Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Strategie: Three steps, Three attempts. Succes = (+)50 euro winst

Ik heb gemerkt dat het spelen van "stappenplannen" hier erg populair is. Het lijkt vaak ver goed te gaan, maar 99% van de keren lopen deze plannetjes wel stuk. Een enkeling pakt natuurlijk wel eens een mooi bedrag, waardoor het een winstgevende tactiek lijkt (zelf ook hier en daar wel eens mooie bedragen gepakt door wat stappen te spelen). Verder heb ik het idee dat stappenplannen worden gespeeld door mensen met een lagere BR (lees: we zetten geen stakes van € 50 of meer op een single wedstrijd).


Met dit kleine, maar simpele stappenplan probeer ik de "stappen-fans" bewuster te maken waar het om gaat. Hieronder heb ik kort en bondig samengevat waarom ik geen poespas om een stappenplan heen bedenk en waarom ik voor slechts 3 stappen kies.


1) Valkuil: opportunistisch worden omdat je gigantische bedragen ziet in latere stappen. Deze haal je eruit als je gedisciplineerd genoeg bent om continue na maximaal 3 stappen te stoppen.

2) Valkuil: verliezen goed willen maken. Verlies kan altijd, maar blijft (indien gedisciplineerd) beperkt tot 10 € per poging. Zoals ook wordt aangegeven: je hoeft maar 1 keer per 8 pogingen 3 bets achter elkaar goed te hebben om break-even te spelen. Ook break-even is winnen!

3) Speel niet vaker dan 3 keer per dag. Zo beperk je je aantal weddenschappen. Een andere valkuil is namelijk: op alles willen inzetten. Zet alleen op iets in waar je verstand van hebt!

4) Ben tevreden met wat je wint. Je moet niet altijd meer willen. Ik ben ervan overtuigd dat iedereen in 3 pogingen, 3 weddenschappen achter elkaar goed moet kunnen hebben op een dag. Ben zorgvuldig in je keuze. Wil ook niet per se 3 pogingen spelen als je niet de juiste weddenschappen ziet!

5) Kies een beginbedrag dat past bij jouw BR. Zelf denk ik dat je BR minimaal 250 euro moet zijn, indien je met 10 euro wilt spelen. Heb je een lagere BR dan 250, deel je BR dan door 25 en gebruik dit als startbedrag.

6) Probeer geen 8 picks met een odd van 1,10 te vinden om aan een 2,00 odd te komen. Het is niet zo dat ik adviseer altijd single van 2,00 te zoeken, maar een maximaal aantal picks van 3 lijkt mij te moeten kunnen.

7) Dit is geen strategie voor de snelle winnaar. Heb je elke dag in 3 pogingen er 1 goed, dan heb je een super winst van 50 € per dag (tot 70 €). Stel je voor hoeveel dit per maand is... Belangrijkste is dat je a) vast houdt aan je stake b) het maximaal aantal pogingen per dag c) het zorgvuldig uitzoeken van je picks waar je verstand van hebt.

8) Kun je niet omgaan met een hoge BR? Betaal elke keer als je je BR hebt verdubbeld, de helft weer uit (Y)


Later zal ik het aantal adviespunten vast nog uitbreiden.

Voor vragen: stel ze hier op het forum (niet via chat/pm).

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar brian045
Country flag brian045 in 8-12-2014 09:33 Hulp en advies
in 8-12-2014 09:33 Hulp en advies
23 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Leuk Brian ;-)
0 Vind ik leuk's
Grappig dat je in dezelfde post aangeeft dat stappen plannen 99% van de keren fout gaat en vervolgens toch advies geeft over hoe je toch zo een stappenplan kan spelen, je spreekt je eigen in de zelfde post al tegen, weliswaar een aangepaste versie van een stappen plan maar komt allemaal op hetzelfde neer.

Succes!
0 Vind ik leuk's
Avatar brian045
brian045 Topic starter Geplaatst 8 dec. 2014 om 09:57
mojos:
Grappig dat je in dezelfde post aangeeft dat stappen plannen 99% van de keren fout gaat en vervolgens toch advies geeft over hoe je toch zo een stappenplan kan spelen, je spreekt je eigen in de zelfde post al tegen, weliswaar een aangepaste versie van een stappen plan maar komt allemaal op hetzelfde neer.

