Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Strategie test: Both to Score in de eredivisie

De Nederlandse Eredivisie staat bekend als de meest doelpuntrijke en spannendste competitie van Europa, en wellicht van de wereld. Daarom deze strategie, en misschien is er wel iemand die dit heeft getest dan mag dit gelijk weer dicht, maar het lijkt mij leuk om dit eens te testen. Ik kan helaas geen oude odds meer nakijken dus ik zal het vanaf deze week gaan testen, deze week heb ik het één en ander even kort en bondig in een Excel bestand gezet.


Bovenstaande winst is op basis van € 10,- inzet per wedstrijd, voordeel van deze strategie is dat je met een redelijk kleine bankroll kunt spelen. € 40,- is genoeg omdat er maar vier wedstrijden per dag worden gespeeld, de winst over deze investering is deze week € 16,20.

Winstgevendheid van deze strategie hangt uiteraard af van het aantal wedstrijd waar door beide teams wordt gescoord. Om winst te maken mogen niet meer dan 3 wedstrijden op een NO voor Both to Score eindigen. De afgelopen rondes is het bijna niet voorgekomen dat dit gebeurde in de Eredivisie.

De odds voor deze week zijn nog niet bekend en zal ik dus later nog aanvullen:


0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar giertjenl
Country flaggiertjenl in 9-02-2014 18:44 Hulp en advies
in 9-02-2014 18:44 Hulp en advies
31 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Both teams to score in de eredivisie is natuurlijk allemaal heel erg leuk, maar de odds zijn daar toch allemaal op aangepast door de bookmakers.

Zit dus gewoon geen enkele value op en op de lange termijn is de bookmaker de winnaar.

Ik zie de laatste tijd allemaal weer nieuwe strategieën op het forum , waarvan de meeste met goals, alleen volgens mij hebben de meeste niet door dat odds op goals het makkelijkst zijn af te stellen voor de bookmakers, je zal dus zelden hele goede value vinden in over/under weddenschappen.

Verder niet lullig bedoeld aan de mensen die die doen, maar dit is op de lange termijn gewoon verliesgevend....
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.