Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Dé 10 stappen naar rijkdom.

Hallo allemaal, aangezien iedereen toch op zoek is naar een winstgevende tactiek blijkbaar wil ook ik meedoen naar het zoeken van een sterke, winstgevende tactiek waarbij het leuk blijft om te spelen. In de tactiek die ik heb uitgedokterd zijn de eerste stappen het moeilijkst, wanneer je de eerste stappen voorbij bent, denk ik dat je veel kans hebt op de eindprijs: 50x je startbudget.
Omdat ik geloof in het feit dat wanneer je wedstrijden samen speelt die een quotering van 2.00 hebben er veel kans is dat je deze correct hebt wanneer je de goede combo maakt en dus de goede research hebt gedaan. Ik denk dat ik momenteel een 65-70% aan combo's goed heb van een quotering aan 2.00-2.50 waardoor ikzelf dus ook zeker deze tactiek eens wil uitproberen en wil delen met jullie.
Het is de bedoeling dat je telkens voortgaat met je saldo en niet met je bankroll. Je zal dit wel begrijpen wanneer je het voorbeeld ziet/begrijpt. Wanneer je verliest bij stap 1, start je opnieuw. Verlies je bij stap 2, start je ook opnieuw. Maar vanaf stap 3 gaat het anders, verlies je dan ga je terug naar stap 1. Daarom is de verzekering bij stap 3 €20.00 om, indien het fout gaat, terug te kunnen starten zonder extra geld te verliezen. De tactiek verloopt als volgt:
Stap 1
Inzet: €10 | Quote: 2.00
Saldo na stap 1: €20.00 | Bankroll na stap 1: €20.00
Opzij houden na stap 1: €0.00
Stap 2
Inzet: €20 | Quote: 2.00
Saldo na stap 2: €40.00 | Bankroll na stap 2: €40.00
Opzij houden na stap 2: €10
Stap 3
Inzet: €30 | Quote: 2.00
Saldo na stap 3: €60.00 | Bankroll na stap 3: €70.00
Opzij houden na stap 3: €20
Stap 4
Inzet: €40 | Quote: 2.00
Saldo na stap 4: €80.00 | Bankroll na stap 4: €110.00
Opzij houden na stap 4: €30
Stap 5
Inzet: €50 | Quote: 2.00
Saldo na stap 5: €100.00 | Bankroll na stap 5: €160.00
Opzij houden na stap 5: €40
Stap 6
Inzet: €60 | Quote: 2.00
Saldo na stap 6: €120.00 | Bankroll na stap 6: €220.00
Opzij houden na stap 6: €50
Stap 7
Inzet: €70 | Quote: 2.00
Saldo na stap 7: €140.00 | Bankroll na stap 7: €290.00
Opzij houden na stap 7: €60
Stap 8
Inzet: €80 | Quote: 2.00
Saldo na stap 8: €160.00 | Bankroll na stap 8: €370.00
Opzij houden na stap 8: €70
Stap 9
Inzet: €90 | Quote: 2.00
Saldo na stap 9: €180.00 | Bankroll na stap 9: €460.00
Opzij houden na stap 9: €80
Stap 10
Inzet: €100 | Quote: 2.00
Saldo na stap 10: €200 | Bankroll na stap 10: €560.00
Zoals je ziet kan deze tactiek een tijdje in beslag nemen, maar ik denk dat deze winstgevend kan én moet zijn aangezien het percentage van combo's met quotering van 2.00 volgens mij op een 65-70% ligt. Een beetje geluk hebben van aan de start en je bent vertrokken. Je gooit ook nooit je hele bankroll terug in op de volgende stap waardoor je eigenlijk nog altijd enkel en alleen je €10 die je in het begin gebruikte om te starten verliest. Alvast succes voor degenen die hem willen uitproberen, je zal alvast niet de enige zijn!
# Let's fuck the book, is that what they say?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar principito93
Country flagprincipito93 in 4-03-2013 17:06 Leden topics
in 4-03-2013 17:06 Leden topics
57 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
boempatat:
ik wens je hééééééééééél vééééééééél succes , maar als je stappenplan met odd van 1.7 ziet en waarbij het nog maar 1 iemand gelukt is ,geloof ik ,die stap 7 bereikt heeft ...wil het betekenen dat het heel moeilijk is om tot stap 10 te geraken met odd 2 :p

Zijn er vast meer die dat gehaald hebben, of ben ik de enige?!
Het voordeel van dit systeem is dat je vanaf Stap 4 maar 1 stapje terug hoeft te nemen bij een foute bet ipv helemaal terug (zoals bij het 7 stappenplan!)
0 Vind ik leuk's
zozoet:
Ik hou van stappenplannen! Deze ook maar eens meedoen, speel ook me eigen maar die van anderen testen is ook altijd leuk!
Stap 1:
Livebet
Fortuna Sittard - Almere City @ 1.16
FC Den Bosch - FC Volendam Under 2.5 @ 1.80
Odd: 2.09
Inzet: 50,00
Uitbetaald: 104,40
Bonus: 4,40

