Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: ludovicus (NHL + IJshockey Europa)

Dag allemaal.

Hier ben ik weer met een nieuwe topic puur over Ijshockey : NHL, KHL,...
Hier zal ik al men hockey tips inzetten.
Voor degenen die geinteresseerd zijn kunnen ze hier altijd alles vinden wat ik speel ;-)

Voor vandaag speel ik in Rusland:

1) Kontinental Hockey League Barys Astana - Metallurg MG 1 X 2 (reguliere speeltijd)
Barys Astana @2.95

Barsys Astana heeft in mijn ogen een te hoge odd gekregen en hebben in Metallurg nog bijna gewonne maar in overtime 7-6 verloren. Volgens mij gaan ze dit thuis winnen van hen

2) Kontinental Hockey League Lokomotiv Yaroslavl - KHL Medvescak 1 X 2 (reguliere speeltijd)
Lokomotiv Yaroslavl @1.53

Voor de NHL

1) NHL Colorado Avalanche at Washington Capitals : Tip Washington incl OT @1.6

2) NHL Tampa Bay Lightning at Philadelphia Flyers : Tip Tampa Bat incl OT @1.75

Ik speel de 4 wedstrijden single maar ook 2combi's van 2.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar ludovicus
Country flagludovicus in 12-01-2015 12:00 Leden topics
in 12-01-2015 12:00 Leden topics
42 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
het werd nog spannend met Litomerice
0 Vind ik leuk's
je bent goed bezig man (y) maar kan je mss ook de Competitie er bij zetten zoekt wat makkelijker voor de mensen die met de mobiel bezig zijn :-$
0 Vind ik leuk's
exturminator2:
je bent goed bezig man (y) maar kan je mss ook de Competitie er bij zetten zoekt wat makkelijker voor de mensen die met de mobiel bezig zijn :-$


Sorry man zal dat in het vervolg doen voor je ! (y)
0 Vind ik leuk's
ludovicus:
De bets voor vandaag:

Die dat in mijn topic zat gisteren dat nog gespeeld moet worden dus:

Rusland:

Neftekhimik Nizhnekamsk - Amur Khabarovsk 1 X 2 (reguliere speeltijd) Tip: Neftekhimik Nizhnekamsk 1.60

Finland:

Kookoo - TUTO Hockey 1 X 2 (reguliere speeltijd) Tip: Kookoo 1.60

Tjeschie:

HC Rebel Havlickuv Brod - HC Stadion Litomerice 1 X 2 (reguliere speeltijd) Tip: HC Stadion Litomerice 1.7

Voor de NHL:
Het zullen geen makkelijke matchen worden deze nacht. Kan beide kanten opgaan.

Philadelphia Flyers at Washington Capitals 1 X 2 (reguliere speeltijd) Tip: Washington Capitals 1.85
Washington is in Philadelphia nipt gaan verliezen met 3-2 in penalty shootout. Vanavond willen ze hun revenge nemen thuis

New Jersey Devils at Los Angeles Kings 1 X 2 (reguliere speeltijd) Tip: Los Angeles Kings 1.72

Succes ermee !


Het was een zeer goede avondNacht
Europese matche wonnen allemaal zoals verwacht.
De kings hebben het laten afweten door 3goals tegen te krijgen in 1powerplay. Indien dit niet was gebeurd maakten ze nog een kans met hun 2-0 winst in de 3de periode. Had op 3-2 kunnen eindigen anders.

