Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Nieuwe tactiek jackbauer

oowww minimaal 200 tekens.....worden dus veel spaties)
okee, hier komt ie..
ik maak een combi van 3 met dezelfde westrijden bv:
frankfurt-greuter furth
vejle-viborg
villareal-valladolid
ik maak een combi over 2,5....een combi bts, en ik zet een combi in van welke ploeg ik denk dat ze gaan winnen ( deze kun je ook zien als een eventuele onder 2,5 mocht het in een 1-0 of 2-0 eindigen:)
hierbij maak je al winst als je 1 vd 3 combis goed heb...tenminste...zo is het tot nu toe bij mij.
dus een tegengoal voor je team die moet winnen is dan gunstig voor je bts en over 2,5 combi
kort gezegd, is het eigenlijk een kwestie van indekken
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jackbauer
Country flagjackbauer in 20-04-2012 15:09 Leden topics
in 20-04-2012 15:09 Leden topics
11 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
mercurial:
Interessante tactiek maar wat nou als Sporting met 1-0 gewonnen had? Dan had je alle 3 de bets verloren en aardig wat verlies. Of had je deze wedstrijd geselecteerd omdat het wel aardig zeker van doelpunten was? Ik had namelijk zelf ook de over 2.5 bij Sporting.

ja.....dan was ik 9 euro lichter:)
dat is de reden dat ik ook op winst speel voor een team......dan heb ik niet perse veel goals nodig.....dus aan 0-0 , 1-0 en 2-0 wedstrijden( die ik verlies heb ik dus niks:)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.