Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op booking points

Ik ben zelf al een tijdje bezig met het wedden op booking points. Dit gaat me erg goed af dus daarom heb ik besloten om er een topic over te maken. Ik wou eigenlijk een ledentopic aanmaken maar ik heb te weinig posts dus dan maar zo.


Ik vind deze weddenschappen veel beter te voorspellen dan andere weddenschappen zoals doelpunten of 1x2. Elke speler heeft namelijk last van frustraties en emoties. Vooral bij spelers van de underdog kunnen de frustraties hoog oplopen. Door goed je huiswerk te doen zijn de bets vaak best voorspelbaar.

Ik kijk allereerst naar de laatst gespeelde wedstrijden van een bepaalde ploeg. Ik kijk dan hoeveel gele kaarten ze per wedstrijd pakken en tegelijkertijd houd ik er rekening mee of ze tijdens het krijgen van een kaart achter stonden ja of nee. Ik bekijk het liefst zoveel mogelijk wedstrijden met een minimum van 10 wedstrijden.

Daarnaast is het handig om te weten wat voor soort ploeg het is. Sommige ploegen zijn erg agressief en anderen juist helemaal niet.


Als laatste kijk ik naar de scheidsrechter. Hoeveel kaarten geeft hij gemiddeld per match? Hoeveel kaarten heeft hij de laatste 5 of 10 wedstrijden gegeven?


Voor vanavond:

Sevilla - Fiorentina

Zoals je kan zien krijgt Sevilla gemiddeld 2.3 yellow cards per match. Fiorentina krijgt er gemiddeld 1.9. Bij elkaar krijgen ze dus gemiddeld 4.2 kaarten per match. Als we daarna naar de scheids kijken, F. Brych, zien we dat hij in 25 matches 110 kaarten heeft gegeven. Dat geeft een gemiddelde van 4,4 per game: http://www.soccerbase.com/referees/referee.sd?referee_id=1115


Als je daarbij bedenkt dat dit de semi-finals zijn en alle eerder gekregen kaarten kwijtgescholden zijn, zullen er deze match de nodige kaarten gaan vallen.


Jammer genoeg heb je bij booking points weddenschappen vaak niet veel keus. Zelf pak ik: total booking points over 40,5 @ 1,5. Je kan eventueel ook de bet total booking points by home team over 10,5 @ 1,4 pakken voor nog minder risico.


Napoli v Dnipro

Zoals je kan zien is Dnipro een erg agressieve ploeg. Ze krijgen gemiddeld 3,4 kaarten per match. Daarom wou ik hier gelijk de bet total booking points by away team over 20,5 @ 1,55 aanraden. Helaas is er bij deze match een scheids die niet echt een kaartentrekker is.

De scheids is S. Moen.

http://www.soccerbase.com/referees/referee.sd?referee_id=1144

http://www.soccerbase.com/referees/referee.sd?referee_id=1144&season_id=144

http://nl.soccerway.com/referees/svein-oddvar-moen/44902/matches/

Laatste 22 matches heeft hij 59 kaarten gegeven. Dit geeft een gemiddelde van 2,68 per match.

Hierdoor zou ik eerder voor de bet most booking points Dnipro @ 1,42 gaan. Jammer genoeg is dit niet echt een hoge odd dus je kan eventueel alsnog over 20,5 by away team pakken als je een iets hogere odd wil.


Daarnaast zijn er 2 spelers bij Dnipro waarbij de kans groot is dat die een kaart pakken.


Kankava to get a card @2,2

Fedetsky to get a card @2,8


Het is wel handig eerst op de opstelling te wachten voordat je deze bovengenoemde bets plaatst.


total booking points sevilla - fiorentina over 40,5 + most booking points Dnipro geeft samen odd 2,13. Leuke verdubbelaar dus.


Ik weet dat de odds deze keer niet echt hoog zijn, maar dit verschilt bij elke wedstrijd. Soms heb ik odds van boven de 2. Het is jammer dat er op dit gebied weinig keus qua weddenschappen is. Als iemand nog een bookie weet waar je meer keus hebt hoor ik het graag!


Als iemand nog toevoegingen heeft hoor ik het ook graag.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar wemaro
Country flagwemaro in 7-05-2015 14:14 Hulp en advies
in 7-05-2015 14:14 Hulp en advies
174 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
totomaster:
pas op als je bij tipico speelt want als er een rode kaart valt dan telt het bij tipico niet als 2 gele kaarten terwijl het op alle andere sites wel telt als 2 gele kaarten ik ben een keer zo de mist in gegaan bij tipico daarna niet meer gespeeld


Was er in jou geval een gele kaart aan vooraf gegaan? Dus kreeg de speler eerst geel en later in de wedstrijd nog een keer geel wat resulteerde in rood? Of kreeg de speler in 1 keer rood? Ik heb is gekeken bij tipico en daar staat het weergeven in cards. Dus bijvoorbeeld: over 5,5 cards. Terwijl bij de meeste bookies de bets in booking points staan. Hier zit wel een verschil in aangezien 1x rood telt als 1 kaart en als 25 booking points.
0 Vind ik leuk's
ondertitel
ik had gebet op een turkse wedstrijd over 4.5 gele kaarten en er werden 4 gele kaarten gegeven en een directe rode kaart en mijn bet was lost toe nvia de chat info gevraagd en ze zeiden dat directe rode kaart niet telt als 1 of 2 gele kaarten dus sindsdien niet meer daar gespeeld.

