Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Zekere wedstrijden om te wedden?

Ik wil dus weer vandaag toto gaan halen.
maar ik ben helemaal door de war, ik verlies zoveel laatste paar dagen.
kan iemand mij een paar ( bijna ) zekere wedstrijden doorgeven? ik hoef echt niet veel te winnen maar ik wil gewoon weer eens geld ophalen en niet alleen geld uitgegevenXD
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jasperav
Country flagjasperav in 27-11-2010 10:35 Hulp en advies
in 27-11-2010 10:35 Hulp en advies
9 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik zou een van deze wedstrijden kiezen als je op zeker wilt spelen:

everton - west bromwich 1 (1.57)
bolton - blackpool 1 (1.57)
zaragoza - villareal 2 (2.30)
dortmund - mönchengladbach 1 (1.28)
brest - lens 1 (2.00)
0 Vind ik leuk's

[quote]Ik wil dus weer vandaag toto gaan halen. maar ik ben helemaal door de war, ik verlies zoveel laatste paar dagen. kan iemand mij een paar ( bijna ) zekere wedstrijden doorgeven? ik hoef echt niet veel te winnen maar ik wil gewoon weer eens geld ophalen en niet alleen geld uitgegevenXD hier is het programma boekje,


Los van het feit dat ik je zou willen adviseren om niet bij de Toto te wedden (lagere odds) denk ik dat er nooit 'zekere' wedstrijden zijn. Misschien is het handig voor je om gebruik te maken van deze strategie:


- https://www.voetbalwedden.net/kenniscentrum/money-management-met-het-taartmodel

Bericht gewijzigd door wedden op vr 25 jun. 2021, 10:23
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
[quote]Ik wil dus weer vandaag toto gaan halen. maar ik ben helemaal door de war, ik verlies zoveel laatste paar dagen. kan iemand mij een paar ( bijna ) zekere wedstrijden doorgeven? ik hoef echt niet veel te winnen maar ik wil gewoon weer eens geld ophalen en niet alleen geld uitgegevenXD hier is het programma boekje, -
In het voetbal bestaan geen zekerheidjes :(
Maare ik kwam wel dit tegen voor je:
[quote]Nogmaals voor diegene die het nog niet weten:
Speel je met de intentie om op langere termijn winst te maken, speel zoveel mogelijk single's en 'mini-combi's' met odd's lager dan 2,20! Deze methode vergt geduld en discipline, maar geeft je wél de grootste kans op een structurele winst over de langere termijn gezien.
Speel je voor de lol en om op korte termijn winst te maken, speel dan vooral 'multi-combi's' met hoge odd's. Deze methode is veel meer ad-hoc en brengt veel meer risico's met zich mee, waardoor de kans op structurele winst op langere termijn vele malen kleiner is dan de vorige methode.
0 Vind ik leuk's
een zekere match, dat kan je wel stellen
is this one........
Anderlecht versuz Charleroi De Pays
Anderlecht without Lukaku,Juhasz,Biglia,Boussouffa,Deschacht,...
but can Charleroi take advantage of this weard situation for the "mossels from brussels"-Anderlecht-....
Mijn mening is dat Anderlecht wel degelijk gaat winnen, want Charleroi speelt als een -kieken zonder kop- en Anderlecht met De Sutter terug en Wasilewksi terug in de kern gaat deze match thuis winnen, waarschijnlijk met meer als 1 doelpunt verschil...
0 Vind ik leuk's
[quote]een zekere match, dat kan je wel stellen


Anderlecht gaat zeker wel winnen van Charleroi alleen vind ik de notering veel te laag 1.20 WilliamHill om er op te wedden.
0 Vind ik leuk's
Unibet

Toto...die odds in het programmaboekje...'zekere' wedstrijden...

Ik moet bijna huilen 😥

Bericht gewijzigd door wedden op vr 25 jun. 2021, 10:23
0 Vind ik leuk's
Allereerst: Zekerheidjes bestaan niet, anders waren we allemaal rijk!

Ik heb een tijdje volgens een bepaalde tactiek gespeeld. en dat werkte redelijk.

ik zette BIJV. een totaal van 30 euro in bij verschillende weddenschappen, maar er waren er altijd minimaal 2 bij die zo rond de 30 euro opbrachten, en dan met een inleg dat de odds zo laag mogelijk waren.
Met de rest van de dertig euro gokte ik er lustig op los.
Heel vaak pakte ik m,n inleg terug, en zodoende speelde ik redelijk goedkoop.

