Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedstrategie: Van €10 naar €1000

Speel met me mee!
vorig jaar is het me ook aan het eind van het seizoen gelukt om van 10 euro 980 te maken. ik denk dat aan het eind van het seizoen wedstrijden makkelijker te voorspelen zijn, dus hoop ik dat het me dit jaar weer lukt. Het blijft gokken en niks is zeker maar ik ben ervan overtuigd dat je kansen wel kunt vegroten om je uiteindelijke doel te halen door middel van mijn speelwijze.

Ik speel voornamelijk voetbalwedstrijden maar af en toe een tennis/NBA (basketbal) wedstrijd. Soms speel ik losse wedstrijden en soms zal het een combo zijn. Houd mijn pagina goed in de gaten zodat je geen bet zult missen. totale stakes van mijn wedstrijden / combo's zullen tussen de 1.40 en 2 liggen. Ik speel zelf via unibet dus zal ik hun quoteringen hanteren.

Lijkt het je leuk om mee te spelen voel je vrij om mee te doen, niks is natuurlijk gegarandeerd maar ik weet zeker dat ik een goede kans maak.

gr karel
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar road10to1000
Country flagroad10to1000 in 22-04-2015 19:48 Hulp en advies
in 22-04-2015 19:48 Hulp en advies
15 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Poging en variatie nummer 4367.

0 Vind ik leuk's
http://www.youtube.com/user/581983141?feature=mhee
als dat vorig jaar gelukt was dat puur geluk uit de luckbox je bedrag in een jaar 100 x vergroten
je kan het natuurlijk weer proberen het is maar 10 euro maar ik zou er beter een lekker maaltijd van kopen.

0 Vind ik leuk's
Van 10 naar 250 is al moeilijk genoeg :) ik luister.
0 Vind ik leuk's
Betking
De toekomst zal het uitwijzen, deel het alleen met jullie of je meespeelt moet je zelf weten.. vanavond zal ik mijn eerste bet geven.
0 Vind ik leuk's
* ik bedoel vanmiddag......
0 Vind ik leuk's
Beste mensen,

Hier volgt mijn eerste bet, de bedoeling is om hier 10 euro op te zetten en met de winst door te spelen. Ook zal ik iedere bet onderbouwen waarom ik hiervoor kies. Soms zal ik niet het volledige bedrag op 1 bet doorzetten maar misschien wel op 2 of hou ik wat achter de hand. hier volgen mijn eerste 2 picks.
1. Dnipro - Club Brugge home or draw 1x @1,26 (unibet)
2. ADO - vitesse over 1.5 @1,16 (unibet)

1. Dnipro - Club Brugge (23-4; 21:05)
Dnipro was in de heenwedstrijd de betere ploeg al verdiende het geen winnaar. Toch denk ik nu dat Dnipro het in eigen huis gaat beslissen. Dnipro is in goede vorm en is een solide ploeg wat niet veel weg geeft. Club Brugge moeten ze ook zeker niet onderschatten maar het is altijd moeilijk om in een land als oekraïne met een zwaar aanwezig publiek te winnen. Daarom zet ik Dnipro home or draw (1x).

2. ADO - Vitesse (24-4; 20:00)
Vitesse die aardig in vorm is zal de betere partij zijn in deze wedstrijd. Vitesse is heel erg in vorm en heeft aangegeven er nog alles aan te doen om die 3e plek te bemachtigen in de eredivisie alhoewel men dat niet zelf in de hand heeft. Ze moeten nog wel tegen de huidige nummer 3, Feyenoord. Vitesse krijgt gemiddeld 1,5 doelpunten tegen in een uitwedstrijd en scoort er gemiddeld 2. ADO die 6 punten boven de degradatiegrens staat en haast niet meer zou kunnen degraderen heeft de laatste tijd een zeer matige en onzekere defensie. Ze missen nu ook nog hun rots in de branding achterin giovanni zuiverloon. Hun vaste spits Kramer die al goed is voor 16 doelpunten is er wel bij. Deze spits die dit seizoen erg uitblinkt bij ADO is erg scherp en zal nog proberen voor topscoorder eredivisie te gaan. Vitesse scoort makkelijk en laat af en toe een steekje vallen. ADO is achterin onzeker maar heeft een topspits. Daarom zet ik over 1.5

De bedoeling is dus nu om hierop 10 euro te zetten.
1,26x1,16 = 1,46
Je zet het bedrag op deze quote €10,-

Na het succesvol afsluiten van deze weddenschap zul je 10 x 1,46 = 14,60 terug krijgen. Dit is het bedrag waar we mee verder spelen.

groet
0 Vind ik leuk's
Succes ik blijf je volgen.
0 Vind ik leuk's
Voor elk weekend zal ik ook een 'fun' betje plaatsen. Deze bet geeft geen volkomen zekerheid voor mij maar ik denk dat het een goede kans maakt. Dit zal ik voor elk weekend/week doen. Meestal zet ik €5,- op deze betjes en zal de totale qoutetering tussen de 10 en 15 liggen. Zoals ik al zei is dit een 'fun' bet, dus ben ik hier niet zo zeker van als mijn betjes die me naar 1000 euro moeten leiden. Ook hier speel ik via unibet dus gebruik ik die quoteringen.
Hier zijn de wedstrijden voor aankomend weekend:
- FC Dordrecht - Cambuur Leeuwarden #2 @1,78
- Borussia Mönchengladbach - VfL Wolfsburg #1x @1,39
- Bayern München - Hertha Berlin #1 @1,15
- NAC Breda - Heracles Almelo #1x @1,40
- Manchester City - Aston Villa #1 @1,25
- Queens Park Rangers - West Ham #1 @2,25

Totale quotering @11,20. Ik zet hier zelf 5 op wat een win bedrag zou moeten opleveren van €56. Voel je vrij om er wedstrijdjes tussenuit te pakken of misschien wel weg te laten of een lager bedrag te spelen. Je hebt het helemaal zelf in de hand.

succes.
0 Vind ik leuk's
Is dit nu niet triestig ;

0 Vind ik leuk's
Betking
robin21:
Is dit nu niet triestig ;



Dat is het inderdaad :)
Jammer
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.