Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Strategie: 1/2 of 2/1 Ruststand/Eindstand

Ik heb de afgelopen 2 speelronden in de Jupiler League in de gaten gehouden, waarbij ik in elke speelronde 2 wedstrijden tegenkwam waarbij de winnaar bij rust op achterstond. Vooreen 1/2 of een 2/1 bet staat vrijwel altijd een quotering van minstens 20. Omdat in het voetbal alles mogelijk is zat ik te denken om voor de volgende ronde deze bet in beide richtingen te plaatsen bij elke wedstrijd. D.w.z. per wedstrijd 1/2 en 2/1. Dit zijn dus 18 bets, waarvan er 1 goed moet zijn om winst te boeken en bij 2 goed maak je al minstens 22 inzetten winst, afhankelijk van de quotering.
Nu vraag ik me af wat jullie van deze tactiek vinden en of jullie hier op de langere termijn winsten in zien. En denken jullie dat deze tactiek in andere competities (ook) winstgevend kan zijn?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar sundayem
Country flagsundayem in 3-09-2012 17:39 Hulp en advies
in 3-09-2012 17:39 Hulp en advies
18 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik zie hier eigenlijk niet echt iets in moet ik zeggen. Denk dat als je geluk hebt er 1 goed is... de kans op 2 of meer is in mijn ogen heel klein. Denk dat het op den duur geen winst zal opleveren, maar je kunt het proberen met kleine inzet en dan kijken hoe het loopt.
0 Vind ik leuk's
03060:
Ik zie hier eigenlijk niet echt iets in moet ik zeggen. Denk dat als je geluk hebt er 1 goed is... de kans op 2 of meer is in mijn ogen heel klein. Denk dat het op den duur geen winst zal opleveren, maar je kunt het proberen met kleine inzet en dan kijken hoe het loopt.

Sluit ik me eigen bij aan. Met veel geluk zul je er 1 goed hebben per ronde. Misschien eerder X/2 of X/1 doen? :)
Maargoed, je kunt het ook fictief gaan testen. Ben altijd wel benieuwd naar nieuwe tactieken :D
0 Vind ik leuk's
Ik ben altijd benieuwd naar mogelijke nieuwe strategiën, maar deze zal je altijd eerst moeten testen. Ik zou je dan ook willen aanraden om dit topic te gebruiken om deze strategie bijvoorbeeld 3 maanden (maar liever langer natuurlijk) te testen voordat dit als betrouwbare strategie kan worden bestempeld.
Ideetje?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ik zal de volgende Jupiler ronde eens een testronde wagen met een lage inzet en misschien nog een andere competitie, maar dat zal ik tegen die tijd wel laten weten dan!
0 Vind ik leuk's
Overigens heb ik vanavond ook beide kanten opgespeeld bij Excelsior - Fortuna. Eens zien waar dat toe leidt
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
03060:
Ik zie hier eigenlijk niet echt iets in moet ik zeggen. Denk dat als je geluk hebt er 1 goed is... de kans op 2 of meer is in mijn ogen heel klein. Denk dat het op den duur geen winst zal opleveren, maar je kunt het proberen met kleine inzet en dan kijken hoe het loopt.

Sluit ik me eigen bij aan. Met veel geluk zul je er 1 goed hebben per ronde. Misschien eerder X/2 of X/1 doen? :)
Maargoed, je kunt het ook fictief gaan testen. Ben altijd wel benieuwd naar nieuwe tactieken :D

Ik heb net eens de rust/eindstanden bij andere competities vergelijken ( Frankrijk, Engeland, Duitsland, Brazilie, Eredivisie) en het komt inderdaad te weinig voor om constant winst te maken. Wat ik dus constateerde bij de JL was dus meer toeval, lijkt het. Toch ga ik het bij de JL proberen.
Misschien is bij andere competities de X/1 of X2 inderdaad beter.
0 Vind ik leuk's
tot dusver op 4 speeldagen met 9 wedstrijden viel het 4x voor op 36 ... 1 van de wedstrijden was dus die van Almere City die 1-0 voor stond aan de rust ... en maar liefst 3 rode kaarten had en de match uit handen gaf.
met veronderstelde odds van 20. weet de prematch odds niet van de wedstrijden voor 1/2 en 2/1 ... heb je dus op 72 inzetten een "return" van 80 inzetten .... vaak zijn de quotes wel hoger dan 20 voor de teams ... in geval van almere match ...
prematch : 1X2 ||| 1.91 - 3.80 - 3.60 ... voor vergelijk : Portuguesa - Coritiba : 1X2 ||| 1.91 - 3.25 - 3.70
voor deze "gelijkaardige odds match" geven de 1/2 en 2/1 - bet : 41 en 29 odds.
toch vind ik het een riskante onderneming maar test het gerust en ik denk best fictief want ik denk dat er vaak te veel factoren tegen kunnen zitten, moet leuk zijn. en als het niet te veel werk is ...
heb eens gekeken voor Jupiler Pro league kwam het tot dusver dit seizoen NIET voor ... op 48 wedstrijden .... wat ik wel zag ... 26 wedstrijden DRAW aan de rust ..... dwz 54% van de wedstrijden ... waarvan er nog eens 16 op X/1 of X/2 eindigden ....maar of hier ook maar 1 strategie uit te halen lijkt me sterk ... de quotes zullen dat niet toe laten om u daarbij in te dekken vrees ik. je moet altijd uitgaan van de laagst correcte kans om te winnen en die kans is voor mij onvoldoende ...
wat ik gewoon vaak doe is de ploeg die ik verdenk te kunnen winnen spelen op 1/1 en x/1 in België ... afhankelijk van de match en de odds natuurlijk.
0 Vind ik leuk's
Hoi,
Ik heb deze strategie een tijdje geleden ook toegepast, zelf denk ik dat het op langere tijd geen winst opleverd.
Soms hit je er 2 a 3, maar je zult zien dat je vaker niks hit (dat was bij mijn het geval), ben er zelf mee gestopt.
Toch wens ik je succes en kun je het tegendeel bewijzen. (y)
0 Vind ik leuk's
antoine:
Hoi,
Ik heb deze strategie een tijdje geleden ook toegepast, zelf denk ik dat het op langere tijd geen winst opleverd.
Soms hit je er 2 a 3, maar je zult zien dat je vaker niks hit (dat was bij mijn het geval), ben er zelf mee gestopt.
Toch wens ik je succes en kun je het tegendeel bewijzen. (y)

Op welke competities heb je deze strategie toegepast en voor hoeveel speerondes?
0 Vind ik leuk's
Veelal op de jupiler leage, maar ook gewoon losse andere wedstrijden.
Moet wel zeggen dat ik het niet heel lang heb gedaan, rond de 3 weken, zetten ook 2 euro in per weddenschap, dus 4 euro per wedstrijd.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.