Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Strategie: laatste goal in de wedstrijd

Hallo iedereen!
Ik kijk geregeld rond op deze site, maar post eigenlijk nooit. Echter vond ik iets wat wellicht interessant kan zijn en zou het leuk vinden om dat hier te testen! Zal het even inleiden: ik las het artikel van Jeroenunibet81 laatst ( http://www.voetbalwedden.net/artikelen/het-belang-van-rust-in-de-aanloop-naar-een-duel/ ) en dit zette me aan het denken of hier iets uit viel te halen. Vooral deze quote uit het volkskrantartikel vond ik interessant:
"Volgens Verheijen hebben clubs maar liefst 40 procent minder kans op een zege als ze na slechts 2 dagen rust een tegenstander treffen die minimaal 3 dagen niet heeft gespeeld. Onterecht puntverlies ontstaat volgens hem vooral in het laatste half uur van de wedstrijd, omdat teams met slechts 2 rustdagen dan 75 procent meer kans hebben op een tegendoelpunt hebben en het aantal zelf gescoorde goals in de slotfase juist met 70 procent afneemt."
Clubs die maar twee dagen rust hebben na een wedstrijd zouden vooral in het laatste half uur dik in het nadeel zijn. Bij Tipico, de bookmaker waar ik altijd wed, is er de mogelijkheid om in te zetten op de club die de eerste goal van de wedstrijd scoort en ook op de club die de laatste goal van de wedstrijd scoort. De quotes voor de eerste goal is bij elke wedstrijd gelijk aan de quotes voor de laatste goal van de wedstrijd, dus ook als een club maar 2 dagen rust heeft gehad. Er wordt door Tipico dus geen rekening gehouden met de rustfactor.
Daarom wil ik hier gaan bijhouden of het daadwerkelijk vaak voorkomt dat de laatste goal door de club met meer rust wordt gescoord. Vaak zijn de quotes best hoog voor deze clubs, omdat de clubs die Europa League spelen vaak de betere clubs in de competitie zijn en dus vaak favoriet, dus als er al maar de helft van de bets juist is zal dit al positief zijn. We gaan zien of er value op zit!
Dit zijn de eerste wedstrijden die ik ga testen (ik zal vooral kijken naar clubs die Europa League hebben gespeeld en daarna zondag weer moeten voetballen tegen een club met meer rust. De clubs uit de grote competites sla ik voorlopig over, omdat ik denk dat de rustfactor minder invloed hier heeft door de brede selecties):
PSV-Feyenoord: Last goal Feyenoord @3,10
Twente-Heerenveen: Last goal Heerenveen @3,20
Club Brugge-Cercle Brugge: Last goal Cercle @3,70
Charleroi-Genk: Last goal Charleroi @2,25
Copenhagen-Silkeborg: Last goal Silkeborg @3,20
Odd Grenland-Molde FK: Last goal Odd Grenland @2,15
SK Brann-Rosenborg: Last goal SK Brann @1,95
Norrkoping-AIK Stockholm: Last goal Norrkoping @2,30
Videoton - FC Gyori: Last goal Gyori @2,60
Rubin Kazan-Kuban Krasnodar: Last goal Kuban @2,90
Partizan-Sloboda: Last goal Sloboda @4,20
NK Maribor-ND Hit Gorica: Last goal Gorica @3,60
Josko Ried-Rapid Wien: Last goal Josko @2,15
Een aantal wedstrijden zoals die uit de Israel en Oekraine staan nog niet op tipico. Ik zal het lijstje dus aanvullen als de quotes bekend zijn. Zelf zet ik een tientje op de laatste goal van Feyenoord, omdat ik daar vooral vertrouwen in heb. Voor dit topic zet ik virtueel €1 per wedstrijd in en zal ik na elke ronde het ROI melden.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar franss93
Country flagfranss93 in 19-09-2012 15:25 Hulp en advies
in 19-09-2012 15:25 Hulp en advies
12 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Je conclusie was juist Nederland13, de ROI van dat eerste rijtje was rond de 50. Ondanks dat ik van tevoren veel vertrouwen had in deze strategie bleek ie dus niet te werken. En ik weet dat het niet zo veel wedstrijden waren om er echt een conclusie uit te trekken, maar voor mij was de motivatie eraf om er nog verder onderzoek naar te doen. Daarom leek het mij beter om dit topic maar dood te laten bloeden. Ik vraag me af met welke wedstrijden dat VI-onderzoek is gedaan, maar ben na deze slechte ROI naar wat statistieken uit het verleden gaan kijken en het blijkt dat de statistieken heel wat anders zeggen dan het onderzoek.
0 Vind ik leuk's
Het is natuurlijk ook nog vroeg in het seizoen he, het is meestal bv na kerst dat ploegen die ook europees spelen wat meer problemen gaan krijgen. Het is nu pas Oktober, als ze nu al zouden gaan klagen dat ze moe zijn verdienen ze een flinke pak slaag, dat kan natuurlijk niet als je zoveel verdient. (y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.