Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Starten met wedden: wat te doen?

Hallo! Ik ben aardig nieuw in het wedden op wat dan ook :-) Voor mij is het dus vooral een leerschool: ik lees er vaak over, zoek interessante artikels op en probeer hier en daar wat uit met kleine bedragen.


Zijn er zaken waarop je moet letten? Zijn bijvoorbeeld hoekschoppen of goals wedden 'winstgevender' dan bijvoorbeeld wedden op een winnaar in een wedstrijd?


Bedankt om jullie ervaring te delen :-)


Bewerkt voor forummod: opmaak openingspost aangepast.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Andrieske
Country flag Andrieske in 13-03-2019 13:38 Hulp en advies
in 13-03-2019 13:38 Hulp en advies
11 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Het is niet het type weddenschap dat bepaalt of hij winstgevend is. De odd van een weddenschap bepaalt of een weddenschap zinnig is om af te sluiten. Uiteraard zijn er altijd mensen die bepaalde weddenschappen graag spelen, of juist niet. Zo zet men doorgaans liever in op 'over' weddenschappen ipv 'under'.


Ik zou vooral goed kijken welke informatie over de wedstrijd in kwestie te verkrijgen is (blessures, opstellingen etc). Hou de inzetten vooral eerst laag en kijk wat voor jou leuk is om op te wedden. Mijn belangrijkste tip: zet alleen geld in wat je kan missen. Good luck!

1 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!

Ik heb veel gehad aan het kenniscentrum met veel artikelen over het wedden op 'wat dan ook'.


Kijk maar eens rond: https://www.voetbalwedden.net/kenniscentrum

1 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!

Ja, voorbeschouwingen lezen op vw.

Kun je ook veel uit halen.

En vragen, er is altijd wel iemand die je kan helpen.

Succes.

0 Vind ik leuk's