Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: ludovicus (NHL + IJshockey Europa)

Dag allemaal.

Hier ben ik weer met een nieuwe topic puur over Ijshockey : NHL, KHL,...
Hier zal ik al men hockey tips inzetten.
Voor degenen die geinteresseerd zijn kunnen ze hier altijd alles vinden wat ik speel ;-)

Voor vandaag speel ik in Rusland:

1) Kontinental Hockey League Barys Astana - Metallurg MG 1 X 2 (reguliere speeltijd)
Barys Astana @2.95

Barsys Astana heeft in mijn ogen een te hoge odd gekregen en hebben in Metallurg nog bijna gewonne maar in overtime 7-6 verloren. Volgens mij gaan ze dit thuis winnen van hen

2) Kontinental Hockey League Lokomotiv Yaroslavl - KHL Medvescak 1 X 2 (reguliere speeltijd)
Lokomotiv Yaroslavl @1.53

Voor de NHL

1) NHL Colorado Avalanche at Washington Capitals : Tip Washington incl OT @1.6

2) NHL Tampa Bay Lightning at Philadelphia Flyers : Tip Tampa Bat incl OT @1.75

Ik speel de 4 wedstrijden single maar ook 2combi's van 2.

0
0
0 likes
Gestart door
Country flagludovicus
12-01-2015 13:00 in Leden topics
42 reacties
Ik speel NHL beide mee
0
0
0 likes
Tampa Bay staat ondertussen op 2,12
0
0
0 likes
Goed dat je een topic hebt gemaakt Ludo, dan kan iedereen overzichtelijk je tips meespelen.
Speel ze allebei mee voor vannacht, thanks!
0
0
0 likes
ludovicus:
Dag allemaal.

Hier ben ik weer met een nieuwe topic puur over Ijshockey : NHL, KHL,...
Hier zal ik al men hockey tips inzetten.
Voor degenen die geinteresseerd zijn kunnen ze hier altijd alles vinden wat ik speel ;-)

Voor vandaag speel ik in Rusland:

1) Kontinental Hockey League Barys Astana - Metallurg MG 1 X 2 (reguliere speeltijd)
Barys Astana @2.95

Barsys Astana heeft in mijn ogen een te hoge odd gekregen en hebben in Metallurg nog bijna gewonne maar in overtime 7-6 verloren. Volgens mij gaan ze dit thuis winnen van hen

2) Kontinental Hockey League Lokomotiv Yaroslavl - KHL Medvescak 1 X 2 (reguliere speeltijd)
Lokomotiv Yaroslavl @1.53

Voor de NHL

1) NHL Colorado Avalanche at Washington Capitals : Tip Washington incl OT @1.6

2) NHL Tampa Bay Lightning at Philadelphia Flyers : Tip Tampa Bat incl OT @1.75

Ik speel de 4 wedstrijden single maar ook 2combi's van 2.

Rare nacht deze nacht.

In rusland Lokomotiv 4-3 nipt gewonnen en Barsys Astana 2-3 telaat in gang geschoten.

Tampa Bay werd helemaal weggespeeld deze nacht en 7-3 verloren
Maar Washington Capitals wonnen dan weer wel.

2/4 voor deze tips.
De tips van vandaag zullen nog volgen
0
0
0 likes
Beste,

Voor de bets van vandaag:

Zwitserland

1) Lausanne HC - Rapperswil-Jona Lakers 1 X 2 (reguliere speeltijd) Tip: Lausanne HC 1.60

Rusland:

Neftekhimik Nizhnekamsk - Amur Khabarovsk 1 X 2 (reguliere speeltijd) Tip: Neftekhimik Nizhnekamsk 1.60

Tsjechie:

HC Slavia Praag - HC CSOB Poistovna Pardubice 1 X 2 (reguliere speeltijd) Tip: HC CSOB Poistovna Pardubice 2.00

Voor de NHL:

New York Islanders at New York Rangers 1 2 (inclusief verlenging en penalty shoot-out) Tip: New York Rangers 1.72

Minnesota Wild at Pittsburgh Penguins 1 X 2 (reguliere speeltijd) Tip: Pittsburgh Penguins 1.78

Vancouver Canucks at Nashville Predators 1 X 2 (reguliere speeltijd) Tip: Nashville Predators 2.10