Het hoeft natuurlijk geen 30 euro te zijn, het gaat er om dat je probert elke ronde je inleg terug te winnen, met zoveel mogelijk kans op winst.

En zo nu en dan won ik wat leuks.

Dit is natuurlijk zomaar een tactiek, en garandeerd helemaal niks.



0 Vind ik leuk's
[quote]Allereerst: Zekerheidjes bestaan niet, anders waren we allemaal rijk!

Ik heb een tijdje volgens een bepaalde tactiek gespeeld. en dat werkte redelijk.

ik zette BIJV. een totaal van 30 euro in bij verschillende weddenschappen, maar er waren er altijd minimaal 2 bij die zo rond de 30 euro opbrachten, en dan met een inleg dat de odds zo laag mogelijk waren.
Met de rest van de dertig euro gokte ik er lustig op los.
Heel vaak pakte ik m,n inleg terug, en zodoende speelde ik redelijk goedkoop.

Het hoeft natuurlijk geen 30 euro te zijn, het gaat er om dat je probert elke ronde je inleg terug te winnen, met zoveel mogelijk kans op winst.

En zo nu en dan won ik wat leuks.

Dit is natuurlijk zomaar een tactiek, en garandeerd helemaal niks.


Dag grappa,

Ten eerste welkom op voetbalwedden.net! Leuk dat je je tactiek met ons hebt gedeeld, ik snap het echter nog niet helemaal wat je bedoeld. Je bedoeld dat je altijd 2 combi's speelde die je complete inleg zouden terugverdienen?

Kan je een uitgewerkt voorbeeld geven?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
OK!

Allereerst, ik ben geen grote gokker, daar heb ik de poen niet voor.
ik speelde dit weekend voor 15 euro.
3 euro heb ik gezet op:

Datum Evenement Weddenschap Tip Resultaat Quoteringen
28-11-2010 17:00 RCD Mallorca - Malaga 1 X 2 RCD Mallorca Mallorca 1.67
28-11-2010 19:00 Athletic Bilbao - Osasuna 1 X 2 Athletic Bilbao Athletic Bilbao 1.67
28-11-2010 17:00 Hercules - Levante 1 X 2 Hercules Hercules 1.80

3 clubs die thuis heel sterk spelen, tegen een relatief mindere tegenstander.
Dus een redelijke kans dat ik win, en dus 15.06 euro ontvang. (wat dus ook gebeurde)

2 euro zette ik op:

Datum Evenement Weddenschap Tip Resultaat Quoteringen
28-11-2010 15:00 AS Bari - Cesena 1 X 2 AS Bari X 1.95
28-11-2010 15:00 Cagliari - Lecce 1 X 2 Cagliari Cagliari 1.60
28-11-2010 15:00 Lazio Roma - Catania 1 X 2 Lazio Roma X 1.60


Hier ging ik dus de mist in, ook omdat de italiaanse competitie niet echt mijn ding is.

Dat waren de weddenschappen om de inleg proberen terug te winnen, hou ik 10 eurootjes over om te gokken op een wat hogere winst.

in dit geval is dat geworden:
5 euro op:
Datum Evenement Weddenschap Tip Resultaat Quoteringen
27-11-2010 20:45 NEC - FC Twente 1 X 2 FC Twente FC Twente 1.60
27-11-2010 19:45 Roda JC - Groningen 1 X 2 Groningen Roda 2.80
27-11-2010 16:00 Wolverhampton Wanderers - Sunderland 1 X 2 Sunderland Wolves 2.75
27-11-2010 16:00 Stoke City - Manchester City 1 X 2 Manchester City X 2.05

Niks geworden!

En 5 eurootjes op:
Datum Evenement Weddenschap Tip Resultaat Quoteringen
28-11-2010 17:00 Tottenham Hotspur - Liverpool 1 X 2 Tottenham Hotspur Tottenham 2.00
29-11-2010 21:00 FC Barcelona - Real Madrid 1 X 2 FC Barcelona ? 2.05

loopt nog!

Dit is niet echt een strategie te noemen misschien, maar bij mij is het zo een beetje gegroeid in de loop der tijd.





0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.