Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedstrategie: Van €10 naar €1000

Speel met me mee!
vorig jaar is het me ook aan het eind van het seizoen gelukt om van 10 euro 980 te maken. ik denk dat aan het eind van het seizoen wedstrijden makkelijker te voorspelen zijn, dus hoop ik dat het me dit jaar weer lukt. Het blijft gokken en niks is zeker maar ik ben ervan overtuigd dat je kansen wel kunt vegroten om je uiteindelijke doel te halen door middel van mijn speelwijze.

Ik speel voornamelijk voetbalwedstrijden maar af en toe een tennis/NBA (basketbal) wedstrijd. Soms speel ik losse wedstrijden en soms zal het een combo zijn. Houd mijn pagina goed in de gaten zodat je geen bet zult missen. totale stakes van mijn wedstrijden / combo's zullen tussen de 1.40 en 2 liggen. Ik speel zelf via unibet dus zal ik hun quoteringen hanteren.

Lijkt het je leuk om mee te spelen voel je vrij om mee te doen, niks is natuurlijk gegarandeerd maar ik weet zeker dat ik een goede kans maak.

gr karel
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar road10to1000
Country flagroad10to1000 in 22-04-2015 19:48 Hulp en advies
in 22-04-2015 19:48 Hulp en advies
15 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Mooi bewijs om singles te spelen en zeker zo'n hoge odd
0 Vind ik leuk's
road10to1000:
Beste mensen,

2. ADO - Vitesse (24-4; 20:00)
Vitesse die aardig in vorm is zal de betere partij zijn in deze wedstrijd. Vitesse is heel erg in vorm en heeft aangegeven er nog alles aan te doen om die 3e plek te bemachtigen in de eredivisie alhoewel men dat niet zelf in de hand heeft. Ze moeten nog wel tegen de huidige nummer 3, Feyenoord. Vitesse krijgt gemiddeld 1,5 doelpunten tegen in een uitwedstrijd en scoort er gemiddeld 2. ADO die 6 punten boven de degradatiegrens staat en haast niet meer zou kunnen degraderen heeft de laatste tijd een zeer matige en onzekere defensie. Ze missen nu ook nog hun rots in de branding achterin giovanni zuiverloon. Hun vaste spits Kramer die al goed is voor 16 doelpunten is er wel bij. Deze spits die dit seizoen erg uitblinkt bij ADO is erg scherp en zal nog proberen voor topscoorder eredivisie te gaan. Vitesse scoort makkelijk en laat af en toe een steekje vallen. ADO is achterin onzeker maar heeft een topspits. Daarom zet ik over 1.5

De bedoeling is dus nu om hierop 10 euro te zetten.
1,26x1,16 = 1,46
Je zet het bedrag op deze quote €10,-

groet


En daar ging je €10 al...
Jammer man
0 Vind ik leuk's
Kom op jongens, waarom steeds aan dit soort 'systemen' je geld verspillen?
Als je hier in de forums kijkt zijn er al tientallen voorbeelden dat dit niet gaat lukken... waarom zou het dan bij jou wel lukken?
Lage odds spelen is niet winstgevend op een langer termijn, anders zou elke speler alleen maar geld winnen en de bookmaker failliet gaan?
0 Vind ik leuk's
Lage odds zijn net als mooie vrouwen, daardoor moet je je niet laten verleiden.
tinusz:

Lage odds spelen is niet winstgevend op een langer termijn, anders zou elke speler alleen maar geld winnen en de bookmaker failliet gaan?


Juist wel, zolang je maar ook je kennis erbij gebruikt en niet alleen uit gaat van de lage odds. Ik speel diverse "speelsystemen", eentje daarvan is lage odds gebruiken met 3/4 uitslagen en zo per keer 15/25 euro proft pakken. Gemiddeld win je er 8 vd 10, dus paar honderd winst per speeldag of weekend.
0 Vind ik leuk's
[quote]ik denk dat aan het eind van het seizoen wedstrijden makkelijker te voorspelen zijn
hier ga je al de mist in, en verder heeft tinusz gewoon gelijk natuurlijk, benieuwd naar je 2e poging!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.