Succes!


Ik heb het dan over die 7 stappen tactieken (of zelfs meer hehe). Ik zal een week lang mijn resultaten bijhouden in een excel bestand (aussie sports betting) en de resultaten hier posten. Daarna zal ik ook nog af en toe de resultaten blijven posten.
0 Vind ik leuk's
http://imaginary.blogabet.com/
Interessant systeem, is het proberen zeker waard!

Belangrijkste advies blijft toch om niet geforceerd te zoeken naar picks om aan die 3 bets per dag te komen. In het weekend best mogelijk maar doordeweeks krijg je dan al heel snel van die picks waar je meestal te weinig van weet of ziet.

Ben benieuwd of het gaat werken! 3 bets met een odd van 2 achter elkaar, blijft toch tricky! Bij het 7-stappenplan zag je al dat mensen vaak na stap 3/4 de mist ingingen en dan had je nog met een gemiddelde odd van 1,75 te maken!

Benieuwd naar de resultaten! Succes! (y)
0 Vind ik leuk's
Ik begin vandaag met deze strategie.

Lyon - Caen winst lyon
Almeria - real madrid winst madrid na 1-0

inzet 10
odds 2,13
winstbedrag 21,31
0 Vind ik leuk's
Mijn facebook pagina: https://www.facebook.com/voetbalbets
Eigenlijk komt het neer op een combi van 3 x 2.00. Je kan dus net zo goed een combi maken die uitkomt op een odd van 8??
0 Vind ik leuk's
brummus:
Ik begin vandaag met deze strategie.

Lyon - Caen winst lyon
Almeria - real madrid winst madrid na 1-0

inzet 10
odds 2,13
winstbedrag 21,31




Eerste bet is een winner.

Volgende bet
Capri - Modena Capri winst

inzet 20
odds 2.15
winstbedrag 43

@elineperado klopt alleen zo heb je langer spanning stel dat het toch fout zou gaan
0 Vind ik leuk's
Mijn facebook pagina: https://www.facebook.com/voetbalbets
brummus:
brummus:
Ik begin vandaag met deze strategie.

Lyon - Caen winst lyon
Almeria - real madrid winst madrid na 1-0

inzet 10
odds 2,13
winstbedrag 21,31




Eerste bet is een winner.

Volgende bet
Capri - Modena Capri winst

inzet 20
odds 2.15
winstbedrag 43

ook 2de bet is een winner....

Nu kan ik het uitspelen door mijn laatste bet ook goed te zetten. Echter kies ik er voor om 10 euro in te houden
Hierdoor zou ik totaal op een bedrag van 70 komen wat ik ook een mooi bedrag vind

Dus de volgende bet

recreativo de huelva - deportiva las palmas

inzet 30
odds 2.15
winstbedrag 64,5
0 Vind ik leuk's
Mijn facebook pagina: https://www.facebook.com/voetbalbets
brummus:
brummus:
brummus:
Ik begin vandaag met deze strategie.

Lyon - Caen winst lyon
Almeria - real madrid winst madrid na 1-0

inzet 10
odds 2,13
winstbedrag 21,31




Eerste bet is een winner.

Volgende bet
Capri - Modena Capri winst

inzet 20
odds 2.15
winstbedrag 43

ook 2de bet is een winner....

Nu kan ik het uitspelen door mijn laatste bet ook goed te zetten. Echter kies ik er voor om 10 euro in te houden
Hierdoor zou ik totaal op een bedrag van 70 komen wat ik ook een mooi bedrag vind

Dus de volgende bet

recreativo de huelva - deportiva las palmas

inzet 30
odds 2.15
winstbedrag 64,5


Ik neem aan dat je voor las palmas kiest? want er staat niet bij op welke je wed :)
0 Vind ik leuk's

Ik heb het op de Elinesperado manier gedaan. Beetje geluk maar wel 1/1 odd 8+

Bericht gewijzigd door wedden op di 20 jul. 2021, 08:20
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.