Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Voetbal wedden (nieuw) basis vragen/tactiek

Hee mensen,
zoals de topic titel al zegt ben ik nieuw in het hele wed wereldje.. dus is kijken of het mij bevalt :)
even wat vraagjes (ik wed bij unibet);;
Tottenham - Arsenal 2,10 3,40 3,55
kan ik 2 losse bets afsluiten met allebei 10e inleg op dezelfde wedstrijd maar dat ik wel een ander winnend team selecteer
en ik heb nu op de wedstrijden; vitesse - heerenveen (1) vvv - az (2) bolton - chelsea (2) in een keer gewed (21e verloren nu al dus omdat vitesse niet heeft gewonnen) kan ik dan beter op elke apart inzetten (op elke wedstrijd apart 7e in losse bets)
bedankt alvast voor het helpen en ik hoop dat jullie mijn vragen begrijpen, mijn woord keus zal nog niet helemaal juist zijn maar ben net een paar dagen in dit wereldje ;)
Tim
EN ZIJN ER NOG ANDERE TIPS DIE BEGINNERS VAAK NIET WETEN MAAR WEL LEUK/HANDIG ZIJN??
GEWOON WAT ALGEMENE TIPS ZIJN AL GOED WANT WEET ECHT WEINIG VAN DEZE WERELD
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar exionche
Country flag exionche in 1-10-2011 23:10 Hulp en advies
in 1-10-2011 23:10 Hulp en advies
13 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Avatar exionche
exionche Topic starter Geplaatst 3 okt. 2011 om 14:36
Ik ben een echte beginner en doe het nu vanaf het begin vd competitie..
ik heb in het begin 100e op mn account gezet.. de de hoogte van mijn bets laat ik nu afhankelijk zijn van de wedstrijden die gespeeld worden en of die wedstrijden een groot/klein risico zijn (groot=minder geld _ klein=meer geld)
maar als ik het dus goed begrijp moet ik tegen mezelf zeggen ik zet bij elke bet BIJVOORBEELD max. 10e in en dan met het taart model wordt dit meestal/soms minder?
bedankt de rest voor links en info (y)
0 Vind ik leuk's

Klopt!

Als je je houdt aan het taartmodel, is 1 unit 1% van je bankroll. In jouw geval is dat dus 1 euro, met als maximale inzet 10 euro (10 units). Naarmate je bankroll groeit kun je het bedrag per unit opkrikken, als je dat zou willen.

Ik heb in het begin mijn bankroll opgebouwd aan de hand van dit artikel, geschreven door medeforummer Vivoex. Echt top! (y)


https://www.voetbalwedden.net/kenniscentrum/strategie/risicoloos-een-bankroll-opbouwen Op deze manier heb je binnen de kortste keren een leuke bankroll!

Bericht gewijzigd door Support op do 9 jul. 2020, 14:15
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Avatar exionche
exionche Topic starter Geplaatst 3 okt. 2011 om 16:53
Aight thanks voor alle tips denk dat ik nu wel genoeg info heb.. en ga zeker zo werken al jij mij adviseert; TOP :D
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.