Edmonton Oilers at St. Louis Blues 1 X 2 (reguliere speeltijd) Tip: St. Louis Blues 1.55

Succes ermee

0
0
0 likes
ik speel mee met je nhl
0
0
0 likes
keep up the good work Ludo. (y)
0
0
0 likes
Those who believe, achieve!!!
ludovicus:
Beste,

Voor de bets van vandaag:

Zwitserland

1) Lausanne HC - Rapperswil-Jona Lakers 1 X 2 (reguliere speeltijd) Tip: Lausanne HC 1.60

Rusland:

Neftekhimik Nizhnekamsk - Amur Khabarovsk 1 X 2 (reguliere speeltijd) Tip: Neftekhimik Nizhnekamsk 1.60

Tsjechie:

HC Slavia Praag - HC CSOB Poistovna Pardubice 1 X 2 (reguliere speeltijd) Tip: HC CSOB Poistovna Pardubice 2.00

Voor de NHL:

New York Islanders at New York Rangers 1 2 (inclusief verlenging en penalty shoot-out) Tip: New York Rangers 1.72

Minnesota Wild at Pittsburgh Penguins 1 X 2 (reguliere speeltijd) Tip: Pittsburgh Penguins 1.78

Vancouver Canucks at Nashville Predators 1 X 2 (reguliere speeltijd) Tip: Nashville Predators 2.10

Edmonton Oilers at St. Louis Blues 1 X 2 (reguliere speeltijd) Tip: St. Louis Blues 1.55

Succes ermee

Het was een heel goede avond gisteren. In europa zijn de eerste 2 al binnen en moet er in Rusland straks nog worden gespeeld.
De NHL 3/4 gehaald wat ook mooie winst gaf.

Wat er voor vandaag wordt gespeeld komt hier straks te staan
0
0
0 likes
De bets voor vandaag:

Die dat in mijn topic zat gisteren dat nog gespeeld moet worden dus:

Rusland:

Finland:

Kookoo - TUTO Hockey 1 X 2 (reguliere speeltijd) Tip: Kookoo 1.60

Tjeschie:

HC Rebel Havlickuv Brod - HC Stadion Litomerice 1 X 2 (reguliere speeltijd) Tip: HC Stadion Litomerice 1.7

Voor de NHL:
Het zullen geen makkelijke matchen worden deze nacht. Kan beide kanten opgaan.

Philadelphia Flyers at Washington Capitals 1 X 2 (reguliere speeltijd) Tip: Washington Capitals 1.85
Washington is in Philadelphia nipt gaan verliezen met 3-2 in penalty shootout. Vanavond willen ze hun revenge nemen thuis

New Jersey Devils at Los Angeles Kings 1 X 2 (reguliere speeltijd) Tip: Los Angeles Kings 1.72

Succes ermee !
0
0
0 likes
NHL doe ik niet mee, de rest wel.
0
0
0 likes

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.

Welkomstbonus: Tot wel €100 in wedkredieten voor nieuwe klanten bij bet365. Alleen beschikbaar voor nieuwe klanten die 24 jaar of ouder zijn. Min. storting €5. Wedkredieten worden beschikbaar

Claim bonus
18+ | Wat kost gokken jou? Stop op tijd | Algemene voorwaarden

Nieuwe spelers, 18+. Speel bewust. Ontvang een gratis weddenschap tot € 50,-. De minimale storting is €20. De gratis weddenschap kan enkel in één keer worden ingezet. De algemene voorwaarden

Claim bonus

Om een freebet te activeren, dien je voor minimaal € 20 in echt geld te betten (min. odds van 1.60). Jouw freebet dient binnen 7 dagen na activatie gebruikt te worden. Alleen beschikbaar voor

Claim bonus

24+ Speel bewust. Minimumstorting €10. Bij een storting van €300 ontvang je €550 (waarvan €250 bonusgeld). Min. quotering van 1.40. Rollover 6x. De algemene voorwaarden van Bingoal zijn al

Claim bonus

Onze moderators

Wedstrijd

Ontvang gratis de eerste drie hoofdstukken van ons Wedden op Voetbal boek

Heb jij het in je om hem te verslaan? Dit boek bereidt je optimaal voor op de eeuwige strijd met de bookmaker. We leiden je op een toegankelijke manier langs alle aspecten van het wedden op voetbal