Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Dé 10 stappen naar rijkdom.

Hallo allemaal, aangezien iedereen toch op zoek is naar een winstgevende tactiek blijkbaar wil ook ik meedoen naar het zoeken van een sterke, winstgevende tactiek waarbij het leuk blijft om te spelen. In de tactiek die ik heb uitgedokterd zijn de eerste stappen het moeilijkst, wanneer je de eerste stappen voorbij bent, denk ik dat je veel kans hebt op de eindprijs: 50x je startbudget.
Omdat ik geloof in het feit dat wanneer je wedstrijden samen speelt die een quotering van 2.00 hebben er veel kans is dat je deze correct hebt wanneer je de goede combo maakt en dus de goede research hebt gedaan. Ik denk dat ik momenteel een 65-70% aan combo's goed heb van een quotering aan 2.00-2.50 waardoor ikzelf dus ook zeker deze tactiek eens wil uitproberen en wil delen met jullie.
Het is de bedoeling dat je telkens voortgaat met je saldo en niet met je bankroll. Je zal dit wel begrijpen wanneer je het voorbeeld ziet/begrijpt. Wanneer je verliest bij stap 1, start je opnieuw. Verlies je bij stap 2, start je ook opnieuw. Maar vanaf stap 3 gaat het anders, verlies je dan ga je terug naar stap 1. Daarom is de verzekering bij stap 3 €20.00 om, indien het fout gaat, terug te kunnen starten zonder extra geld te verliezen. De tactiek verloopt als volgt:
Stap 1
Inzet: €10 | Quote: 2.00
Saldo na stap 1: €20.00 | Bankroll na stap 1: €20.00
Opzij houden na stap 1: €0.00
Stap 2
Inzet: €20 | Quote: 2.00
Saldo na stap 2: €40.00 | Bankroll na stap 2: €40.00
Opzij houden na stap 2: €10
Stap 3
Inzet: €30 | Quote: 2.00
Saldo na stap 3: €60.00 | Bankroll na stap 3: €70.00
Opzij houden na stap 3: €20
Stap 4
Inzet: €40 | Quote: 2.00
Saldo na stap 4: €80.00 | Bankroll na stap 4: €110.00
Opzij houden na stap 4: €30
Stap 5
Inzet: €50 | Quote: 2.00
Saldo na stap 5: €100.00 | Bankroll na stap 5: €160.00
Opzij houden na stap 5: €40
Stap 6
Inzet: €60 | Quote: 2.00
Saldo na stap 6: €120.00 | Bankroll na stap 6: €220.00
Opzij houden na stap 6: €50
Stap 7
Inzet: €70 | Quote: 2.00
Saldo na stap 7: €140.00 | Bankroll na stap 7: €290.00
Opzij houden na stap 7: €60
Stap 8
Inzet: €80 | Quote: 2.00
Saldo na stap 8: €160.00 | Bankroll na stap 8: €370.00
Opzij houden na stap 8: €70
Stap 9
Inzet: €90 | Quote: 2.00
Saldo na stap 9: €180.00 | Bankroll na stap 9: €460.00
Opzij houden na stap 9: €80
Stap 10
Inzet: €100 | Quote: 2.00
Saldo na stap 10: €200 | Bankroll na stap 10: €560.00
Zoals je ziet kan deze tactiek een tijdje in beslag nemen, maar ik denk dat deze winstgevend kan én moet zijn aangezien het percentage van combo's met quotering van 2.00 volgens mij op een 65-70% ligt. Een beetje geluk hebben van aan de start en je bent vertrokken. Je gooit ook nooit je hele bankroll terug in op de volgende stap waardoor je eigenlijk nog altijd enkel en alleen je €10 die je in het begin gebruikte om te starten verliest. Alvast succes voor degenen die hem willen uitproberen, je zal alvast niet de enige zijn!
# Let's fuck the book, is that what they say?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar principito93
Country flagprincipito93 in 4-03-2013 17:06 Leden topics
in 4-03-2013 17:06 Leden topics
57 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
principito93:
@Pico, zoals ik al zei. Ik vind niet echt leuke odds van 1.45 waar ik 85% zeker van ben.
Dus hoop ik op dé goals bij de Jupiler League. Me niet afschrijven voor ik begonnen ben hé!

