Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Strategie: 1/2 of 2/1 Ruststand/Eindstand

Ik heb de afgelopen 2 speelronden in de Jupiler League in de gaten gehouden, waarbij ik in elke speelronde 2 wedstrijden tegenkwam waarbij de winnaar bij rust op achterstond. Vooreen 1/2 of een 2/1 bet staat vrijwel altijd een quotering van minstens 20. Omdat in het voetbal alles mogelijk is zat ik te denken om voor de volgende ronde deze bet in beide richtingen te plaatsen bij elke wedstrijd. D.w.z. per wedstrijd 1/2 en 2/1. Dit zijn dus 18 bets, waarvan er 1 goed moet zijn om winst te boeken en bij 2 goed maak je al minstens 22 inzetten winst, afhankelijk van de quotering.
Nu vraag ik me af wat jullie van deze tactiek vinden en of jullie hier op de langere termijn winsten in zien. En denken jullie dat deze tactiek in andere competities (ook) winstgevend kan zijn?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar sundayem
Country flagsundayem in 3-09-2012 17:39 Hulp en advies
in 3-09-2012 17:39 Hulp en advies
18 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Lijkt me een beetje moeilijk om hier winst uit te halen ;-)
0 Vind ik leuk's
juul1982:
Lijkt me een beetje moeilijk om hier winst uit te halen ;-)

Joh tuurlijk wel joh. Gewoon een kwestie van je wedstrijden zorgvuldig uitkiezen. Fictief spelen kan sowieso geen kwaad
0 Vind ik leuk's
Thank you Basedgod
Zoals gezegd ga ik het vanavond op 7 wedstrijden uit de Jupiler League proberen voor een klein bedrag van 50 cent per bet. Hieronder de quoteringen per bet:
Denbosch/ Excelsior @ 23 Excelsior / Denbosch @29
Fortuna / Volendam @23 Volendam / Fortuna @ 26
Veendam / Agovv @34 Agovv / Veendam @23
Cambuur / Almere @101 Almere/ Cambuur @19 ( zeer kleine kans natuurlijk, maar je weet nooit)
De graafschap / Mvv @36 Mvv / De graafschap @26
Oss / Dordrecht @23 Dordrecht / Oss @26
Totaal dus 7 euro ingelegd en bij 1 goede maak ik winst. Jullie horen het vanavond.
0 Vind ik leuk's
Deze was ik nog vergeten.
Eindhoven / Helmond @23
Helmond / Eindhoven @31
0 Vind ik leuk's
ik vind het een leuke strategie , nu weet ik alleen niet wat het beste is, wedstrijden selecteren of gewoon blind op een complete ronde spelen :)
0 Vind ik leuk's
Dat is een goede Nederland. Ik deed het dit keer gewoon voor de JL ronde, maar hierbij had ik er geen enkele goed, hoewel het met MVV en Eindhoven bijna de goede kant op ging.
De 7 euro inleg is dus verloren.
0 Vind ik leuk's
sundayem:
Totaal dus 7 euro ingelegd en bij 1 goede maak ik winst. Jullie horen het vanavond.

En? Wat is de profit?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
sundayem:
Totaal dus 7 euro ingelegd en bij 1 goede maak ik winst. Jullie horen het vanavond.

En? Wat is de profit?

Vorige week was er geen goed ;)
Voor vandaag had ik niet ingezet wegens geringe tijd/geld, maar ik zie dat er 2 wedstrijden in een 2/1 zijn geeindigd.
Bij emmen - veendam 2/1 en bij cambuur - sparta 2/1. Had een goede winst opgeleverd
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.