je kan het voor de zekerheid weer ff vragen via de chat
0 Vind ik leuk's
Vanavond Eibar - espanyol

Scheids: Jose texeira
Gemiddelde kaarten per match: 5,9




Ik pak bij deze match:
Sanches to get a card @1.9
Gonzales to get a card @2,25
Lillo to get a card @2

Ik pak ze allemaal 2/10
0 Vind ik leuk's
ondertitel
Ik volg (y)

Speel ze alle drie aan 5 eur per bet
0 Vind ik leuk's
Brentford - Middlesbrough

Scheids: J. Moss
Gemiddelde kaarten per match: 3,9


Middlesbrough:



Leadbitter to get a card @ 3,5
Clayton to get a card @3,3
Douglas to get a card @3,75

Ik pak ze allemaal 1/10
0 Vind ik leuk's
ondertitel
wemaro:
Brentford - Middlesbrough

Scheids: J. Moss
Gemiddelde kaarten per match: 3,9


Middlesbrough:



Leadbitter to get a card @ 3,5
Clayton to get a card @3,3
Douglas to get a card @3,75

Ik pak ze allemaal 1/10


als je naar hele seizoen kijkt zou het statistisch gezien value bets zijn mooie opgezocht wemaro voor inzet1/10 per bet pak ik ze mee bij 1 goede heb je alsnog een mini winst.
dit weekend ga ik me ook wat verdiepen in bookingpoints samen staan we sterk.

0 Vind ik leuk's
Voor morgen: Ipswich town - Norwich Scheids: A. Taylor Gemiddeld 4,42 kaarten per match Ipswich: 1,58 per match Norwich: 1,84 per match Samen gemiddeld 3,42 per match. Dit is net als Brentford - Middlesbrough een halve finale wedstrijd. Dit houd in dat alle gele kaarten zijn kwijtgescholden. Er zullen dus weer aardig wat kaarten gaan vallen. Zoals vandaag te zien zijn er bij brentford al 5 gele kaarten gevallen in de eerste helft! Ik twijfelde erg om total booking points te pakken maar jammer genoeg toch niet gedaan. De odd stond op 2,4 als ik me goed herinner voor over 40,5 booking points.. Ik pak bij deze wedstrijd daarom de bet total booking points over 40,5 @ 1,95 6/10 Everton - sunderland Scheids Lee probert gemiddeld 3,5 kaarten per match [img]https://www.voetbalwedden.net/clubs/engeland/tottenham-hotspur-8586' target='_self' rel='follow'>Tottenham Scheids: M. Clattenburg gemiddeld 3,77 per match [img]http://i58.tinypic.com/syuzyh.png[/img] Bij elkaar 4,3 kaarten gemiddeld. Ik pak daarom de bet total booking points over 30,5 @ 1,65 6/10 Barcelona - Real sociedad Scheids: I. Iglesias Villanueva gemiddeld 6,2 kaarten per match [img]http://i61.tinypic.com/2998ar.png[/img] Beide teams samen gemiddeld 4 kaarten per match. Scheids trekt erg veel kaarten dus ik ga voor de bet total booking points over 40,5 @ 1,85 4/10 Manchester city - QPR Scheids: M. Dean 4,71 gemiddeld. [img]http://i61.tinypic.com/5vov9f.png[/img] Samen 4,2 gemiddeld. total booking points over 30,5 @ 1,85 << veel value 8/10 Ik heb nu geen tijd/zin meer info te typen. Dus twijfel je ergens over zoek zelf nog wat info op om er meer vertrouwen in te krijgen.
0 Vind ik leuk's
ondertitel
Players to get a card bets van vandaag waren jammer genoeg niet erg succesvol. Bij de match eibar waren totaal 6 kaarten gevallen en bij Brentford 9 en alleen sanchez kreeg geel. Ik heb daarom spijt dat ik niet gewoon total booking points heb gepakt wat ik eigenlijk wou doen. Ik heb ze gelukkig low stake gepakt dus zo erg is het ook niet. Het nadeel van players to get a card is ook dat een speler vroeg in de wedstrijd gewisseld kan worden wat je van tevoren niet weet. Ik ga voorlopig alleen total booking points bets plaatsen en alleen bij een 'zekerheidje' player to get a card.
0 Vind ik leuk's
ondertitel
Mooie onderbouwingen Wemaro. Ik speel jouw tip van Man City mee. Bij verlies is QPR zeker van degradatie. Hopelijk zorgt dat voor de nodige frustraties :)
0 Vind ik leuk's
wemaro:
Voor morgen:

Ipswich town - Norwich

Scheids: A. Taylor
Gemiddeld 4,42 kaarten per match

Ipswich: 1,58 per match

Norwich: 1,84 per match

Samen gemiddeld 3,42 per match.
Dit is net als Brentford - Middlesbrough een halve finale wedstrijd. Dit houd in dat alle gele kaarten zijn kwijtgescholden. Er zullen dus weer aardig wat kaarten gaan vallen. Zoals vandaag te zien zijn er bij brentford al 5 gele kaarten gevallen in de eerste helft! Ik twijfelde erg om total booking points te pakken maar jammer genoeg toch niet gedaan. De odd stond op 2,4 als ik me goed herinner voor over 40,5 booking points..

Ik pak bij deze wedstrijd daarom de bet total booking points over 40,5 @ 1,95 6/10



Everton - sunderland

Scheids Lee probert
gemiddeld 3,5 kaarten per match

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.