Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Strategie: Three steps, Three attempts. Succes = (+)50 euro winst

Ik heb gemerkt dat het spelen van "stappenplannen" hier erg populair is. Het lijkt vaak ver goed te gaan, maar 99% van de keren lopen deze plannetjes wel stuk. Een enkeling pakt natuurlijk wel eens een mooi bedrag, waardoor het een winstgevende tactiek lijkt (zelf ook hier en daar wel eens mooie bedragen gepakt door wat stappen te spelen). Verder heb ik het idee dat stappenplannen worden gespeeld door mensen met een lagere BR (lees: we zetten geen stakes van € 50 of meer op een single wedstrijd).


Met dit kleine, maar simpele stappenplan probeer ik de "stappen-fans" bewuster te maken waar het om gaat. Hieronder heb ik kort en bondig samengevat waarom ik geen poespas om een stappenplan heen bedenk en waarom ik voor slechts 3 stappen kies.


1) Valkuil: opportunistisch worden omdat je gigantische bedragen ziet in latere stappen. Deze haal je eruit als je gedisciplineerd genoeg bent om continue na maximaal 3 stappen te stoppen.

2) Valkuil: verliezen goed willen maken. Verlies kan altijd, maar blijft (indien gedisciplineerd) beperkt tot 10 € per poging. Zoals ook wordt aangegeven: je hoeft maar 1 keer per 8 pogingen 3 bets achter elkaar goed te hebben om break-even te spelen. Ook break-even is winnen!

3) Speel niet vaker dan 3 keer per dag. Zo beperk je je aantal weddenschappen. Een andere valkuil is namelijk: op alles willen inzetten. Zet alleen op iets in waar je verstand van hebt!

4) Ben tevreden met wat je wint. Je moet niet altijd meer willen. Ik ben ervan overtuigd dat iedereen in 3 pogingen, 3 weddenschappen achter elkaar goed moet kunnen hebben op een dag. Ben zorgvuldig in je keuze. Wil ook niet per se 3 pogingen spelen als je niet de juiste weddenschappen ziet!

5) Kies een beginbedrag dat past bij jouw BR. Zelf denk ik dat je BR minimaal 250 euro moet zijn, indien je met 10 euro wilt spelen. Heb je een lagere BR dan 250, deel je BR dan door 25 en gebruik dit als startbedrag.

6) Probeer geen 8 picks met een odd van 1,10 te vinden om aan een 2,00 odd te komen. Het is niet zo dat ik adviseer altijd single van 2,00 te zoeken, maar een maximaal aantal picks van 3 lijkt mij te moeten kunnen.

7) Dit is geen strategie voor de snelle winnaar. Heb je elke dag in 3 pogingen er 1 goed, dan heb je een super winst van 50 € per dag (tot 70 €). Stel je voor hoeveel dit per maand is... Belangrijkste is dat je a) vast houdt aan je stake b) het maximaal aantal pogingen per dag c) het zorgvuldig uitzoeken van je picks waar je verstand van hebt.

8) Kun je niet omgaan met een hoge BR? Betaal elke keer als je je BR hebt verdubbeld, de helft weer uit (Y)


Later zal ik het aantal adviespunten vast nog uitbreiden.

Voor vragen: stel ze hier op het forum (niet via chat/pm).

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar brian045
Country flag brian045 in 8-12-2014 09:33 Hulp en advies
in 8-12-2014 09:33 Hulp en advies
23 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Oh sorry daniel ja had inderdaad op palmas.
Die bet heb ik gistèren ook gewonnen dus van 10 naar 75 gegaan.

Zeker nog een keer proberen van de week
0 Vind ik leuk's
Mijn facebook pagina: https://www.facebook.com/voetbalbets
elinesperado:
Eigenlijk komt het neer op een combi van 3 x 2.00. Je kan dus net zo goed een combi maken die uitkomt op een odd van 8??


Wow eindelijk iemand die het begrijpt :)
0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win
brian045:


Ik neem hem over maar laat alleen de DNB weg bij Nacional.
0 Vind ik leuk's
Leuk initiatief :) Ik ga hem eens testen. Heb zelf ook opzetje in excel gemaakt.

Het enige minpunt van jouw strategie is, elke dag drie stappen voltooien @2.00. Daarbij komt ook nog eens het feit, dat wanneer het mis gaat en je dus opnieuw begint, je nooit meer aan die drie stappen gaat komen op een dag. Aangezien je zelf zegt dat je niet alles op moet betten en selectief moet zijn, is dit echt onmogelijk lijkt mij..Hoe zie jij dit?

Goodluck iig, ik heb mijn eerste bet staan.
0 Vind ik leuk's
Avatar brian045
brian045 Topic starter Geplaatst 15 dec. 2014 om 07:51
etienne29:
Leuk initiatief :) Ik ga hem eens testen. Heb zelf ook opzetje in excel gemaakt.

