Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: ludovicus (NHL + IJshockey Europa)

Dag allemaal.

Hier ben ik weer met een nieuwe topic puur over Ijshockey : NHL, KHL,...
Hier zal ik al men hockey tips inzetten.
Voor degenen die geinteresseerd zijn kunnen ze hier altijd alles vinden wat ik speel ;-)

Voor vandaag speel ik in Rusland:

1) Kontinental Hockey League Barys Astana - Metallurg MG 1 X 2 (reguliere speeltijd)
Barys Astana @2.95

Barsys Astana heeft in mijn ogen een te hoge odd gekregen en hebben in Metallurg nog bijna gewonne maar in overtime 7-6 verloren. Volgens mij gaan ze dit thuis winnen van hen

2) Kontinental Hockey League Lokomotiv Yaroslavl - KHL Medvescak 1 X 2 (reguliere speeltijd)
Lokomotiv Yaroslavl @1.53

Voor de NHL

1) NHL Colorado Avalanche at Washington Capitals : Tip Washington incl OT @1.6

2) NHL Tampa Bay Lightning at Philadelphia Flyers : Tip Tampa Bat incl OT @1.75

Ik speel de 4 wedstrijden single maar ook 2combi's van 2.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar ludovicus
Country flagludovicus in 12-01-2015 12:00 Leden topics
in 12-01-2015 12:00 Leden topics
42 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Vanavond met je meespelen.

Alles of niets.
0 Vind ik leuk's
Speel ik ook eens mee. worden de Wings afgemaakt
0 Vind ik leuk's
Had ik je ook kunnen vertellen Palli
0 Vind ik leuk's
Cesc, graag eerder tips in de toekomst dan!
0 Vind ik leuk's
Nieuwe week, nieuwe bets.

Ijshockey voor vandaag: Russische en NHL

Single Bet:

Minor Hockey League Loko - Red Army 1 2 (Reguliere speeltijd) Loko

Minor Hockey League Olympia - Sibirskie Snaipery 1 2 (inclusief verlenging en penalty shoot-out) Sibirskie Snaipery

NHL:

2 Combi's en 1 Single

Single:

High stake op de NY Rangers incl OT

Combi 1:

NHL Florida Panthers at New York Rangers 1 X 2 (reguliere speeltijd) NY Rangers ? 1.78
NHL Edmonton Oilers at San Jose Sharks 1 X 2 (reguliere speeltijd) San Jose ? 1.62


Combi 2:

NHL Florida Panthers at New York Rangers Hoeveel doelpunten maakt Team 2? (reguliere speeltijd) Meer dan 2,5 ?1.65
NHL Edmonton Oilers at San Jose Sharks Hoeveel doelpunten maakt Team 2? (reguliere speeltijd) Meer dan 2,5 ? 1.45

Good luck ermee !
0 Vind ik leuk's
NHL speel ik mee, succes!!
0 Vind ik leuk's
Speel ook alles mee! Blijf je tips posten LUDO!
0 Vind ik leuk's
Speel ook met je mee Ludo, verwacht alleen niet dat de Rangers overtime nodig hebben.
0 Vind ik leuk's
ludovicus:
Nieuwe week, nieuwe bets.

Ijshockey voor vandaag: Russische en NHL

Single Bet:

Minor Hockey League Loko - Red Army 1 2 (Reguliere speeltijd) Loko

Minor Hockey League Olympia - Sibirskie Snaipery 1 2 (inclusief verlenging en penalty shoot-out) Sibirskie Snaipery

NHL:

2 Combi's en 1 Single

Single:

High stake op de NY Rangers incl OT

Combi 1:

NHL Florida Panthers at New York Rangers 1 X 2 (reguliere speeltijd) NY Rangers ? 1.78
NHL Edmonton Oilers at San Jose Sharks 1 X 2 (reguliere speeltijd) San Jose ? 1.62


Combi 2:

NHL Florida Panthers at New York Rangers Hoeveel doelpunten maakt Team 2? (reguliere speeltijd) Meer dan 2,5 ?1.65
NHL Edmonton Oilers at San Jose Sharks Hoeveel doelpunten maakt Team 2? (reguliere speeltijd) Meer dan 2,5 ? 1.45

Good luck ermee !


Het was niet een spectaculaire nacht maar in totaal toch nog een mooie winst behaald.
De sharks stonden achter en kwamen mooi terug tot 4-3 voorsprong , kansen gehad op de 5-3 maar gaven het weg in de laatset minuten met een 4-4 en verloren de shootout.

Straks meer voor vandaag en vanacht !
0 Vind ik leuk's
Voor Vandaag:

2 Russische Single bets:

VHL +KHL

Bars - Molot-Prikamie 1 X 2 (reguliere speeltijd) Tip: Molot-Prikamie 1.57
CSKA Moskou - Lokomotiv Yaroslavl 1 X 2 (reguliere speeltijd) Tip: CSKA Moskou 1.57

Voor de NHL vanacht:

2 Singles en 1 Combi:

Singles:

Florida Panthers at New York Islanders 1 X 2 (reguliere speeltijd) Tip: New York Islanders => High stake
Carolina Hurricanes at Anaheim Ducks 1 X 2 (reguliere speeltijd) Tip: Anaheim Ducks

Combi:

Florida Panthers at New York Islanders 1 X 2 (reguliere speeltijd) Tip: New York Islanders 1.78
Toronto Maple Leafs at Nashville Predators Hoeveel doelpunten maakt Team 2? (reguliere speeltijd) Tip: Meer dan 2,5 1.53

Good luck
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.