Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op bepaalde dagen verstandig?

Goedemiddag,
Zijn er leden die specifiek dag(delen) / omstandigheden bijhouden om te kijken of er meer winst / verliest wordt gemaakt op deze bepaalde dag(delen) / omstandigheden ?
Ik heb het niet op papier maar vaak lees ik in de chat dat leden vooral op maandag verliezen, zelf verlies ik voor mijn gevoel ook veel meer op maandagen. Mijn gedachte hierbij is omdat er op maandag relatief weinig wedstrijden zijn tegenover andere dagen en dat er daardoor meer geforceerd wordt om toch te willen wedden op deze wedstrijden waardoor het vaak mis gaat. Ook zijn er vaste dagen / dagdelen dat bepaalde competities / sporten worden gespeeld en dat het juist in deze competities / sporten fout gaat.
Zijn er mensen die dit bijhouden? En zoja op welke dagen gaat het bij je mis, en zijn er juist dagen dat je extra winst maakt. Misschien hebben wij zo een overzicht van leden die precies op dezelfde dagen / dagdelen erg de mist in gaan en is het misschien verstandiger om op deze dagdeel / dag minder in te zetten en dit te bewaren voor een andere dag / dagdeel.
Update
Hieronder een lijst doormiddel van jullie antwoorden waarbij ik ook het gevoel heb dat dat meespeelt en waardoor bets door verloren gaan:
- Maandag(avonden) door te weinig aanbod
- Wintersweer
- Bekerwedstrijden (FA Cup in Engeland is een goed voorbeeld)
- Vriendschappelijke wedstrijden (Omdat deze nergens over gaan)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar timbarrett
Country flagtimbarrett in 28-01-2013 15:32 Hulp en advies
in 28-01-2013 15:32 Hulp en advies
15 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
TIm,
Doordeweekse middagwedstrijden niet aankomen dat is een regel die ik voor mezelf volg
weinig publiek
onlangs voorbeelden waar min of meer de favoriet niet kon winnen
14:15 Cup Round 9 Olympique Marseille 2-1 AET Guingamp
14:15 Cup Round 9 SAS Épinal 3-3/p.4-2 Lyon
14:15 Cup Round 9 FC Metz 2-3 AET OGC Nice
14:15 Cup Round 10 OGC Nice 2-2/p.2-4 AS Nancy
Als je dat dan vergelijkt in de franse beker waar de wedstrijd in de avond gespeeld wordt met meer publiek zie je dat de favoriet gemiddelde vaker wint.
De andere punten,
Maandagen hou ik verder geen rekening mee omdat ik vaak mijn bets al voor het weekend klaar heb en daarmee dus ik een odd heb waarmee ik het risico waard vind om het te spelen. En omdat er maar weinig wedstrijden gespeeld worden op maandag komen er ook maar weinig bets uit mijn betgenerator :P, tot zover alleen dit jaar alleen nog maar
28-1-2013 20:00 Volendam - Almere Jupiler League BTS
gespeeld
wintersweer hou ik geen rekening mee, beide teams hebben daar last van.
FA cup zelf geen bijzonderheden opgemerkt, qua tijd ect
vriendschappelijk speel ik niet
0 Vind ik leuk's
Ik probeer gewoon weinig voetbalwedstrijden in combo te pakken als het erg slecht weer is.
Door het gevaar van afgelastingen loop je vaak het risico dat je odds een dreun krijgen van je combo waardoor je alle value in je combo verliest, vaak blijven er dan nog peanuts over om voor te spelen en als dat dan nog fout gaat kom je helemaal gek
vb, je hebt combo van 5 wedstrijden met odd van 20.. er worden 2 wedstrijden afgelast, en je odd dropt al naar 7.5 ... is die combo het dan nog waard om spelen met het overblijvende risico ? lukt hij, goed dan, jammer dat die 2 andere er niet bij zaten want nu moet je nog eens wachten op uitkering omdat de andere 2 pending zijn ...
ga je fout met 1 match op 5 kun je er nog begrip voor opbrengen, het was een lastige combo, worden er 2 uitgesteld en gaat er dan nog 1 van de 3 fout, dan voel je je slecht ;o)
Verder speel je eigenlijk gewoon beter geen combo's, of het is in de USA sports waar enkel een winnaar uitkomt en de draw bet niet gespeeld wordt, daar kan je vaak deftige winsten pakken als de favo's thuis spelen zonder veel risico in de combo te steken (niet met spreads). en soms gaat ook die 1.25 daar gewoon fout ;o)
Qua dagen vermijd ik ook liefst de maandag omdat het aanbod idd echt verschrikkelijk is. en de motivatie vaak nog erger van sommige spelers ;o)
0 Vind ik leuk's
Ik merk zelf het volgende, en ik ga het nu over doordeweekse dagen hebben dus niet ovet het weekend.
Als ik in de ochtend/middag speel verlies ik vaker dan in de avonden, dan heb ik een YES moment als mijn saldo s' avonds hoger is dan dat ik in de ochtend heb en als dat niet zo is dan maak ik het regelmatig 's avonds weer goed.
Ook gaat livebetten veel vaker fout bij mij dan prematches. Dit komt denk ik omdat ik met prematches de wedstrijden beter kan bestuderen voordat ik ze speel, bij livebetten probeer je deze zo snel mogelijk te pakken voordat de odd weer lager wordt of voordat er een doelpunt valt.
0 Vind ik leuk's
Bij het live betten spelen de bookies zo hard op je gevoel, de odds lijken steeds enorm interresant en je moet zo snel op het gevoel de bet pakken dat je vaak teveel factoren vergeet in te calculeren. voor mij is het nog nooit echt winstgevend geweest.
ieder z'n ding zeker ;o)
0 Vind ik leuk's
Alleen in het weekend. Uiterlijk 1 dag van tevoren uitkiezen, daarna niets meer aan doen. Alleen binnenlandse competities, geen beker, geen CL e.d.
0 Vind ik leuk's
"I drink your milkshake! I DRINK IT UP!"

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.