Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Starten met wedden: wat te doen?

Hallo! Ik ben aardig nieuw in het wedden op wat dan ook :-) Voor mij is het dus vooral een leerschool: ik lees er vaak over, zoek interessante artikels op en probeer hier en daar wat uit met kleine bedragen.


Zijn er zaken waarop je moet letten? Zijn bijvoorbeeld hoekschoppen of goals wedden 'winstgevender' dan bijvoorbeeld wedden op een winnaar in een wedstrijd?


Bedankt om jullie ervaring te delen :-)


Bewerkt voor forummod: opmaak openingspost aangepast.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Andrieske
Country flag Andrieske in 13-03-2019 13:38 Hulp en advies
in 13-03-2019 13:38 Hulp en advies
11 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op vr. 15 mrt. 2019, 13:41 schreef Andrieske:

Ik ben nu een aantal dagen echt actief bezig geweest, ok weliswaar begonnen met 20 euro..., maar wat me heel erg opvalt zijn dat de makkelijkste live bets (op basis van statistieken) vaker misgaan dan gewoon af te gaan op het buikgevoel (en dus emotie)...

Normaliter is het andersom. Ik denk dat op de lange termijn de betjes waarvan de stats de weddenschap ondersteunen eerder winstgevend zijn dan de bets op onderbuikgevoel. Wedden op basis van emotie is normaal gesproken geen succesformule.

0 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.