Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: ludovicus (NHL + IJshockey Europa)

Dag allemaal.

Hier ben ik weer met een nieuwe topic puur over Ijshockey : NHL, KHL,...
Hier zal ik al men hockey tips inzetten.
Voor degenen die geinteresseerd zijn kunnen ze hier altijd alles vinden wat ik speel ;-)

Voor vandaag speel ik in Rusland:

1) Kontinental Hockey League Barys Astana - Metallurg MG 1 X 2 (reguliere speeltijd)
Barys Astana @2.95

Barsys Astana heeft in mijn ogen een te hoge odd gekregen en hebben in Metallurg nog bijna gewonne maar in overtime 7-6 verloren. Volgens mij gaan ze dit thuis winnen van hen

2) Kontinental Hockey League Lokomotiv Yaroslavl - KHL Medvescak 1 X 2 (reguliere speeltijd)
Lokomotiv Yaroslavl @1.53

Voor de NHL

1) NHL Colorado Avalanche at Washington Capitals : Tip Washington incl OT @1.6

2) NHL Tampa Bay Lightning at Philadelphia Flyers : Tip Tampa Bat incl OT @1.75

Ik speel de 4 wedstrijden single maar ook 2combi's van 2.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar ludovicus
Country flagludovicus in 12-01-2015 12:00 Leden topics
in 12-01-2015 12:00 Leden topics
42 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Nu de NHL terug begint gaan we verder met de topic.

Voor vanacht speel ik 1 Combi en 2 singles.

Combi :

New York Rangers at New York Islanders 1 2 (inclusief verlenging en penalty shoot-out) Tip: New York Islanders 1.80
Buffalo Sabres at Calgary Flames 1 X 2 (reguliere speeltijd) Tip: Calgary Flames 1.62

Odd2.92

Singles:

1) Tampa Bay Lightning at Carolina Hurricanes 1x2 Reguliere tijd : Tip Tampa Bay

2) Winnipeg Jets at Pittsburg Penguis 1 x 2inclusief verlengingen en penalty shootout : Tip Winnipeg Jets

Succes ermee !
0 Vind ik leuk's
Zo eigenwijs als ik was, nam ik je singles ook mee in de combi. Zonde!
0 Vind ik leuk's
ludovicus:
Nu de NHL terug begint gaan we verder met de topic.

Voor vanacht speel ik 1 Combi en 2 singles.

Combi :

New York Rangers at New York Islanders 1 2 (inclusief verlenging en penalty shoot-out) Tip: New York Islanders 1.80
Buffalo Sabres at Calgary Flames 1 X 2 (reguliere speeltijd) Tip: Calgary Flames 1.62

Odd2.92

Singles:

1) Tampa Bay Lightning at Carolina Hurricanes 1x2 Reguliere tijd : Tip Tampa Bay

2) Winnipeg Jets at Pittsburg Penguis 1 x 2inclusief verlengingen en penalty shootout : Tip Winnipeg Jets

Succes ermee !


De combi was lekkere binnen.
Singles spijtig minder succes maar toch een lekkere winst gehaald vanacht.
0 Vind ik leuk's
Voor vandaag:

2 Russische single bets:

1) Amurskie Tigry - Loko1 X 2 (reguliere speeltijd)Tip: Loko 1.40
2) Ermak - Saryarka1 X 2 Inclusief Overtime Tip: Saryarka 1.55

Voor de NHL vanacht wordt het 1 combi.
Aangezien het geen makkelike wedstrijden zijn speel ik op Total goals Reg time:

1) Toronto Maple Leafs at New Jersey Devils Totaalscore (reg. speeltijd)? Tip: Meer dan 4,5
2) Chicago Blackhawks at Los Angeles Kings Totaalscore (reg. speeltijd)? Tip: Meer dan 4,5

Odd van de combi: 2.62

Good Luck !
0 Vind ik leuk's

Hey ludo, thanks voor je combo die was mooi binnen deze morgen ;)

ik had er deze nog bijgedaan:



dezelfde odd, dezelfde stakes ;)

