Wedtips van: ludovicus (NHL + IJshockey Europa)
Hier ben ik weer met een nieuwe topic puur over Ijshockey : NHL, KHL,...
Hier zal ik al men hockey tips inzetten.
Voor degenen die geinteresseerd zijn kunnen ze hier altijd alles vinden wat ik speel ;-)
Voor vandaag speel ik in Rusland:
1) Kontinental Hockey League Barys Astana - Metallurg MG 1 X 2 (reguliere speeltijd)
Barys Astana @2.95
Barsys Astana heeft in mijn ogen een te hoge odd gekregen en hebben in Metallurg nog bijna gewonne maar in overtime 7-6 verloren. Volgens mij gaan ze dit thuis winnen van hen
2) Kontinental Hockey League Lokomotiv Yaroslavl - KHL Medvescak 1 X 2 (reguliere speeltijd)
Lokomotiv Yaroslavl @1.53
Voor de NHL
1) NHL Colorado Avalanche at Washington Capitals : Tip Washington incl OT @1.6
2) NHL Tampa Bay Lightning at Philadelphia Flyers : Tip Tampa Bat incl OT @1.75
Ik speel de 4 wedstrijden single maar ook 2combi's van 2.
Speel ze allebei mee voor vannacht, thanks!
Dag allemaal.
Hier ben ik weer met een nieuwe topic puur over Ijshockey : NHL, KHL,...
Hier zal ik al men hockey tips inzetten.
Voor degenen die geinteresseerd zijn kunnen ze hier altijd alles vinden wat ik speel ;-)
Voor vandaag speel ik in Rusland:
1) Kontinental Hockey League Barys Astana - Metallurg MG 1 X 2 (reguliere speeltijd)
Barys Astana @2.95
Barsys Astana heeft in mijn ogen een te hoge odd gekregen en hebben in Metallurg nog bijna gewonne maar in overtime 7-6 verloren. Volgens mij gaan ze dit thuis winnen van hen
2) Kontinental Hockey League Lokomotiv Yaroslavl - KHL Medvescak 1 X 2 (reguliere speeltijd)
Lokomotiv Yaroslavl @1.53
Voor de NHL
1) NHL Colorado Avalanche at Washington Capitals : Tip Washington incl OT @1.6
2) NHL Tampa Bay Lightning at Philadelphia Flyers : Tip Tampa Bat incl OT @1.75
Ik speel de 4 wedstrijden single maar ook 2combi's van 2.
Rare nacht deze nacht.
In rusland Lokomotiv 4-3 nipt gewonnen en Barsys Astana 2-3 telaat in gang geschoten.
Tampa Bay werd helemaal weggespeeld deze nacht en 7-3 verloren
Maar Washington Capitals wonnen dan weer wel.
2/4 voor deze tips.
De tips van vandaag zullen nog volgen
Voor de bets van vandaag:
Zwitserland
1) Lausanne HC - Rapperswil-Jona Lakers 1 X 2 (reguliere speeltijd) Tip: Lausanne HC 1.60
Rusland:
Neftekhimik Nizhnekamsk - Amur Khabarovsk 1 X 2 (reguliere speeltijd) Tip: Neftekhimik Nizhnekamsk 1.60
Tsjechie:
HC Slavia Praag - HC CSOB Poistovna Pardubice 1 X 2 (reguliere speeltijd) Tip: HC CSOB Poistovna Pardubice 2.00
Voor de NHL:
New York Islanders at New York Rangers 1 2 (inclusief verlenging en penalty shoot-out) Tip: New York Rangers 1.72
Minnesota Wild at Pittsburgh Penguins 1 X 2 (reguliere speeltijd) Tip: Pittsburgh Penguins 1.78
Vancouver Canucks at Nashville Predators 1 X 2 (reguliere speeltijd) Tip: Nashville Predators 2.10
Edmonton Oilers at St. Louis Blues 1 X 2 (reguliere speeltijd) Tip: St. Louis Blues 1.55
Succes ermee
Beste,
Voor de bets van vandaag:
Zwitserland
1) Lausanne HC - Rapperswil-Jona Lakers 1 X 2 (reguliere speeltijd) Tip: Lausanne HC 1.60
Rusland:
Neftekhimik Nizhnekamsk - Amur Khabarovsk 1 X 2 (reguliere speeltijd) Tip: Neftekhimik Nizhnekamsk 1.60
Tsjechie:
HC Slavia Praag - HC CSOB Poistovna Pardubice 1 X 2 (reguliere speeltijd) Tip: HC CSOB Poistovna Pardubice 2.00
Voor de NHL:
New York Islanders at New York Rangers 1 2 (inclusief verlenging en penalty shoot-out) Tip: New York Rangers 1.72
Minnesota Wild at Pittsburgh Penguins 1 X 2 (reguliere speeltijd) Tip: Pittsburgh Penguins 1.78
Vancouver Canucks at Nashville Predators 1 X 2 (reguliere speeltijd) Tip: Nashville Predators 2.10
Edmonton Oilers at St. Louis Blues 1 X 2 (reguliere speeltijd) Tip: St. Louis Blues 1.55
Succes ermee
Het was een heel goede avond gisteren. In europa zijn de eerste 2 al binnen en moet er in Rusland straks nog worden gespeeld.
De NHL 3/4 gehaald wat ook mooie winst gaf.
Wat er voor vandaag wordt gespeeld komt hier straks te staan
Die dat in mijn topic zat gisteren dat nog gespeeld moet worden dus:
Rusland:
Finland:
Kookoo - TUTO Hockey 1 X 2 (reguliere speeltijd) Tip: Kookoo 1.60
Tjeschie:
HC Rebel Havlickuv Brod - HC Stadion Litomerice 1 X 2 (reguliere speeltijd) Tip: HC Stadion Litomerice 1.7
Voor de NHL:
Het zullen geen makkelijke matchen worden deze nacht. Kan beide kanten opgaan.
Philadelphia Flyers at Washington Capitals 1 X 2 (reguliere speeltijd) Tip: Washington Capitals 1.85
Washington is in Philadelphia nipt gaan verliezen met 3-2 in penalty shootout. Vanavond willen ze hun revenge nemen thuis
New Jersey Devils at Los Angeles Kings 1 X 2 (reguliere speeltijd) Tip: Los Angeles Kings 1.72
Succes ermee !
Welkomstbonus: Tot wel €100 in wedkredieten voor nieuwe klanten bij bet365. Alleen beschikbaar voor nieuwe klanten die 24 jaar of ouder zijn. Min. storting €5. Wedkredieten worden beschikbaar
Nieuwe spelers, 18+. Speel bewust. Ontvang een gratis weddenschap tot € 50,-. De minimale storting is €20. De gratis weddenschap kan enkel in één keer worden ingezet. De algemene voorwaarden
Om een freebet te activeren, dien je voor minimaal € 20 in echt geld te betten (min. odds van 1.60). Jouw freebet dient binnen 7 dagen na activatie gebruikt te worden. Alleen beschikbaar voor
24+ Speel bewust. Minimumstorting €10. Bij een storting van €300 ontvang je €550 (waarvan €250 bonusgeld). Min. quotering van 1.40. Rollover 6x. De algemene voorwaarden van Bingoal zijn al
Nieuwste reacties
Nieuwe onderwerpen