentrum met veel artikelen over het wedden op 'wat dan ook'.


Kijk maar eens rond: https://www.voetbalwedden.net/kenniscentrum

1 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!

Ja, voorbeschouwingen lezen op vw.

Kun je ook veel uit halen.

En vragen, er is altijd wel iemand die je kan helpen.

Succes.

0 Vind ik leuk's
Pain is temporary. Quitting lasts forever.

Als je winstgevend wilt wedden, probeer dan je emoties niet te veel laten beinvloeden.

Maar wees objectief, en vergaar kennis van 3 of 4 competities waar je je focus op legt.


Je kan ook altijd tipsites opzoeken, er zijn er veel gratis. Blogabet/Olbg/DailyOdds/FreeSuperTips/etc


Maar persoonlijk vind ik het leuker bij het wedden om zelf op zoek te zijn naar de beste quoteringen

0 Vind ik leuk's
It is useless to meet revenge with revenge: it will heal nothing.

vergeet het, besteed je tijd zinvoller- lees een interessant boek over wat dan ook -en met minder financiele verliezen en fluctuaties. 100 euro winnen is prettig, 100 euro doet pijn(vul bedragen in die van toepassing zijn). De tijden dat je met sportweddenschappen, blackjack en poker goede financiele investeringskeuzes kon maken zijn voorbij. Indien je wilt wedden kijk op een site als oddsportal.com en je zult zien dat 1x2 wedden veruit superieur(minder verlies in percentage) is vs andere vormen van weddenschappen. Afhankelijk van je financien kan bonushunting misschien nog interessant(totdat je problemen met de site krijgt vanwege bonushunting zijn. sommige sites bieden vaak bonussen en freebets aan. Kijk naar reviews over de betsites waarop je wil gaan spelen, er zijn allerlei regeltjes in bonusvoorwaarden en sommige sites zijn domweg onbetrouwbaar.

3 Vind ik leuk's

Het beste is om nooit te starten, stoppen nu het nog kan

4 Vind ik leuk's

Iemand die wilt beginnen met een nieuwe strategie van wedden op voetbal stuur me een privé bericht

0 Vind ik leuk's
Op do. 14 mrt. 2019, 13:00 schreef EVD0180:

Iemand die wilt beginnen met een nieuwe strategie van wedden op voetbal stuur me een privé bericht

Wellicht kun je je tactiek delen in een nieuw topic? Kunnen mensen er een mening over geven en kun je je tactiek eventueel bijschaven.

2 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!

Niet wedden op voetbal. Dat is de beste tip die je ooit zal krijgen.

1 Vind ik leuk's
Avatar Andrieske
Andrieske Topic starter Geplaatst 15 mrt. 2019 om 12:41

Ik ben nu een aantal dagen echt actief bezig geweest, ok weliswaar begonnen met 20 euro..., maar wat me heel erg opvalt zijn dat de makkelijkste live bets (op basis van statistieken) vaker misgaan dan gewoon af te gaan op het buikgevoel (en dus emotie)...

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.