Bericht gewijzigd door wedden op di 13 jul. 2021, 13:08
0 Vind ik leuk's
Ik doe mee met deze combi ludo
0 Vind ik leuk's
ludovicus:
Voor vandaag:

2 Russische single bets:

1) Amurskie Tigry - Loko1 X 2 (reguliere speeltijd)Tip: Loko 1.40
2) Ermak - Saryarka1 X 2 Inclusief Overtime Tip: Saryarka 1.55

Voor de NHL vanacht wordt het 1 combi.
Aangezien het geen makkelike wedstrijden zijn speel ik op Total goals Reg time:

1) Toronto Maple Leafs at New Jersey Devils Totaalscore (reg. speeltijd)? Tip: Meer dan 4,5
2) Chicago Blackhawks at Los Angeles Kings Totaalscore (reg. speeltijd)? Tip: Meer dan 4,5

Odd van de combi: 2.62

Good Luck !


De Russische Hockey ging lekker gisteren. Heb ook nog andere gespeeld dat hier niet op zaten en ook allemaal binnen.
Spijtig genoeg was de wedstrijd bij de Devils een geslote match met weinig goals terwijl er bij de Blackhawks easy binnen was...

Vandaag is er minder russische hockey maar wel een mooi aanbod aan NHL.
Dit komt er straks op
0 Vind ik leuk's
Voor vandaag :

2 Russische Single Bets:

1) Sibir Novosibirsk - Amur Khabarovsk 1X2 (Reguliere tijd) Tip: Sibir Novosibirsk 1.33
2) THK - HC Ryazan 1 2 (inclusief verlenging en penalty shoot-out) Tip: THK 1.60

NHL wordt weer een combi:

Boston Bruins at New York Islanders 1 2 (inclusief verlenging en penalty shoot-out) Tip: New York Islanders 1.78

Nashville Predators at St. Louis Blues 1 2 (inclusief verlenging en penalty shoot-out) Tip: St. Louis Blues 1.62

Totale quotes2.88

Good Luck Ermee !
0 Vind ik leuk's
ludovicus:
Voor vandaag :

2 Russische Single Bets:

1) Sibir Novosibirsk - Amur Khabarovsk 1X2 (Reguliere tijd) Tip: Sibir Novosibirsk 1.33
2) THK - HC Ryazan 1 2 (inclusief verlenging en penalty shoot-out) Tip: THK 1.60

NHL wordt weer een combi:

Boston Bruins at New York Islanders 1 2 (inclusief verlenging en penalty shoot-out) Tip: New York Islanders 1.78

Nashville Predators at St. Louis Blues 1 2 (inclusief verlenging en penalty shoot-out) Tip: St. Louis Blues 1.62

Totale quotes2.88

Single NHL:

Detroit Red Wings at Tampa Bay Lightning 1 2 (inclusief verlenging en penalty shoot-out) Tip: Detroit Red Wings 2.25

Good Luck Ermee !
0 Vind ik leuk's
Voor vandaag:

2 Russische Single Bets:

Sibir Novosibirsk - Amur Khabarovsk 1 X 2 (reguliere speeltijd) Tip: Sibir Novosibirsk 1.33

THK - HC Ryazan 1 2 (inclusief verlenging en penalty shoot-out) Tip: THK 1.60

1 NHL Combi en 1 NHL single bet:

Combi:

Boston Bruins at New York Islanders 1 2 (inclusief verlenging en penalty shoot-out) Tip: New York Islanders 1.78
Nashville Predators at St. Louis Blues 1 2 (inclusief verlenging en penalty shoot-out) Tip: St. Louis Blues 1.62

Totale odd 2.8

Single Bet:

Detroit Red Wings at Tampa Bay Lightning 1 2 (inclusief verlenging en penalty shoot-out) Tip: Detroit Red Wings 2.25

Good luck ermee !
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.