Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op bepaalde dagen verstandig?

Goedemiddag,
Zijn er leden die specifiek dag(delen) / omstandigheden bijhouden om te kijken of er meer winst / verliest wordt gemaakt op deze bepaalde dag(delen) / omstandigheden ?
Ik heb het niet op papier maar vaak lees ik in de chat dat leden vooral op maandag verliezen, zelf verlies ik voor mijn gevoel ook veel meer op maandagen. Mijn gedachte hierbij is omdat er op maandag relatief weinig wedstrijden zijn tegenover andere dagen en dat er daardoor meer geforceerd wordt om toch te willen wedden op deze wedstrijden waardoor het vaak mis gaat. Ook zijn er vaste dagen / dagdelen dat bepaalde competities / sporten worden gespeeld en dat het juist in deze competities / sporten fout gaat.
Zijn er mensen die dit bijhouden? En zoja op welke dagen gaat het bij je mis, en zijn er juist dagen dat je extra winst maakt. Misschien hebben wij zo een overzicht van leden die precies op dezelfde dagen / dagdelen erg de mist in gaan en is het misschien verstandiger om op deze dagdeel / dag minder in te zetten en dit te bewaren voor een andere dag / dagdeel.
Update
Hieronder een lijst doormiddel van jullie antwoorden waarbij ik ook het gevoel heb dat dat meespeelt en waardoor bets door verloren gaan:
- Maandag(avonden) door te weinig aanbod
- Wintersweer
- Bekerwedstrijden (FA Cup in Engeland is een goed voorbeeld)
- Vriendschappelijke wedstrijden (Omdat deze nergens over gaan)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar timbarrett
Country flagtimbarrett in 28-01-2013 15:32 Hulp en advies
in 28-01-2013 15:32 Hulp en advies
15 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Niet specifieke dagen maar als het beker voetbal is zou ik het eerder lings laten liggen dan competitie wedstrijden.
0 Vind ik leuk's
Maandagavonds zijn vaak dramatisch.
Veel te weinig aanbod en flinke odd drops hierdoor.
Ook dit winterse weer zorgt ervoor dat voetbalvelden er dramatisch bij liggen. Zie t veld van nac breda en Feyenoord. Ook wel iets om rekening mee te houden ;-)
0 Vind ik leuk's
Thanks voor jullie reactie, vriendschappelijke wedstrijden is helemaal een ramp omdat het nergens overgaat.
Mensen nog meer zulke tips? Welke soort wedstrijden / dagen beter niet kan wedden.
0 Vind ik leuk's
timbarrett:
Thanks voor jullie reactie, vriendschappelijke wedstrijden is helemaal een ramp omdat het nergens overgaat.
Mensen nog meer zulke tips? Welke soort wedstrijden / dagen beter niet kan wedden.

Typische maandagavond wedstrijd.
0 Vind ik leuk's
Zondag heel vroeg in de middag zou ik niet gaan wedden. Spelers moeten te vroeg spaghetti vreten en daar kunnen ze niet mee om gaan. :p
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
timbarrett:
Thanks voor jullie reactie, vriendschappelijke wedstrijden is helemaal een ramp omdat het nergens overgaat. Mensen nog meer zulke tips? Welke soort wedstrijden / dagen beter niet kan wedden.

En daar is alles wel mee gezegt inderdaad :P
0 Vind ik leuk's
Op bepaalde dagen niet wedden slaat nergens op, het ligt niet aan de bepaalde dagen die verkeerd zijn. Als er maar 10 wedstrijden zijn en je gaat op 5/10 wedstrijden spelen, dan wed je dus om je 'verslavingsdrang' te doen gelden, hierdoor speel je bepaalde picks die geen value bezitten en maak je dus meer kans om te verliezen/is je verwacht rendement lager. Maar als je gevoel iets zegt en bepaalde factoren bevestigen het, dan is het niet verkeerd om op bijvoorbeeld maandag te wedden. Daarnaast kan je die oddsdaling voorkomen door niet op de dag zelf te gaan wedden, maar alvast in het weekend er naar te kijken, al geeft dat wel het risico dat de odd miscchien juist stijgt door blessures/motivatie/opstelling.
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Ik heb in een ver verleden kennis gemaakt met 'live' weddenschappen en vond het nodig om op de zondagmiddag de hele dag met de laptop op schoot live weddenschappen af te sluiten. Natuurlijk geen goed idee!
Ik zet nu op de vrijdag mijn weddenschappen voor het weekend 'klaar' en kom vervolgens (uitzonderingen daargelaten) niet meer op mijn bookmaker accounts. Voor Europa Cup voetbal probeer ik alles op de dinsdag 'klaar' te hebben
Kortom, voor mij geen bookmakers op alle dagen behalve de vrijdag.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ik heb in een ver verleden kennis gemaakt met 'live' weddenschappen en vond het nodig om op de zondagmiddag de hele dag met de laptop op schoot live weddenschappen af te sluiten. Natuurlijk geen goed idee!
Ik zet nu op de vrijdag mijn weddenschappen voor het weekend 'klaar' en kom vervolgens (uitzonderingen daargelaten) niet meer op mijn bookmaker accounts. Voor Europa Cup voetbal probeer ik alles op de dinsdag 'klaar' te hebben
Kortom, voor mij geen bookmakers op alle dagen behalve de vrijdag.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vw-crew:

Ik zet nu op de vrijdag mijn weddenschappen voor het weekend 'klaar' en kom vervolgens (uitzonderingen daargelaten) niet meer op mijn bookmaker accounts. Voor Europa Cup voetbal probeer ik alles op de dinsdag 'klaar' te hebben
Kortom, voor mij geen bookmakers op alle dagen behalve de vrijdag.

Ben ik het volledig mee eens. Vaak heb je dan ook nog hogere odds dan op de wedstrijddag zelf vanwege de vele vraag naar deze bet :)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.