Ik schrijf je niet af hoor, probeer alleen te helpen. En zoals iemand al terecht zei: vindt je geen leuke bets, dan wacht je toch een dagje? Ik speelde ook eerst alles wat los en vast zit, alleen maar om iets te willen winnen en bezig te zijn, maar uiteindelijk levert dat geen winst op.
0 Vind ik leuk's
Nja, misschien wel. Maar toch heb ik een goed oog voor deze combo's. Dus waarom niet spelen dan?
0 Vind ik leuk's
neem gewoon per stap 1 thuiswedstrijd van rond de quote 1,8 tot 2,3 waarbij de thuisploeg duidelijk hoger in de competitie staat en een redelijke vorm heeft. Zo kan ik er per weekend wel 15 van dit soort buitenkansjes vinden.
0 Vind ik leuk's
ik ga dit systeem ook een keer uitproberen.
0 Vind ik leuk's
Ik hou van stappenplannen! Deze ook maar eens meedoen, speel ook me eigen maar die van anderen testen is ook altijd leuk!
Stap 1:
Livebet
Fortuna Sittard - Almere City @ 1.16
FC Den Bosch - FC Volendam Under 2.5 @ 1.80
Odd: 2.09
Inzet: 50,00
Uitbetaald: 104,40
Bonus: 4,40
0 Vind ik leuk's
principito93:
Nja, misschien wel.Maar toch heb ik een goed oog voor deze combo's. Dus waarom niet spelen dan?

Hier haak ik af.
Lijkt me normaal dat andere oordelen over je goede oog en je niet jezelf complimenteert.
Succes
0 Vind ik leuk's
X X X
zozoet:
Ik hou van stappenplannen! Deze ook maar eens meedoen, speel ook me eigen maar die van anderen testen is ook altijd leuk!
Stap 1:
Livebet
Fortuna Sittard - Almere City @ 1.16
FC Den Bosch - FC Volendam Under 2.5 @ 1.80
Odd: 2.09
Inzet: 50,00
Uitbetaald: 104,40
Bonus: 4,40

Hehe, jij hebt de winnende gevonden, congratz!
0 Vind ik leuk's
principito93:
Poging 1, stap 1:
> Fortuna Sittard - Almere City: Over 1.5 goals
> FC Emmen - Excelsior Rotterdam: Over 1.5 goals
> Cambuur Leeuwarden - BV Veendam: Over 1.5 goals
> FC Den Bosch - FC Volendam: Over 1.5 goals
> Veria - Aris Thessaloniki: Under 3.5 goals [2 goals in 90'+!!!]
> Lens - Nantes: Under 3.5 goals
Quote: 2.12
Poging 2, stap 1:
> Vitoria Guimaraes - Académica Coimbra: Over 1.5 goals
> Kasimpasa - Trabzonspor: Over 1.5 goals
> Olhanense - S.C. Braga: Over 1.5 goals
Quote: 2.04

Ik denk dat ik begonnen ben met een dosis ongeluk. Is het nou omdat het maandag is of is het omdat het een slechte combo is?
Vooraleerst wil ik vermelden dat Veria er 2 in prikt in +91'. Sittard 1-0 na 4 minuten, blijft 1-0. Braga 0-1 na 11 minuten, blijft 0-1.
Dus laten we spreken van een dosis pech, die zich hopelijk omzet in een hoop geluk de komende combo's!
0 Vind ik leuk's
gazzed:
ik ga dit systeem ook een keer uitproberen.

Leuk dat er nog aan dit systeem gaan deelnemen. Hopelijk raken we minstens tot aan stap 5, hebben we toch al een zeer mooie winst!
0 Vind ik leuk's
ik wens je hééééééééééél vééééééééél succes , maar als je stappenplan met odd van 1.7 ziet en waarbij het nog maar 1 iemand gelukt is ,geloof ik ,die stap 7 bereikt heeft ...wil het betekenen dat het heel moeilijk is om tot stap 10 te geraken met odd 2 :p
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.