Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Nicktuuk: NBA - en voetbalweddenschappen

Hallo leden van voetbalwedden, ik kijk hier al een tijdje rond en heb veel gehad aan jullie tips, voorbeschouwingen etc. Ik wil jullie nu ook van dienst zijn en daarom open ik mijn eigen topic met vooral NBA en voetbalweddenschappen. Heb me de laatste maanden flink verdiept in de NBA, veel wedstrijden gezien, veel research gedaan en speel nu regelmatig NBA 2k12. Wedden op voetbal doe ik al een tijdje een heb ook met behulp van deze site de laatste tijd redelijk wat winst gemaakt. Ik zal zo beginnen met enkele NBA tips en zal altijd proberen mijn picks te onderbouwen, veel plezier en succes allemaal! Hoop dat ik jullie van dienst kan zijn! :d
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar nicktuuk
Country flagnicktuuk in 15-02-2012 20:47 Leden topics
in 15-02-2012 20:47 Leden topics
29 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Wat een eerste waardeloze tips joh, ik dacht ik speel mee die jongen heb research gedaan, maar een verlies is wat het was. Ik zou zeggen stop met wedden nu het nog kan
0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win
datel13:
Wat een eerste waardeloze tips joh, ik dacht ik speel mee die jongen heb research gedaan, maar een verlies is wat het was. Ik zou zeggen stop met wedden nu het nog kan

Je hoeft toch ook niet mee te spelen? En daarnaast boeit me niet wat je ervan vindt. Succes verder
0 Vind ik leuk's
Almost Home
Hallo heren, heb weinig tijd ivm werk en carnaval dit weekend, hier zijn de tips voor vanacht maar de onderbouwing zal ontbreken deze keer!
Sacramento Kings +3.5
La Lakers
Cleveland Cavaliers +9.5
Orlando Magic
Houston Rockets
Oklahoma City thunder
Single of in combinatie, dat beslissen jullie zelf, veel succes voor wie er mee spelen!
0 Vind ik leuk's
Almost Home
nice! veel plezier met het carnaval
Gaan deze weddenschappen lekker?
0 Vind ik leuk's
Pro-Bookienakker!
@ Dennis :
Sacramento Kings +3.5 (n)
La Lakers (y)
Cleveland Cavaliers +9.5 (n)
Orlando Magic (y)
Houston Rockets (n)
Oklahoma City thunder (y)
0 Vind ik leuk's
Gisteren toch nog gespeeld na een gezellig maar druk weekend en het is zeer winstgevend geweest!
Combi 1
Dallas Mavericks vs Celtics (y)
La Lakers vs Portland (y)
Utah Jazz vs [/b] San Antonio Spurs [/b] (y)
Phoenix Suns vs Washington Wizards (y)
High Stake 3/4 systeem
Combi 2
Dallas Mavericks -9.5 vs Celtics (y)
New York Knicks vs New Jersey Nets +9.5 (y)
Oklahoma City Thunder vs New Orleans Hornets +11.5 (y)
La Lakers -4 vs Portland Trailblazers(y)
Medium Stake 3/4 systeem
0 Vind ik leuk's
Almost Home
Mooi Nik ck (y) ! Leuk om te zien :d
0 Vind ik leuk's
Voor vanacht:
Indiana Pacers - New Orleans Hornets +10.5 (Y)
Miami Heat -7.5 HT - Sacramento Kings (N)
Memphis Grizzlies - Philadelphia 76'ers (Y)
Portland Trailblazers -1 1st Quarter - San Antonio Spurs (Y)
Gespeeld in 3/4 systeem met medium stakes, door de hoge quotes toch nog verdubbeld:)
0 Vind ik leuk's
Almost Home
Ook nog heerlijke winst gepakt met live wedden op NBA
Toen verschil bij Cleveland nog maar 4 punten was heb ik ze high stake genomen en ze wonnen gelukkig!
Nam ook live over 197.5 high stake bij Portland en Spurs en ik keek de wedstrijd en zag dat het scoren gewoon doorging waarop ik een high stake bet plaatste op over 232.5 en die is ook goed gegaan!
Kortom een heerlijke nacht
Nu een paar voetbaltips:
Lille
Crawley
Celtic, scoort in beide helften
Caen 1X
0 Vind ik leuk's
Almost Home

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.