Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Strategie test: Both to Score in de eredivisie

De Nederlandse Eredivisie staat bekend als de meest doelpuntrijke en spannendste competitie van Europa, en wellicht van de wereld. Daarom deze strategie, en misschien is er wel iemand die dit heeft getest dan mag dit gelijk weer dicht, maar het lijkt mij leuk om dit eens te testen. Ik kan helaas geen oude odds meer nakijken dus ik zal het vanaf deze week gaan testen, deze week heb ik het één en ander even kort en bondig in een Excel bestand gezet.


Bovenstaande winst is op basis van € 10,- inzet per wedstrijd, voordeel van deze strategie is dat je met een redelijk kleine bankroll kunt spelen. € 40,- is genoeg omdat er maar vier wedstrijden per dag worden gespeeld, de winst over deze investering is deze week € 16,20.

Winstgevendheid van deze strategie hangt uiteraard af van het aantal wedstrijd waar door beide teams wordt gescoord. Om winst te maken mogen niet meer dan 3 wedstrijden op een NO voor Both to Score eindigen. De afgelopen rondes is het bijna niet voorgekomen dat dit gebeurde in de Eredivisie.

De odds voor deze week zijn nog niet bekend en zal ik dus later nog aanvullen:


0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar giertjenl
Country flaggiertjenl in 9-02-2014 18:44 Hulp en advies
in 9-02-2014 18:44 Hulp en advies
31 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Volgens mij is het gemiddelde inderdaad ook 6 wedstrijden per speelronde both teams to score, ik heb er ook eens mee geëxperimenteerd
0 Vind ik leuk's
Interessant, succes (y)
Wel een tip: als je dit doet, doe het dan op zijn minst bij een bookie met betere odds dan die wat hier boven staan. Of bij Betfair, zodat je uit kan cashen als ADO 6-0 achter staat in de 80e minuut.
0 Vind ik leuk's
I drink your milkshake! I DRINK IT UP!
chomp:
Interessant, succes (y)
Wel een tip: als je dit doet, doe het dan op zijn minst bij een bookie met betere odds dan die wat hier boven staan. Of bij Betfair, zodat je uit kan cashen als ADO 6-0 achter staat in de 80e minuut.

Dit is puur een test, dus ik speel op dit moment zelf niet. Een random bookie lijkt mij dan het meest eerlijke om een duidelijke indruk te krijgen of het winstgevend is ;)! Maar prima tip voor als ik echt gebruik wil maken van deze strategie!
0 Vind ik leuk's
chomp:
Interessant, succes (y)
Wel een tip: als je dit doet, doe het dan op zijn minst bij een bookie met betere odds dan die wat hier boven staan. Of bij Betfair, zodat je uit kan cashen als ADO 6-0 achter staat in de 80e minuut.

Dan valt er nog maar weinig te cashen hoor denk ik..
Ben benieuwd of het werkt !!
0 Vind ik leuk's
Leuke strategie, heel interessant.
Zelf test ik er nu een waarbij ik blind inzet op winst van de thuisploeg in NL.
gem. 5x per speelronde afg. seizoen.
0 Vind ik leuk's
Eredivisie 2013/2014
Speelronde / aantal wedstrijden both teams to score NO (max. 3 per speelronde om rendabel te zijn)
Speelronde 1: 3 +€6,20
Speelronde 2: 4 -€3,80
Speelronde 3: 2 +€16,20
Speelronde 4: 4 -€3,80
Speelronde 5: 3 +€6,20
Speelronde 6: 2 +€16,20
Speelronde 7: 6 -€23,80
Speelronde 8: 3 +€6,20
Speelronde 9: 3 +€6,20
Speelronde 10: 1 +€26,20
Speelronde 11:3 +€6,20
Speelronde 12: 5 -€13,80
Speelronde 13: 3 +€6,20
Speelronde 14: 5 -€13,80
Speelronde 15: 2 +€16,20
Speelronde 16: 2 +€16,20
Speelronde 17: 2 +€16,20
Speelronde 18: 3 +€6,20
Speelronde 19: 3 +€6,20
Speelronde 20: 3 +€6,20 (1 wedstrijd - Groningen vs Twente - gestaakt)
Speelronde 21: 3 +€6,20
Speelronde 22: 3 +€6,20
Speelronde 23: 2 +€16,20
Aantal speelronden dat deze strategie rendabel kan zijn: 18 speelronden
Aantal speelronden dat deze strategie niet rendabel zal zijn: 5 speelronden
Hoeveelheid winst t/m speelronde 23*: +€126,40
Gemiddelde winst per wedstrijd (winst gedeeld door 206): +€0,61(359)
NOTE: Weet wel dat hier de odds staan van 1 speelronde.
Wie weet liggen de gem. odds wel lager of zijn de odds nu lager dan in het begin van het seizoen (omdat de bookies ook nu zien dat er veel gescoord wordt dit seizoen)
*Uitgaande van de odds die GiertjeNL hierboven vermeld heeft. Stakes van 10 euro per wedstrijd.
Bron: Soccerway
CONCLUSIE: Dit kan winstgevend zijn..maar je moet dan wel €2.060,- inzetten om €126,40 te winnen.
Ook zijn er genoeg speelronden 3 wedstrijden BTTS NO geweest, 1 wedstrijd meer per speelronde en het is een verliezende speelronde ;-)
0 Vind ik leuk's
Altijd leuk een nieuwe tactiek proberen.
Ik ben even snel op onderzoek uitgeweest, en volgens de odds die jij net had, zal het gemiddelde ongeveer € 1.5288 zijn. Natuurlijk is dit maar 1 speelronde dus de quoteringen kunnen wat veranderen.
In dit seizoen zijn er totaal 206 wedstrijden gespeeld. Hiervan waren er 136 bts en 70 niet bts.
Hierdoor kun je al een voorzichtig rekensommetje maken.
Wedstrijden: 206
Inzet per wedstrijd: €10
Inzet totaal: €2.060
Inzet gewonnen weddenschappen: € 1360 * € 1.5288 (gem. quotering)= € 2079
Inzet verloren weddenschappen: € 700
-----------------------------------------------
Inzet totaal : €2060
Uitbetaald : €2079
Winst: € 19,-
Roi: 100.91
Dit is het tot nu toe, maar nogmaals, de quoteringen kunnen een beetje verschillen.
Als je foutjes ziet oid, dan hoor ik het graag,
0 Vind ik leuk's
Earrebarre yn e jarre bedarre
De winstmarge mag dan niet groot zijn, maar de kans dat je veel verliest is ook klein
Iemand al eens bekeken hoe het met BTTS NO zit, Italië, misschien Frankrijk, lijkt me zeer interessant daarvoor
0 Vind ik leuk's
Nee, alleen ff van de Eredivisie 2013/2014 tot nu toe gekeken...er zijn wel genoeg sites waar je het BTTS yes-percentage kan opzoeken.
Maar dan moet je wel even een gemiddelde odd weten, dan kan je het gemakkelijk berekenen (met een vaste stake/wedstrijd) :-)
0 Vind ik leuk's
Aaah fijn dat het zo binnen 2 uur allemaal is uitgezocht ;)!
Gemiddelde odds lijkt mij wel dicht bij de werkelijkheid te liggen en zoals ik al verwacht het is winstgevend :)!
BTTS NO in Italië en Frankrijk werkt niet heb ik al eens gecontroleerd. Zelfde als BTTS YES in Zwitserland en Duitsland (de doelpuntrijkste competities) werken ook niet!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.