Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: ludovicus (NHL + IJshockey Europa)

Dag allemaal.

Hier ben ik weer met een nieuwe topic puur over Ijshockey : NHL, KHL,...
Hier zal ik al men hockey tips inzetten.
Voor degenen die geinteresseerd zijn kunnen ze hier altijd alles vinden wat ik speel ;-)

Voor vandaag speel ik in Rusland:

1) Kontinental Hockey League Barys Astana - Metallurg MG 1 X 2 (reguliere speeltijd)
Barys Astana @2.95

Barsys Astana heeft in mijn ogen een te hoge odd gekregen en hebben in Metallurg nog bijna gewonne maar in overtime 7-6 verloren. Volgens mij gaan ze dit thuis winnen van hen

2) Kontinental Hockey League Lokomotiv Yaroslavl - KHL Medvescak 1 X 2 (reguliere speeltijd)
Lokomotiv Yaroslavl @1.53

Voor de NHL

1) NHL Colorado Avalanche at Washington Capitals : Tip Washington incl OT @1.6

2) NHL Tampa Bay Lightning at Philadelphia Flyers : Tip Tampa Bat incl OT @1.75

Ik speel de 4 wedstrijden single maar ook 2combi's van 2.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar ludovicus
Country flagludovicus in 12-01-2015 12:00 Leden topics
in 12-01-2015 12:00 Leden topics
42 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik speel NHL beide mee
0 Vind ik leuk's
Tampa Bay staat ondertussen op 2,12
0 Vind ik leuk's
Goed dat je een topic hebt gemaakt Ludo, dan kan iedereen overzichtelijk je tips meespelen.
Speel ze allebei mee voor vannacht, thanks!
0 Vind ik leuk's
ludovicus:
Dag allemaal.

Hier ben ik weer met een nieuwe topic puur over Ijshockey : NHL, KHL,...
Hier zal ik al men hockey tips inzetten.
Voor degenen die geinteresseerd zijn kunnen ze hier altijd alles vinden wat ik speel ;-)

Voor vandaag speel ik in Rusland:

1) Kontinental Hockey League Barys Astana - Metallurg MG 1 X 2 (reguliere speeltijd)
Barys Astana @2.95

Barsys Astana heeft in mijn ogen een te hoge odd gekregen en hebben in Metallurg nog bijna gewonne maar in overtime 7-6 verloren. Volgens mij gaan ze dit thuis winnen van hen

2) Kontinental Hockey League Lokomotiv Yaroslavl - KHL Medvescak 1 X 2 (reguliere speeltijd)
Lokomotiv Yaroslavl @1.53

Voor de NHL

1) NHL Colorado Avalanche at Washington Capitals : Tip Washington incl OT @1.6

2) NHL Tampa Bay Lightning at Philadelphia Flyers : Tip Tampa Bat incl OT @1.75

Ik speel de 4 wedstrijden single maar ook 2combi's van 2.



Rare nacht deze nacht.

In rusland Lokomotiv 4-3 nipt gewonnen en Barsys Astana 2-3 telaat in gang geschoten.

Tampa Bay werd helemaal weggespeeld deze nacht en 7-3 verloren
Maar Washington Capitals wonnen dan weer wel.

2/4 voor deze tips.
De tips van vandaag zullen nog volgen
0 Vind ik leuk's
Beste,

Voor de bets van vandaag:

Zwitserland

1) Lausanne HC - Rapperswil-Jona Lakers 1 X 2 (reguliere speeltijd) Tip: Lausanne HC 1.60

Rusland:

Neftekhimik Nizhnekamsk - Amur Khabarovsk 1 X 2 (reguliere speeltijd) Tip: Neftekhimik Nizhnekamsk 1.60

Tsjechie:

HC Slavia Praag - HC CSOB Poistovna Pardubice 1 X 2 (reguliere speeltijd) Tip: HC CSOB Poistovna Pardubice 2.00

Voor de NHL:

New York Islanders at New York Rangers 1 2 (inclusief verlenging en penalty shoot-out) Tip: New York Rangers 1.72

Minnesota Wild at Pittsburgh Penguins 1 X 2 (reguliere speeltijd) Tip: Pittsburgh Penguins 1.78

Vancouver Canucks at Nashville Predators 1 X 2 (reguliere speeltijd) Tip: Nashville Predators 2.10

Edmonton Oilers at St. Louis Blues 1 X 2 (reguliere speeltijd) Tip: St. Louis Blues 1.55

Succes ermee





0 Vind ik leuk's
ik speel mee met je nhl
0 Vind ik leuk's
keep up the good work Ludo. (y)
0 Vind ik leuk's
Those who believe, achieve!!!
ludovicus:
Beste,

Voor de bets van vandaag:

Zwitserland

1) Lausanne HC - Rapperswil-Jona Lakers 1 X 2 (reguliere speeltijd) Tip: Lausanne HC 1.60

Rusland:

Neftekhimik Nizhnekamsk - Amur Khabarovsk 1 X 2 (reguliere speeltijd) Tip: Neftekhimik Nizhnekamsk 1.60

Tsjechie:

HC Slavia Praag - HC CSOB Poistovna Pardubice 1 X 2 (reguliere speeltijd) Tip: HC CSOB Poistovna Pardubice 2.00

Voor de NHL:

New York Islanders at New York Rangers 1 2 (inclusief verlenging en penalty shoot-out) Tip: New York Rangers 1.72

Minnesota Wild at Pittsburgh Penguins 1 X 2 (reguliere speeltijd) Tip: Pittsburgh Penguins 1.78

Vancouver Canucks at Nashville Predators 1 X 2 (reguliere speeltijd) Tip: Nashville Predators 2.10

Edmonton Oilers at St. Louis Blues 1 X 2 (reguliere speeltijd) Tip: St. Louis Blues 1.55

Succes ermee







Het was een heel goede avond gisteren. In europa zijn de eerste 2 al binnen en moet er in Rusland straks nog worden gespeeld.
De NHL 3/4 gehaald wat ook mooie winst gaf.

Wat er voor vandaag wordt gespeeld komt hier straks te staan
0 Vind ik leuk's
De bets voor vandaag:

Die dat in mijn topic zat gisteren dat nog gespeeld moet worden dus:

Rusland:

Neftekhimik Nizhnekamsk - Amur Khabarovsk 1 X 2 (reguliere speeltijd) Tip: Neftekhimik Nizhnekamsk 1.60

Finland:

Kookoo - TUTO Hockey 1 X 2 (reguliere speeltijd) Tip: Kookoo 1.60

Tjeschie:

HC Rebel Havlickuv Brod - HC Stadion Litomerice 1 X 2 (reguliere speeltijd) Tip: HC Stadion Litomerice 1.7

Voor de NHL:
Het zullen geen makkelijke matchen worden deze nacht. Kan beide kanten opgaan.

Philadelphia Flyers at Washington Capitals 1 X 2 (reguliere speeltijd) Tip: Washington Capitals 1.85
Washington is in Philadelphia nipt gaan verliezen met 3-2 in penalty shootout. Vanavond willen ze hun revenge nemen thuis

New Jersey Devils at Los Angeles Kings 1 X 2 (reguliere speeltijd) Tip: Los Angeles Kings 1.72

Succes ermee !
0 Vind ik leuk's
NHL doe ik niet mee, de rest wel.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.