Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips om weer terug te komen op oude bankroll?

Hallo,
Ik heb de afgelopen dagen veel verlies geleden, waardoor ik nu nog maar 1,35 euro op mijn saldo heb. Wat is nu de beste strategie om hiermee weer rond de 10 euro ofzo te komen waarmee ik weer normaal weddenschappen kan leggen?
Alvast bedankt ;-)
EDIT: Let even niet op de titel
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar basdegoede
Country flagbasdegoede in 20-06-2011 10:00 Hulp en advies
in 20-06-2011 10:00 Hulp en advies
11 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Geld bijstorten ????
0 Vind ik leuk's
tips lezen en betten op teams die thuis spelen en weinig risico spelen. Dus quotes van 1.4/1.5 pakken.
zo speel ik de laatste tijd alleen maar. Tevens geen grote combi's maken. 2 max.
0 Vind ik leuk's
dianat:
Geld bijstorten ????

haha :p
0 Vind ik leuk's
Wedden om te winnen & Winnen om te wedden
tbay83:
tips lezen en betten op teams die thuis spelen en weinig risico spelen. Dus quotes van 1.4/1.5 pakken.
zo speel ik de laatste tijd alleen maar. Tevens geen grote combi's maken. 2 max.

Sluit me hier bij aan. En tippers volgens die wel winstgevend zijn. Kijk in het forum naar duidelijke analyses etc. En kappen met combi's. Ik zou enkelvoudig gaan spelen.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Zoek gebruikers in ons tips systeem die over een langere periode winst maken, kijk welke weddenschappen zij afsluiten en sluit je hier bij aan. Combi's zijn risicovol en meestal niet winstgevend. Pas daar dus mee op.
Hou je verder aan het taarten model en doe dit heel consequent:
- https://www.voetbalwedden.net/artikelen/hoeveel-zet-ik-op-mijn-weddenschap-in-het-taart-model/
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Je kunt je beter afvragen of het de moeite waard is. Zelfs al zou het je lukken om er een 10tje van te maken heb je alsnog maar een 10tje. Je kan beter 50 euro storten en dat op een surebet zetten. Dan heb je je 10 euro zo terug.
0 Vind ik leuk's
Voor langere tijd Vonloite volgen met weddenschappen leverd zeker geen windeieren op :) Zou geld storten bij meerdere bookmakers zodat je meer keuze hebt odds. Ook kan je dan gebruik maken van de bonussen.
0 Vind ik leuk's
Unibet
Het is lastig om van 1,35 euro een 'groot bedrag' te maken. Ten eerste omdat het nu zomerstop is. De clubs waarop je gokt, daar hebben we helaas weinig verstand van. We spelen aan de hand van statistieken. Je weet dus niet of dat de topspits is geblesseerd of dat je te maken hebt met een rivaal.
Het taartenmodel is op dit bedrag niet van toepassing. Speel je een 'zekerheidje' door 8/10e in te zetten, dan speel je slechts met 10 cent. Je wint dan maar 4 of 5 cent. Volgens mij moet je met het taartmodel een startroll hebben van 100 euro.
Natuurlijk snap ik dat niet iedereen een begin kapitaal heeft om te investeren, want als je 50 euro inzet op een quote van 1,40 dan heb je al 20 euro winst! (en zul je waarschijnlijk alweer terug zijn op je oude bankroll?)
Daarnaast is de vraag; Speel je voor je plezier of wil je echt winst gaan maken? Als je echt winst wilt gaan maken dan raad ik aan om grote bedragen in te zetten op kleine quotes (vaak nog dubbele kansen). Ik ga volgende week beginnen met mijn uitdaging: van 100 euro naar 1000 euro. Nu denken soms dat dit gemakkelijk is gedaan (je hoeft het maar x 10 te doen). Maar de leak zit in het niet broke gaan met je bankroll.
Speel je voor je plezier dan kan je gemakkelijk 10 cent of 1 euro inzetten en dan is het niet erg als je een keer verliest.
Mijn tip is: stort een bedrag en ga hiermee spelen. Stort je bv. 50 euro en heb je binnen een week 70 euro, stort dan 20 euro terug naar je moneybookers. Doe dit vervolgens nog 2x en je hebt je begin kapitaal terug en speelt nu met je winst.
0 Vind ik leuk's
Het is in mijn ogen niet zo zeer het spelen van lage odds, maar juist het zoeken naar value.Waar zitten bookies in jouw ogen mis wat betreft hun odds? Meld je dus aan bij diverse bookmakers, zodat je altijd kunt profiteren van de beste odds. En houd je inderdaad strikt aan het taartmodel. Met een bankroll van 10 euro gaat dat echter lastig worden; jij zou dan moeten spelen met units van 0,10 euro, terwijl veel bookmakers een minimum inzet hebben van 0,50 euro.
Ik ben me nu aan het bezighouden met het vrijspelen van bonussen aan de hand van het artikel van Vivoex: https://www.voetbalwedden.net/artikelen/risicoloos-een-bankroll-opbouwen-bookmakers/ (nogmaals bedankt voor dit topartikel!). Houd er wel rekening mee dat je een aardig startkapitaaltje moet hebben, aangezien je desbetreffende bonus een aantal keren rond moet spelen. Naderhand kun je dat bedrag natuurlijk weer terug boeken naar je bankrekening, en kun je de bonus op je bankroll houden houden.
Surebets zijn ook interessant, maar 10% winst op een bedrag van 1,35 euro schiet natuurlijk niet echt op...
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Wat je ook probeert, zorg in elk geval dat je 1 cent laat staan op je Unibet-account... dan kan je in elk geval nog de gratis wedstrijden kijken.
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.