Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Nicktuuk: NBA - en voetbalweddenschappen

Hallo leden van voetbalwedden, ik kijk hier al een tijdje rond en heb veel gehad aan jullie tips, voorbeschouwingen etc. Ik wil jullie nu ook van dienst zijn en daarom open ik mijn eigen topic met vooral NBA en voetbalweddenschappen. Heb me de laatste maanden flink verdiept in de NBA, veel wedstrijden gezien, veel research gedaan en speel nu regelmatig NBA 2k12. Wedden op voetbal doe ik al een tijdje een heb ook met behulp van deze site de laatste tijd redelijk wat winst gemaakt. Ik zal zo beginnen met enkele NBA tips en zal altijd proberen mijn picks te onderbouwen, veel plezier en succes allemaal! Hoop dat ik jullie van dienst kan zijn! :d
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar nicktuuk
Country flagnicktuuk in 15-02-2012 20:47 Leden topics
in 15-02-2012 20:47 Leden topics
29 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Succes (y)
Zal je NBA tips misschien wel volgen, klinkt alsof je er veel verstand van hebt, aangezien je laatste maanden volgt zegt je :P
0 Vind ik leuk's
Kun je de topicnaam ook veranderen?
Dit maakt het wat duidelijker van wie de tips komen.
0 Vind ik leuk's
Dankje Compaq,
Ja ben het flink aan het volgen inderdaad, wil nog niet van mezelf zeggen dat ik een kenner ben, maar laatste tijd heb ik toch veel wedstrijden goed en aangezien ik vaak in systemen speel, levert het regelmatig winst op, ik hoop dat ik jullie kan helpen!
0 Vind ik leuk's
Almost Home
Mooi Nick :d ! Mocht je advies nodig hebben , ik volg de NBA ook van erg dichtbij ;-)
& speel ook af en toe NBA 2K12 :d Heerlijke game :d (y) !
Veel succes (y) !
0 Vind ik leuk's
santiiago:
Mooi Nick :d ! Mocht je advies nodig hebben , ik volg de NBA ook van erg dichtbij ;-)
& speel ook af en toe NBA 2K12 :d Heerlijke game :d (y) !
Veel succes (y) !

Dankje Santiiago, moet zeggen dat jij me hebt aangestoken met het NBA virus, geweldig om te volgen en inderdaad NBA 2K12 is een heerlijke game!
0 Vind ik leuk's
Almost Home
Succes met jou topic over voetbalweddenschappen en NBA Nicktuuk. NBA 2K12 is zeker een aan te raden game voor de Playstation. Ik speel het zelf ook regelmatig en het verveeld niet maar het is wel intensief om te spelen. Ook mooi is dat de stats helemaal up to date zijn. De kwaliteiten in het spel komen ook echt bijna overeen met hoe de basketballers in het echt spelen. In ieder geval echt aan te raden voor wie van sportgames houdt.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Ben benieuwd na je tips, speel zelf ook elke nacht NBA.
0 Vind ik leuk's
Mijn eerste NBA picks; je kunt ze single spelen of in een combinatie, maar dat bepaal je natuurlijk helemaal zelf!
Portland Trailblazers at Golden State Warriors; ik verwacht een overwinning voor de Warriors, Portland is vanacht zonder hun beste speler LaMarcus Aldridge en verloor afgelopen nacht thuis van de Wizards. Daarnaast zijn de Warriors met 3 overwinningen op rij aardig in vorm. Volgens insiders hebben de Warriors ´a deep bench´ en een vooral onderschat team.
Mijn picks; Warriors to win of Warriors -5.5.
Washington Wizards at La Clippers ; hier verwacht ik winst voor de Clippers, een jong en zeer goed team wat dit seizoen heel goed presteert tegen een van de slechtste road teams uit de NBA, de Wizards hebben nu wel 2 op rij gewonnen en vooral de winst op Portland bij Portland was zeer indrukwekkend. Desalniettemin verwacht ik winst voor de Clippers, maar ik zie meer value in de spread voor de Wizards, deze staat op +14. Dit vind ik wel een heel groot gat om te overbruggen voor de Clippers.
Mijn picks; La Clippers to win of Wizards +14
San Antonio Spurs at Toronto Raptors; winst voor de Spurs lijkt het meest voordehand liggend. Spurs zijn 8 wedstrijden op rij ongeslagen en zijn dus in vorm. Toronto heeft het lastig, van de laatste 5 wedstrijden werd er maar 1 gewonnen. Ik verwacht dus een winst voor de Spurs maar de spread van 7.5 lijkt me te groot om te coveren.
Dus winst voor de Spurs of Toronto +7.5
Oklahoma City Thunder at Houston Rockets; Oklahoma is mijn favoriete team uit de NBA en verwacht vanavond geen problemen voor The Thunder, Houston won 3 uit de laatste 6 wedstrijden en is zeker geen slecht team maar tegen een team met Westbrook die op dit moment zeer in vorm is en sterspeler Kevin Durant wordt het wel heel lastig, Oklahoma verloor er slechts 1 van de laatste 6 en is in mijn ogen een kanshebber voor de NBA titel.
Mijn picks; Oklahoma city thunder en de spread -3.5 voor Oklahoma.
Philadelphia 76'ers at Orlando Magic; Orlando won 4 van de laaste 6 wedstrijden en zijn thuis best sterk, ze hebben me vooral verrast tegen de Miami Heat die ze zeer overtuigend wonnen, Orlando scoorde in die wedstrijd erg veel 3-punters waardoor ze ruim wonnen, maar de Sixers zijn dit seizoen zeer sterk, zeer verschillende en verrassende aanvalpatronen zijn hun wapen, het wordt zeer lastig voor Orlando om de Sixers te stoppen die on the road ook nog best sterk zijn. Ik zou niet rechtstreeks voor winst van de Sixers gaan maar kiezen voor de spread van +3
Mijn pick; Philadelphia +3
Daarnaast verwacht ik dat; Minnesota, Milwaukee, Boston en New York winnen vanacht
0 Vind ik leuk's
Almost Home
Mooie uitleg en onderbouwing (y)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Mooi Nick (y) !
Keep up the good work :d !
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.