Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wat en waarom is er een Sure Bet?

Ik refereer in dit topic even naar het artikel wat gaat over de Sure Bet. Wanneer je vragen hebt over dit onderwerp kan je ze in dit topic plaatsen.

Link naar artikel:

https://www.voetbalwedden.net/kenniscentrum/surebet

Succes! (y)

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew
01-05-2009 11:39 in Hulp en advies
86 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik heb een vraag over de email-alerts. Ik zit eraan te denken om een abo af te sluiten bij oddsandbetts (10 bookies). Je kunt hierbij de bookies opgeven die ze gaan scannen. Heb jij enig idee welke bookies je hierbij het beste kunt opgeven?

En er wordt ook aangeven (weet niet precies of dat hier was of ergens anders online) dat je om 't meeste succes te hebben je bij een groot aantal bookmakers een account moet hebben met een behoorlijk saldo. Wat moet ik me hierbij voorstellen. Per account; 1000 E ??

En tot slot; wat is de makkelijkste manier om geld te 'transfereren'?? Is dit via moneybookers? Is het hier mogelijk om geld van de ene bookmaker naar de andere te sluizen?

Ik hoor 't graag van je!

Groet,

Eelco
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.