Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wat en waarom is er een Sure Bet?

Ik refereer in dit topic even naar het artikel wat gaat over de Sure Bet. Wanneer je vragen hebt over dit onderwerp kan je ze in dit topic plaatsen.


Link naar artikel:

https://www.voetbalwedden.net/kenniscentrum/surebet


Succes! (y)

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vw-crew
Country flagvw-crew in 1-05-2009 13:39 Hulp en advies
in 1-05-2009 13:39 Hulp en advies
86 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
glennosh:
Ik zoek ze zelf via websites. Sommige websites bieden ze met hoge odds niet gratis aan zoals Betburger. De wedstrijd die het betreft kun je dan echter wel zien en dan bereken ik zelf waar de surebet zit. Betburger heeft ook een goede calculator op de site. Ik krijg geen mails over surebets. Zelf gebruik ik nu BWIN, Betsson en Interwetten. Maar dat worden er nog meer aangezien ik Unibet ook heb en Comeon ook, alleen staat daar geen geld op. Verder ga ik binnenkort hopelijk weer een nieuwe bookmaker erbij nemen om de bonus vrij te spelen. Ben nu nog met de bonusvoorwaarden van BWIN bezig.


Oke en met welke bedragen speel je?
0 Vind ik leuk's
Wanneer ik bonussen vrijspeel dan speel ik met bedragen van 5 euro en lager. Dus 10/10 stake is 5 euro.

Soms heb je een tijdsdruk zoals bij Interwetten en dan zet ik grotere bedragen in op een livewedstrijd. Ik zet dan in op 2 uitkomsten zoals laatst bij Roda - Sparta in de beker. Sparta kwam voor, maar ik wist dat Roda uiteindelijk wel weer terug zou komen. Ik moest odds van 1.70 spelen. Heb dus ingezet op uitwinst en gelijkspel en daarna afgewacht. De odd voor Roda stijgt, naarmate ze niet gelijk maken. Het bedrag wat ik kan winnen met de 2 andere uitslagen, zet ik in op de thuisploeg. Dat kan dus pas wanneer de odd genoeg gestegen is. Dus een euro op een odd 13 ofzo. Dan kan ik daarna rustig achterover gaan liggen want dan heb ik altijd mijn inzetgeld compleet terug en ook weer iets van 13 euro rondgespeeld.

Wanneer ik geen bonus vrijspeel, dan verlaag ik de stake naar 2 euro. Wel vervelend daarbij is dat je bij sommige bookmakers niet onder een euro kunt inzetten dus dat beperkt. Maar die quoteringen speel ik niet de hele dag, dus heb er geen last van. Dus 10/10 stake is 2 euro. Pas op het moment dat ik meer dan genoeg bookmakers heb en per bookmaker een grote bankroll, dan ga ik die stakes weer verhogen.

Ik heb trouwens een eigen inzetsysteem in een spreadsheet gemaakt, dus als je denkt huh waarom speelt hij niet onder een euro. Dat komt bij mij toevallig zo uit, door de manier waarop mijn inzet bepaald is. Misschien pas ik het bestand in de toekomst wel aan, dus luister vooral naar mensen met een hoge ROI (kijk niet naar mijn inzetstrategieen ;-) ) en bepaal je eigen strategie.

Mijn strategie gaat niet snel, maar hoop wel op de lange termijn winst te maken en daar gaat het om. Als je dagelijks 100 euro wilt verdienen, moet je mijn strategie niet volgen. Ik vraag me ook af of dat laatste op de lange termijn werkt. Geduld is het codewoord.

Ohja en bij Surebets speel ik ook bedragen van 4 a 5 euro zodat ik geen scheefgroei krijg tussen mijn bookmakers en dat ik moet gaan overstorten enzo.
Daar zijn mijn bankrolls nog te laag voor vind ik zelf.
0 Vind ik leuk's
Wacht ff, we hebben het hier over surebets toch? De surebets die je tipte waren enkele procenten. Dan zet je toch niet 2 of 5 euro in?
Waar jij het over hebt zijn niet echt risicoloze prematch surebets maar risico lopen met livebets.
0 Vind ik leuk's
multimaker:
Wacht ff, we hebben het hier over surebets toch? De surebets die je tipte waren enkele procenten. Dan zet je toch niet 2 of 5 euro in?
Waar jij het over hebt zijn niet echt risicoloze prematch surebets maar risico lopen met livebets.


Die van live wedstrijden zijn niet risicoloos nee, maar die andere waar ik het over had wel.
0 Vind ik leuk's
Misschien had ik die van livewedstrijden anders moeten noemen. Het rondspelen van bonusgeld middels livebets dan maar.
0 Vind ik leuk's
Ook een tijdje uitgeprobeerd, met Bwin, Unibet, Labrokes, Marathonbet en (vooral) Pinnacle. Met als vertrekbasis altijd OddsPortal - surebets.
En dat is geruime tijd goed meegevallen : een paar eurootjes winst per weddenschap, enkele keren per dag... en je hebt (per maand) een paar honderd euro winst.
MAAR uiteindelijk toch mee opgehouden, want op een bepaald ogenblik hebben ze je bij de lurven : zo had ik bvb. een weddenschap geplaatst bij Ladbrokes en moest vervolgens mijn "tegen"bet plaatsen bij Unibet en bij het plaatsen van die weddenschap kreeg ik de melding "max. inzet 3 euro ! Dan heb je het zitten als "de verkeerde" wint.
Ook bij het grote Pinnacle, waarvan gezegd worden dat ze heel grote inzetten accepteren.
Enkele keren, kort na elkaar, werd mijn al geplaatste en geaccepteerde weddenschap naderhand geannuleerd, wegens (volgens hen) onjuiste kwoteringen.
En, nota bene, die melding kreeg ik dus NIET, ik kwam het pas te weten toen ik mijn weddenschap controleerde na de wedstrijd. F..ck, het grote Pinnacle.
Conclusie : surebetting, ik waag mij hier niet meer aan...
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.