Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Nicktuuk: NBA - en voetbalweddenschappen

Hallo leden van voetbalwedden, ik kijk hier al een tijdje rond en heb veel gehad aan jullie tips, voorbeschouwingen etc. Ik wil jullie nu ook van dienst zijn en daarom open ik mijn eigen topic met vooral NBA en voetbalweddenschappen. Heb me de laatste maanden flink verdiept in de NBA, veel wedstrijden gezien, veel research gedaan en speel nu regelmatig NBA 2k12. Wedden op voetbal doe ik al een tijdje een heb ook met behulp van deze site de laatste tijd redelijk wat winst gemaakt. Ik zal zo beginnen met enkele NBA tips en zal altijd proberen mijn picks te onderbouwen, veel plezier en succes allemaal! Hoop dat ik jullie van dienst kan zijn! :d
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar nicktuuk
Country flagnicktuuk in 15-02-2012 20:47 Leden topics
in 15-02-2012 20:47 Leden topics
29 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
He nick mooi om te lezen dat je NBA ook zo tof vind, wil je 1 ding meegeven kijk altijd uit met Orlando Magic die ploeg is zo wisselvallig als maar kan.
Verder goede tips, succes (y)
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
Keep up the good work :d !
santiiago:
Mooi Nick (y) !
Dankje man, ik hoop dat het wat wordt!
vincent129:
He nick mooi om te lezen dat je NBA ook zo tof vind, wil je 1 ding meegeven kijk altijd uit met Orlando Magic die ploeg is zo wisselvallig als maar kan.
Verder goede tips, succes (y)

Helemaal mee eens Vincent, zoals ik al vermeldde, toen ze wonnen van Miami was ik helemaal verrast. Ze scoorden echt iets van 16 a 17 3-punters, hopen dat de Sixers het waar maken!
0 Vind ik leuk's
Almost Home
Hier hebben we trouwens ook nog een algemeen basketbal topic:
- https://www.voetbalwedden.net/topic/wedden-op-basketbal-28/
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ben van plan om vaker op NBA te gaan wedden, goed advies kan ik hierbij goed gebruiken... Goed om te zien dat jij nu een topic hebt, waar ik van advies wordt voorzien...:)
Ik ga je zeker volgen en hopelijk ga ik winst behalen met de NBA!!
Succes!!(y)
0 Vind ik leuk's
Was weer een onvoorspelbaar nachtje, als boston thuis al niet meer wint van de psitons, dan is er geen beginnen aan.
jammer next time better nick
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
vincent129:
Was weer een onvoorspelbaar nachtje, als boston thuis al niet meer wint van de psitons, dan is er geen beginnen aan.
jammer next time better nick

Verschrikkelijke nacht inderdaad; nu maar hopen op betere tijden, zal zo wat voetbalweddenschappen plaatsen!
0 Vind ik leuk's
Almost Home
Deze nacht in het derde KWART met nog 4min te spelen staat Phoenix 17 punten voor tegen Portland.Speel Phoenix live aan odd 1.20 wat ik nog hoog vond voor een bijna zekere zege. Na 3min in het vierde kwart staat Phoenix al 12 punten achter.
Op 7min werd Phoenix outscored 2-31!!!! Echt klote zoals die de match uit handen gegeven hebben.50e de vuilbak in,groene lach ha ha ha ha :( :( :( :(
0 Vind ik leuk's
Da's heel zuur Leo ! In basketbal kan alles heel vlug draaien ! Dit kan een voordeel & nadeel zijn ......
0 Vind ik leuk's

Het is zuur Leo.
Besef wel " gratis " geld bestaat bij wedden niet.
Meestal laten teams die het 4e kwart met een ruime voorsprong ingaan het " ook een beetje lopen" en vinden er veel wissels plaats.
Bij basketbal loont IP spelen vaak niet imo.
Daarnaast een tientje winnen met een risico van € 50 verliezen lijkt me in jouw situatie absoluut geen value.
Tot slot werk via het " taart / unit model " en zet niet zomaar € 50 of € 100 o.i.d. in één keer in is mijn tip, zodat je ook snel broke gaat.
Hoop dat je hier wat aan hebt:)
0 Vind ik leuk's
fctwentehengelo:

Het is zuur Leo.
Besef wel " gratis " geld bestaat bij wedden niet.
Meestal laten teams die het 4e kwart met een ruime voorsprong ingaan het " ook een beetje lopen" en vinden er veel wissels plaats.
Bij basketbal loont IP spelen vaak niet imo.
Daarnaast een tientje winnen met een risico van € 50 verliezen lijkt me in jouw situatie absoluut geen value.
Tot slot werk via het " taart / unit model " en zet niet zomaar € 50 of € 100 o.i.d. in één keer in is mijn tip, zodat je ook snel broke gaat.
Hoop dat je hier wat aan hebt:)

Was niet echt een probleem hoor omdat ik de Caveliers al gehit had op dat ogenblik.Maar je denkt dat is vlug meegenomen geld en dat was een misser.
Wat mij zeker de das omdeed was het feit dat Phoenix gewoon 9 driepunters in die periode gewoon miste,terwijl ze dat niet moesten doen.Gewone play was meer dan voldoende geweest om te winnen.Ze waren gewoon super sterk bezig tot ze met die driepunters begonnen. ;-) ;-) ;-) ;-)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.