De rest voor vandaag komt er straks op
0 Vind ik leuk's
Voor vandaag in Europa maar 2matchen dat ik speel:

Rusland KHL:

Dinamo Riga - SKA St Petersburg 1 X 2 (reguliere speeltijd) Tip: SKA St Petersburg 1.60

Zweden SHL:

Orebro HK - Leksand 1 X 2 (reguliere speeltijd) Tip: Orebro HK 1.67

De NHL vanacht zijn weer meerdere matchen en mooie affiches:
Dit zijn de singles die ik speel:

Edmonton Oilers at Tampa Bay Lightning 1 X 2 (reguliere speeltijd) Tip: Tampa Bay Lightning 1.57

Detroit Red Wings at St. Louis Blues 1 X 2 (reguliere speeltijd) Tip: St. Louis Blues 1.91

Montreal Canadiens at Ottawa Senators 1 X 2 (reguliere speeltijd) Tip: Montreal Canadiens 2.25

New York Rangers at Boston Bruins 1 2 (inclusief verlenging en penalty shoot-out) Tip: Boston Bruins 1.77

NHL Toronto Maple Leafs at San Jose Sharks 1 X 2 (reguliere speeltijd) San Jose
?
1.85

Succes ermee manne !
0 Vind ik leuk's
Ziet er netjes uit.

Toch blijf ik er wel bij dat je vrijwel alleen maar favorieten speelt en dat mag uiteraard, maar op lange termijn geven de cijfers aan dat dit niet rendabel is.
Vooralsnog een goede start dus KUTGW!
0 Vind ik leuk's
knight876:
Ziet er netjes uit.

Toch blijf ik er wel bij dat je vrijwel alleen maar favorieten speelt en dat mag uiteraard, maar op lange termijn geven de cijfers aan dat dit niet rendabel is.
Vooralsnog een goede start dus KUTGW!


Heeft het ook niet te maken met de odds die je voor de favorieten krijgt? Met voetbal bijv krijg je vaak voor favorieten tegen mindere 1.2-1.5 qua odd.
Met bijv. ijshockey krijg je voor de favoriet nog 1.70. (Ik bekijk het op NHL en niet op Russisch roulette,euhh bedoel russisch ijshockey)

Er vanuitgaande dat je 100 speelt op 10 games 1.35 (even gemiddelde odd gepakt favorieten (bijv Arsenal/Chelsea/PSG/) met ijshockey pak je odd 1.7 en je wint 60% 6-4, wat op lange termijn een goed resultaat zou zijn denk ik.

met voetbal win je dan €81,- (€10x1,35x6) en lijd je €19,- verlies
met ijshockey win je €102,- (€10x1,7x6) en win je €2,-

Het is niet dik maar je wint wel.. Als jullie het anders zien hoor ik het graag :)
Sta open voor suggesties mbt amerikaanse sporten die ik bijna alleen maar speel
0 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..
Ja misschien wel, maar ik denk dat die odds niet voor niks zo hoog zijn, want dat kans dat het een andere uitslag wordt is ook groter.

Laat ik het anders stellen.

Ik krijg vandaag de volgende tip:

Oostenrijks ijshockey:

Znojmo asian handicap 1

Het team wat getipt wordt speelt full force. Ze willen graag de top 6 halen en thuis zijn ze een goed team.
Het uit team heeft het griepvirus, veel spelers verkouden en dan krijg ik een lijstje met namen welke twijfelachtig zijn.

Dan heb je informatie waar uit blijkt dat je er in zit, je weet waar je over praat en kunt dus onderbouwen waarom een tip value heeft.

Dat is wat anders als alleen op de favorieten wedden, als dat zo was dan zouden de bookies geen winsten draaien.

Ludo is er goed mee bezig, dat staat maar ik vraag me echt af hoe je een pick kunt pakken uit Rusland zonder te weten wie de spelers zijn, wat de sterkste opstelling is, of er geblesseerden zijn en ga zo maar door. Dat heb je in mijn ogen nodig om value te spotten.

Nogmaals ik gun het van harte, maar kijk er gewoon kritisch tegenaan en wil graag laten zien dat het echt niet meevalt om winstgevend te draaien. Ik heb een missie haha. Het is echt puur om te helpen.
Maar ik heb het graag aan het verkeerde eind, want dan kan ik blindelings alles meespelen wat in de chat geroepen wordt.

Sorry voor het bevuilen van je topic Ludo.
0 Vind ik leuk's
Ik snap wat je bedoelt knight,had het idd even niet vanuit dit perspectief gezien (y)
0 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..
Znojmo won gister trouwens met 3-0 (y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.