Het enige minpunt van jouw strategie is, elke dag drie stappen voltooien @2.00. Daarbij komt ook nog eens het feit, dat wanneer het mis gaat en je dus opnieuw begint, je nooit meer aan die drie stappen gaat komen op een dag. Aangezien je zelf zegt dat je niet alles op moet betten en selectief moet zijn, is dit echt onmogelijk lijkt mij..Hoe zie jij dit?

Goodluck iig, ik heb mijn eerste bet staan.


Het ligt er een beetje aan op welke sporten je wedt (tennis is bijvoorbeeld de hele dag). Daarnaast ligt het er ook aan of je zelf aan live-betting doet voor die sporten, omdat daar in kortere tijd meer bets zijn te behalen. Je kunt zelf er bijv. ook voor kiezen om het gewoon 1x per dag te doen. Het gaat er in principe gewoon om dat je ook bewuster wordt wat betten met "stappenplannen" inhoudt, en aangezien stappen best populair zijn op dit forum, probeer ik wat tips mee te geven om niet in een dag je bankroll erdoorheen te jagen.


roelroel:
brian045:


Ik neem hem over maar laat alleen de DNB weg bij Nacional.


Goede keuze, hehe....
0 Vind ik leuk's
http://imaginary.blogabet.com/
Ik ga net nog een keer proberen om nog een keer te voltooien. Vorige keer gelukt dus ben benieuwd.

Voor vanavond begin ik weer met €10,-

VVV Venlo - PEC Zwolle Zwolle to win
Derby Country - Chelsea Chelsea to win

Inzet 10
Odd 2.1
Winstbedrag 21

Succes vanavond
0 Vind ik leuk's
Mijn facebook pagina: https://www.facebook.com/voetbalbets
Avatar brian045
brian045 Topic starter Geplaatst 16 dec. 2014 om 22:29
brummus:
Ik ga net nog een keer proberen om nog een keer te voltooien. Vorige keer gelukt dus ben benieuwd.

Voor vanavond begin ik weer met €10,-

VVV Venlo - PEC Zwolle Zwolle to win
Derby Country - Chelsea Chelsea to win

Inzet 10
Odd 2.1
Winstbedrag 21

Succes vanavond


Blij om te zien dat voor diegene die het op dit moment "als eerste" probeert, het vooralsnog prima werkt. 1/1 attempt goed en met attempt 2 ben je goed begonnen. Succes en blijf altijd zorgvuldig je bets uitzoeken!
0 Vind ik leuk's
http://imaginary.blogabet.com/
brummus:
Ik ga net nog een keer proberen om nog een keer te voltooien. Vorige keer gelukt dus ben benieuwd.

Voor vanavond begin ik weer met €10,-

VVV Venlo - PEC Zwolle Zwolle to win
Derby Country - Chelsea Chelsea to win

Inzet 10
Odd 2.1
Winstbedrag 21

Succes vanavond


Deze bet is dus al weer binnen gekomen. Nu heb ik de volgende bet in mijn hoofd.

Groningen - Volendam Groningen wint
Bouremouth - Liverpool Liverpool wint
Graafschap - Twente Twente wint

Inzet 21
odd 4.29
winstbedrag 90.13

Ik weet nog niet zeker of ik deze ga spelen maar kan iemand me misschien tips geven?
0 Vind ik leuk's
Mijn facebook pagina: https://www.facebook.com/voetbalbets
brummus:
brummus:
Ik ga net nog een keer proberen om nog een keer te voltooien. Vorige keer gelukt dus ben benieuwd.

Voor vanavond begin ik weer met €10,-

VVV Venlo - PEC Zwolle Zwolle to win
Derby Country - Chelsea Chelsea to win

Inzet 10
Odd 2.1
Winstbedrag 21

Succes vanavond


Deze bet is dus al weer binnen gekomen. Nu heb ik de volgende bet in mijn hoofd.

Groningen - Volendam Groningen wint
Bouremouth - Liverpool Liverpool wint
Graafschap - Twente Twente wint

Inzet 21
odd 4.29
winstbedrag 90.13

Ik weet nog niet zeker of ik deze ga spelen maar kan iemand me misschien tips geven?


Meestal klopt je eerste ingeving wel. Liverpool acht ik de kans groot, omdat ze in de premier league niets meer kunnen behalen en voor deze cup willen/kunnen gaan.
Groningen heeft in mijn ogen net even meer kwaliteit dan Volendam om het af te maken en voor Twente geldt hetzelfde als Liverpool, in de eredivisie valt weinig meer te halen, dus vol gaan voor de KNVB Beker.

0 Vind ik leuk's
Ja heb er nog even kort over na gedacht en speel deze bet.
Dus voor morgen gaan deze ploegen ervoor zorgen dat ik 2/2 pogingen goed heb.

Groningen - Volendam Groningen wint
Bouremouth - Liverpool Liverpool wint
Graafschap - Twente Twente wint

Inzet 21
odd 4.29
winstbedrag 90.13

Succes allemaal
0 Vind ik leuk's
Mijn facebook pagina: https://www.facebook.com/voetbalbets

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.