Stap 2:
Bayern München - Arsenal @ 1.37
Borussia Dortmund - Shakhtar Donetsk @ 1.55
Odd: 2.12
Inzet: 100,00
Potentieel: 212,00
0 Vind ik leuk's
Je ziet het al bij zozoet. Het kan heel erg snel gaan hé. Morgen juist en hij gaat er meteen goed vandaar gaan :D Dit zijn mijn tips voor deze nacht. Ze behoren allemaal tot het stappenplan, hopelijk 2/3 minstes correct. Maar NBA is nogal wisselvallig, kan je moeilijk echt zeker weten: [u][b]Combo I:[/b][/u] [groen]> Cleveland Cavaliers - New York Knicks: Cleveland Cavaliers +8.5 > Milwauckee Bucks - Utah Jazz: Milwauckee Bucks to win[/groen] Quote: [b]2.01[/b] [u][b]Combo II:[/b][/u] [rood]> New Orleans Hornets - Orlando Magic: New Orleans Hornets -3 [Nu speelt Orlando Magic opeens weer goed. -> BLACKLIST!] > Denver Nuggets - Atlanta Hawks: Atlanta Hawks +16.0 [VOID > exact 16 ptn verschil.] > Minnesota Timberwolves - Miami Heat: Minnesota Timberwolves +15.5 [16 punten verschil ><'][/rood] Quote: [b]2.35[/b] [u][b]Combo III:[/b][/u] [groen]> Golden State Warriors - Toronto Raptors: Over 205.5 points > Portland Trail Blazers - Charlotte Bobcats: Portland Trail Blazers -7.0[/groen] Quote: [b]2.52[/b] Profit: [groen][u][b]+15.3[/b][/u][/groen] [b]Total profit: [u][rood]- €4.7[/rood][/u][/b]
0 Vind ik leuk's
zozoet:
boempatat:
ik wens je hééééééééééél vééééééééél succes , maar als je stappenplan met odd van 1.7 ziet en waarbij het nog maar 1 iemand gelukt is ,geloof ik ,die stap 7 bereikt heeft ...wil het betekenen dat het heel moeilijk is om tot stap 10 te geraken met odd 2 :p

Zijn er vast meer die dat gehaald hebben, of ben ik de enige?!
Het voordeel van dit systeem is dat je vanaf Stap 4 maar 1 stapje terug hoeft te nemen bij een foute bet ipv helemaal terug (zoals bij het 7 stappenplan!)

Haha echt leuk dat jij dit inziet ;)
Dat was een beetje het probleem bij het 7-stappenplan of andere tactieken.
Zit je bij stap 6 en fout, heb je maar 10% van wat je kon winnen gekregen door vorige verzekeringen.
0 Vind ik leuk's
Ik ga het ook proberen! (y)
Stap 1
CR7 to score - JA @2,05
Reden:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=183294
0 Vind ik leuk's
[quote]
chicharito14:
Ik ga het ook proberen! (y)
Stap 1
CR7 to score - JA @2,05
Reden:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=183294

Dit is echt wel een mooie odd voor CR7 die zo goed als 75% zeker scoort. Deze speel ik met je mee.
Mijn tips voor deze avond volgen nog. Beetje zoeken & mijn stap 2 komt erop!
0 Vind ik leuk's
Stap 2:
> Manchester United - Real Madrid: Both teams to score
> Borussia Dortmund - Shaktar Donetzk: Both teams to score
Inzet: €20 | Quote: 2.40
Stap 2:
> Manchester United - Real Madrid: Real Madrid to Qualify
> Borussia Dortmund - Shaktar Donetzk: Borussia Dortmund to Qualify
Inzet: €20 | Quote: 2.07
Stap 1:
> Manchester United - Real Madrid: Draw or Real Madrid
> Borussia Dortmund - Shaktar Donetzk: Over 1.5 goals
> Port Vale - Bradford City: Under 4.5 goals
> Cardiff City - Derby County: Over 1.5 goals
Inzet: €10 | Quote: 2.06
Stap 1:
> Manchester United - Real Madrid: Cristiano Ronaldo to score
Inzet: €10 | Quote: 2.05
Stap 1:
> Manchester United - Real Madrid: Over 11.5 corners
Inzet: €15 | Quote: 1.70
Profit: +28.00
Total profit: +23.30
De eerste 2 behoren tot stap 2 van mijn stappenplan, dus je weet de stake :)
Andere behoren tot stap 1 van mijn stappenplan, omdat dit mijn basis inzet is eigenlijk.
0 Vind ik leuk's
principito93:
Combi I:
> Manchester United - Real Madrid: Both teams to score
> Borussia Dortmund - Shaktar Donetzk: Both teams to score
Quote: 2.40
Combi II:
> Manchester United - Real Madrid: Real Madrid to Qualify
> Borussia Dortmund - Shaktar Donetzk: Borussia Dortmund to Qualify
Quote: 2.07
Combi III:
> Manchester United - Real Madrid: Draw or Real Madrid
> Borussia Dortmund - Shaktar Donetzk: Over 1.5 goals
> Port Vale - Bradford City: Under 4.5 goals
> Cardiff City - Derby County: Over 1.5 goals
Quote: 2.06
Single I:
> Manchester United - Real Madrid: Cristiano Ronaldo to score
Quote: 2.05
Single II:
> Manchester United - Real Madrid: Over 11.5 corners
Inzet: €15 | Quote: 1.70
De eerste 2 behoren tot stap 2 van mijn stappenplan, dus je weet de stake :)
Andere behoren tot stap 1 van mijn stappenplan, omdat dit mijn basis inzet is eigenlijk.

Wat een lekkere avond! We zitten bij 1x stap 3! & voor de overige weddenschappen enkel maar mijn verlies goed gemaakt van verkeerde misstappen bij het begin + nog wat extra winst! Ik ga nu ipv stap 3 deze opdelen in 2x stap 2 en de rest bij stap 1 houden tot er voldoende winst is gemaakt.
Hoop dat er veel me gevolgd hebben!
0 Vind ik leuk's
principito93:
zozoet:
boempatat:
ik wens je hééééééééééél vééééééééél succes , maar als je stappenplan met odd van 1.7 ziet en waarbij het nog maar 1 iemand gelukt is ,geloof ik ,die stap 7 bereikt heeft ...wil het betekenen dat het heel moeilijk is om tot stap 10 te geraken met odd 2 :p

Zijn er vast meer die dat gehaald hebben, of ben ik de enige?!
Het voordeel van dit systeem is dat je vanaf Stap 4 maar 1 stapje terug hoeft te nemen bij een foute bet ipv helemaal terug (zoals bij het 7 stappenplan!)

Haha echt leuk dat jij dit inziet ;)
Dat was een beetje het probleem bij het 7-stappenplan of andere tactieken.
Zit je bij stap 6 en fout, heb je maar 10% van wat je kon winnen gekregen door vorige verzekeringen.

Haha wat een grap dit.. Meen je nou echt te denken dat je 65-70%.kans hebt met combo's op een odd van 2.00 of hoger? De kans is sowieso lager dan 50% en daarnaast verkleinen combo's je kansen. Zozoet heeft blijkbaar flink wat geluk aan zn kont hangen, want over het algemeen is er veeeeel meer verloren dan gewonnen met al deze 'spellen' of 'fruitmachines'. Ik wil jullie niet schofferen ofzo, maar het lijkt wel of iedereen blind elkaar volgt in systemen ipv dat iemand met gezond verstand de werkelijke kansen inschat.. Als je het niet erg vind om op de lange termijn wat geld te verliezen en je ziet dit als vermaak, dan is het prima. Maar elkaar een wassen neus voorhouden vind ik het andere uiterste.
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Livebetje voor stap 3!!
> Newells Old Boys - U. de Chile (0-1 na '5, bet gezet in '10): U. de Chile to win
Inzet: €30 | Quote: 2.10
Livebetje voor stap 4!!
> Petkovic A - Puig, M (5-6 stand): Petkovic to win SET 1 - GAME 12
Inzet: €40 | Quote: 2.14
Livebetje voor stap 1 terug, schrik dat het fout gaat beginnen lopen!!
> Petkovic A - Puig, M (6-6 / 2-3 in tie-break): Petkovic to win SET 1
Inzet: €10 | Quote: 2.12
Nu geen livebets meer nu het fout begint te lopen!
Maar we zitten aan stap 5, morgen de matchen zoeken om deze te maken!
____________________________
We houden het voor deze nacht nog altijd bij stap 1.
Combi I:
> Philadelphia 76ers - Boston Celtics: Philadelphia 76ers +9
> Sacramento Kings - Denver Nuggets: Over 215 points
> Oklahoma City Thunder - Los Angeles Lakers: Oklahoma City Thunder -3
Inzet: €10 | Quote: 2.57
Combi II:
> Gremio-RS - Caracas FC: Over 1.5 goals
> Emelec - Deportes Iquique: Under 3.5 goals
> Houston Dynamo - Santos Laguna: Under 3.5 goals
> Los Millionaros - San José Oruro: Over 1.5 goals
Inzet: €10 | Quote: 2.32
Zonder de bets voor deze nacht te bekijken heb ik nu al een hele mooie winst bijeen geraapt! Heerlijke livebets die gelukt zijn & op tijd gestopt zeg maar, jammer genoeg 1 te veel maar goed, we zitten aan stap 5! Daarover ga ik morgen mijn hoofd breken, ik denk dat ik nu veel kans maak op de eindprijs nu ik al zover zit, laten we het hopen!
Profit: +97.5
Total profit: +120.5 | Strike: 10/13 = 84.62%
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.